Rogadame Skrevet 11. januar 2020 #1 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg er oppvokst på 80 tallet, men det er enkelete ting av godteri jeg savner ❤️ relax sjokoladene (gult papir) milka-sjokolade .-bittesmå... bilde av en ku, kosta bare noen kroner salt lakris-smurf (gul eske) blues-sjokolade ( ligna på Stratos ,men var mørkere) amore ? (pose med sweetheart lignende godteri som smakte peppermynte) tipp-topp (eske med pastiller som var lakris og karamell -bilde av fotball utpå stjerneposen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Del Skrevet 11. januar 2020 Sjokoladene Bravo og Crispo Anonymkode: 12823...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Del Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjokoladene Bravo og Crispo Anonymkode: 12823...ddb Crispo finnes enda Anonymkode: 65c97...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Del Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjokoladene Bravo og Crispo Anonymkode: 12823...ddb Crispo finnes jo enda. Anonymkode: da93d...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 LakrisBugg og brun Sorbits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 11. januar 2020 #7 Del Skrevet 11. januar 2020 Isbre mint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 11. januar 2020 #8 Del Skrevet 11. januar 2020 Bugg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. januar 2020 #9 Del Skrevet 11. januar 2020 Dixi-karamellene. De var farlig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. januar 2020 #10 Del Skrevet 11. januar 2020 Bravo-sjokoladene til Nidar. De var fantastisk gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 11. januar 2020 #11 Del Skrevet 11. januar 2020 Salt Smurf, Bugg med banan- og lakrissmak! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #12 Del Skrevet 11. januar 2020 Ikke akkurat godteri, men jeg savner den saftisen som het KjempeYes fra Drammens-is. 😍 Anonymkode: 1a3e9...fe4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 11. januar 2020 #13 Del Skrevet 11. januar 2020 54 minutter siden, Rogadame said: Jeg er oppvokst på 80 tallet, men det er enkelete ting av godteri jeg savner ❤️ relax sjokoladene (gult papir) milka-sjokolade .-bittesmå... bilde av en ku, kosta bare noen kroner salt lakris-smurf (gul eske) blues-sjokolade ( ligna på Stratos ,men var mørkere) amore ? (pose med sweetheart lignende godteri som smakte peppermynte) tipp-topp (eske med pastiller som var lakris og karamell -bilde av fotball utpå stjerneposen Mener du Mini muh fra Cloetta? https://nordicexpatshop.com/products/cloetta-mini-muh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 11. januar 2020 #14 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg savner alle de forskjellige smakene som var på Hubba Bubba! Spesielt den blå som smakte lakris! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #15 Del Skrevet 11. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke akkurat godteri, men jeg savner den saftisen som het KjempeYes fra Drammens-is. 😍 Anonymkode: 1a3e9...fe4 Enig. Eneste jeg savner. Anonymkode: 135f5...4cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #16 Del Skrevet 11. januar 2020 32 minutter siden, Tøsen skrev: Mener du Mini muh fra Cloetta? https://nordicexpatshop.com/products/cloetta-mini-muh Ja ! Der e de 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 11. januar 2020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 11. januar 2020 #18 Del Skrevet 11. januar 2020 Vet ikke om disse var på markedet på 80-tallet, men husker jeg spiste dem helt fra liten. Ellers som andre nevner, Bugg og HubbaBubba var herlige når de kom i forskjellige smaker (HB finnes vel bare i rød/rosa i butikkene nå, men i Sverige har jeg sett par andre farger også). Inntil ifjor var det en butikk som fortsatt solgte Bugg-lakris og siden da har jeg ikke sett noe til dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Del Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Rogadame skrev: Jeg er oppvokst på 80 tallet, men det er enkelete ting av godteri jeg savner ❤️ relax sjokoladene (gult papir) milka-sjokolade .-bittesmå... bilde av en ku, kosta bare noen kroner salt lakris-smurf (gul eske) blues-sjokolade ( ligna på Stratos ,men var mørkere) amore ? (pose med sweetheart lignende godteri som smakte peppermynte) tipp-topp (eske med pastiller som var lakris og karamell -bilde av fotball utpå stjerneposen De små milka sjokoaldene finnes på en polsk butikk i byen jeg bor i... Anonymkode: 6d23e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Del Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, Devilheart skrev: Vet ikke om disse var på markedet på 80-tallet, men husker jeg spiste dem helt fra liten. Ellers som andre nevner, Bugg og HubbaBubba var herlige når de kom i forskjellige smaker (HB finnes vel bare i rød/rosa i butikkene nå, men i Sverige har jeg sett par andre farger også). Inntil ifjor var det en butikk som fortsatt solgte Bugg-lakris og siden da har jeg ikke sett noe til dem. De var på 90-tallet. Anonymkode: da93d...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå