Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva synes dere? 

Jeg for min del synes det hittil har vært fryktelig tregt og tamt... 

Anonymkode: 4eb8b...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns egentlig det var en god start. Ingen store overraskelser men jevnt over bra opptredener. 

Anonymkode: 2c363...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvilke sanger de forskjellige skal synge neste uke? Prøvde og google.. neste uke er det Aslag å jeg veit at jeg kommer til og grine 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt Tuva og Frida sine versjoner :) Ble litt overrasket over hvor skravlete Odd Nordstuga var, har alltid sett for meg at han var en taus type, en mann av få ord. Men han var veldig åpen og bøy på seg selv, veldig fint! 

En ting som ikke imponerte og som irriterte fletta av meg er tv2 og den utrolige reklamemengden de presset inn i programmet! Det var seriøst en sang og deretter 5min reklamepause, 1 sang og 5min reklamepause, 1 sang og 5min reklame.. Tror de seriøst hadde 4 lange reklamepause fra programmet startet kl 20 og frem til nyhetene kl 21. Og det fortsatte i samme sporet etter 21-nyhetene. Førte til at jeg mistet litt interessen, og det hele ble veldig oppstykket. Klarte ikke komme inn i koselig Hver gang vi møtes-modus. 

Neste lørdag skal jeg se Hver gang vi møtes via tv2 sumo, da unngår jeg reklamen (tror jeg). Alternativ å se programmet på tv2 sumo dagen etter og spole over reklamen (hvis det er reklame der). Denne gode ideen fikk jeg såklart etter at programmet var ferdig og irritasjonsnivået over den fuckings reklamen var høyt 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomført rolig gjeng denne sesongen. Skal følge med videre.  

Anonymkode: 7bd65...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige sanger som ble godt tolket. Men savner at det er litt mer futt i deltakerne. Ganske tam, om enn talentfull, gjeng. Endte opp med å spole litt, da noen av samtalene var kjedelige. De fleste sangene var helt nydelige! Falt ikke helt for Morgan Sulele, men de andre var flotte å høre. Håper Sulele overtaler senere.

Anonymkode: 27d02...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dempet og rolig gjeng i år. Lite party, selv fra Sulele, som kanskje er ungdommens alibi... Men de er flinke og synger vare og fine sanger. Blir fint å følge med på.

 

Anonymkode: 93724...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har det vært flere yngre og ukjente som har vær med. 

Anonymkode: a63ae...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var tydelig at tv2 konkurrerte med NRK som sendte MGP. De måtte kjøre ekstra med reklame for å veie opp for mindre seere.

Så på Sumo og dermed alt i ett. Synes det var noe kjedelig, men dét var grunnet låtvalg. Fint ja, men ikke veldig underholdende. Søt farfar, men håper det tar seg opp utover i sesongen 🙂

Anonymkode: d784e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslag ❤️ 
Ser årets sesong pga han. 
Men virker flinke alle sammen. Eneste jeg syns Sulele falt litt gjennom - litt for mye katastrofe over han. 

Anonymkode: cf5b8...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett HGVM på flere år fordi jeg ikke takler all den sutrepraten mellom innslagene. Men nå kom jeg på (bedre sent enn aldri) at det går selvsagt an å spole over all praten og kun se låtene! Da ble det plutselig verdt å se igjen. 
Likte godt Frida Ånnevik sin versjon, men den har jeg da hørt før, har jeg ikke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morgan sin låt var utrolig kul og gjennomført! 

Anonymkode: bb015...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp i Hellbillies-land og har vært på mange konserter. De er ett av mine favorittband. Hadde høye forhåpninger til kvelden, noen innfridde og andre ikke. Men Tuva sin opptreden var desidert kveldens beste. 

Anonymkode: 2c363...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig når flere av artistene kjenner hverandre godt fra tidligere (Aslag, Tuva, Odd og Frida.) Kanskje ikke så rart i lille musikk-Norge, men det gjør det mindre interessant. Særlig siden de opererer i det samme musikalske landskapet. Jeg syns det er lite variasjon i hva som blir presentert. Deltagerne virker ikke veldig nysgjerrige på hverandre. Stakkars Chris må holde praten igang, får jeg følelsen av. 

Men: Tuva! Elsk! Og Chris, fantastisk stemme og en jeg håper vi får høre mer av.

Anonymkode: 0a012...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...