AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Møtt en mann 3 ganger hvor vi har hatt sex alle gangene. Hver gang han er med meg sier han «skal vi se film imorgen kveld» eller lignende, men da jeg spørr han dagen etter avlyser han. Han er full de gangene vi har møttes. Tenker han sikkert bare er ute etter sex men skjønner ikke hvorfor han avtaler alle disse «datene» dagen etterpå? Han gjør dette etter vi har hatt sex så jeg ser ikke helt gevinsten av å avtalene dette for han.. Han virker oppegående og snill i personlighet men er usikker på hva jeg skal gjøre? Kan han være interessert men sjenert, siden han bare treffer meg når han drikker? Vi snakker hver eneste dag om alt mulig. Anonymkode: 61578...92b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Nei, han er i alle fall ikke sjenert! Hvorfor i alle dager skulle han være det, når han klarer å avtale å møte deg for sex? Hadde han vært skikkelig interessert hadde han avtalt å møte deg til andre ting i tillegg. Her må du innstille deg på at han bare er intr i sex med deg. Og siden du har ligget med han alle gangene du har sett han, tror han sikkert det samme om deg. Anonymkode: ef279...bff
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han er i alle fall ikke sjenert! Hvorfor i alle dager skulle han være det, når han klarer å avtale å møte deg for sex? Hadde han vært skikkelig interessert hadde han avtalt å møte deg til andre ting i tillegg. Her må du innstille deg på at han bare er intr i sex med deg. Og siden du har ligget med han alle gangene du har sett han, tror han sikkert det samme om deg. Anonymkode: ef279...bff Fordi han er full alle gangene som gjør at man ikke er så stresset? Jeg syns ikke noe galt om å ligge sammen om det er kjemi, eksen min og jeg hadde sex første møtet og det gjorde ikke at han syns jeg var løs eller bare ute etter sex fordi. Heller ikke at jeg tenkte det om han. Men ja jeg også tenker at han bare er ute etter sex men skjønner derfor ikke meg på alle disse avtalene han lager, i tillegg all kontakten om hvordan dagen min er osv. Anonymkode: 61578...92b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han er full alle gangene som gjør at man ikke er så stresset? Jeg syns ikke noe galt om å ligge sammen om det er kjemi, eksen min og jeg hadde sex første møtet og det gjorde ikke at han syns jeg var løs eller bare ute etter sex fordi. Heller ikke at jeg tenkte det om han. Men ja jeg også tenker at han bare er ute etter sex men skjønner derfor ikke meg på alle disse avtalene han lager, i tillegg all kontakten om hvordan dagen min er osv. Anonymkode: 61578...92b Han har vel lyst til å møte deg når dere er sammen, mens han neste dag ikke tar seg tid til det. Å tro at en mann er sjenert, er en bortforklaring kvinner bruker når menn ikke viser interesse. Hvis du kan kose deg med bare sex med han, er vel det en grei ting? I stedet for å forvente forhold? Anonymkode: ef279...bff 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Han har sex med deg i fylla og avlyser alle avtaler. Dette er da virkelig ikke noe å lure på Anonymkode: cd148...6ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå