AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Kjenner det er en ting med mannen som begynner å irritere meg! Noen ganger er han klin umulig å få tak i. Spesielt når man virkelig trenger det( dette er nok bare tilfeldig, men er så typisk) Jeg var på trening i dag, så var oppe tidlig. Fikk da spørsmål om jeg kunne ta med meg noe fordi vi skal på tur forbi det stedet neste helg. Jeg sa jeg må snakke med mannen, men det er mulig. Uten at jeg svarte ja eller nei. Så fikk jeg min vanlige morgen melding av mannen hvor han skriver " god morgen min solstråle/sunshine"( på sitt språk betyr det litt sånn kjære). Jeg svarer og skriver at jeg har fått et spørsmål om vi kan fikse noe på turen og at jeg ringer han etter treninga. Da skriver han at han skal til en venn med sønnen sin, så hvis han ikke svarte skulle han ringe meg tilbake. Så skrev vi litt mer og han skrev, ring meg når du er ferdig. Dette gjorde jeg, uten svar. Så da ventet jeg som sagt for tenkte han sikkert er hos vennen enda. Prøvde å ringe han igjen rundt kl 18 uten svar. Siden han har med sønnen sin vil jeg ikke tro at han er der til langt på natt. Vanligvis bruker han å være i sengs rund 7-8, men det er jo lørdag.. Sendte han en melding om og spurte om alt er ok, også skrev jeg min vanlige god natt melding( disse god morgen og god natt meldingene har vi alltid sendt til hverandre). Skal opp tidlig i morgen også, og har nesten ikke sovet i natt. Vanligvis møtes vi i helgene( vi bor 3 timer unna hverandre), men ikke denne pga min trening og han har sønnen sin. Merker at dette begynner å irritere meg skikkelig. Han er verdensmester i å legge igjen mobilen i bilen, eller skru den på lydløs og sovne på sofaen. Jeg forventer ikke at noen skal svare på sekundet eller alltid være tilgjengelig, men vi skrev meldinger halv 11 i dag tidlig. Noen flere som har slike menn? Hva gjør dere? Bare aksepterer at de er slik? At han er et surrehue og glemmer mobilen sin får jeg ikke gjort så mye med, men noen tips? Anonymkode: c5f2c...bb1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Er du sikker på at han ikke er med en annen dame om kveldene? Anonymkode: 75f95...8bc 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Da hadde jeg bare sagt ja, det fikser vi. Anonymkode: 8bb95...0ef
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Kan du ikke bare ringe ham? Anonymkode: 421f4...51c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare ringe ham? Anonymkode: 421f4...51c Skrev jo jeg har prøvd. Begynner og tvile på om han er med noen annen, men jeg vet ikke... Ts Anonymkode: c5f2c...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå