Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Jeg sliter med traume og en søvn spesialist sa at hun ikke kan hjelpe meg. Hun mente at grunnen fordi at jeg sliter med søvn er begrunn av traumer. Jeg ble utsatt for overgrep i min egen seng og på mitt eget soverom i 2 år. Så hun har sendt henvendelse til psykolog , men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Det kan ta litt tid for å komme inn. Er veldig deprimerte over søvn vanskene.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Stor klem til deg ❤️ Klarer du ikke å holde ut i form av at du har tanker om å ta ditt eget liv? Husk at du er verdt det og du kan få det så mye bedre. Forstår søvn spesialisten hvor vanskelig du har det? Det er nok mulig å øke hastegraden på henvisningen. Anonymkode: bbe19...0a9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Dersom det blir så ille at det er fare for livet ditt, ringer du 113 eller reiser til legevakta. Jeg har selv PTSD på grunn av en trafikkulykke, og vet hvor frustrerende søvnproblematikk kan være. Sender en klem! ❤️ Anonymkode: f6c67...062 1
Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor klem til deg ❤️ Klarer du ikke å holde ut i form av at du har tanker om å ta ditt eget liv? Husk at du er verdt det og du kan få det så mye bedre. Forstår søvn spesialisten hvor vanskelig du har det? Det er nok mulig å øke hastegraden på henvisningen. Anonymkode: bbe19...0a9 har ikke tanker, men har selvmordstanker.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 6 minutter siden, Lady1995 skrev: har ikke tanker, men har selvmordstanker. Da synes jeg du skal ringe legevakten, 113 om det er akutt fare. 116 123 kan du ringe for å kontakte mental helse. De er også der for å støtte deg ❤️ Den jævelen som forgrep seg på seg skal ikke ta fra deg livet også. Anonymkode: bbe19...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Uff jeg føler sånn med deg. Jeg skrev selv en tråd i dag om det å være så ødelagt og slite sånn med traumene at det tar over livet. Jeg også sover dårlig pga traumene og jeg er ikke i stand til å ha sex da jeg ble tvunget av min eks i mange år pluss et par ekstra overgrep og ellers mye vold. Det er helt jævlig å ha det slik. Hvis du er i akutt fare så skynd deg til legevakten. Jeg er selv innlagt nå så vet hvordan det der er... Klem. Anonymkode: 86afe...39a 2
Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da synes jeg du skal ringe legevakten, 113 om det er akutt fare. 116 123 kan du ringe for å kontakte mental helse. De er også der for å støtte deg ❤️ Den jævelen som forgrep seg på seg skal ikke ta fra deg livet også. Anonymkode: bbe19...0a9 Er ikke akutt fare. var incest
Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uff jeg føler sånn med deg. Jeg skrev selv en tråd i dag om det å være så ødelagt og slite sånn med traumene at det tar over livet. Jeg også sover dårlig pga traumene og jeg er ikke i stand til å ha sex da jeg ble tvunget av min eks i mange år pluss et par ekstra overgrep og ellers mye vold. Det er helt jævlig å ha det slik. Hvis du er i akutt fare så skynd deg til legevakten. Jeg er selv innlagt nå så vet hvordan det der er... Klem. Anonymkode: 86afe...39a Klem til deg❤️. Er ikke akutt . Hvordan er dine søvnvansker?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 Sender deg en klem ❤️ Jeg kjenner deg ikke, men bryr meg om deg og håper du får det bedre! hvis du er i akutt fare så ringer du legevakten. Du kan også ringe psykologen og høre hvor lang ventetiden er? Anonymkode: 55e99...57e
Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sender deg en klem ❤️ Jeg kjenner deg ikke, men bryr meg om deg og håper du får det bedre! hvis du er i akutt fare så ringer du legevakten. Du kan også ringe psykologen og høre hvor lang ventetiden er? Anonymkode: 55e99...57e Kan jo høre med dem❤️
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 31 minutter siden, Lady1995 skrev: Klem til deg❤️. Er ikke akutt . Hvordan er dine søvnvansker? Bruker lang tid på å sovne, sliter med mareritt og søvnparalyse og våkner hele tiden da det er som om kroppen er på "alerten" i fall han skal bryte seg inn på nytt. Anonymkode: 86afe...39a
Lady1995 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker lang tid på å sovne, sliter med mareritt og søvnparalyse og våkner hele tiden da det er som om kroppen er på "alerten" i fall han skal bryte seg inn på nytt. Anonymkode: 86afe...39a uff stakkers deg❤️ 1
_popcorn_ Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg