AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Har slitt med bronkitt noen uker - og nå endelig har det verste begynt å gi seg etter noen dager med Cosylan. Men i dag (har ikke hostet så kraftig på noen dager, så rart det skjedde i dag) våknet jeg opp med slettet i venstre side av magen (der ribbeina er). Det er spesielt vondt når jeg hoster og nyser. Kjenner ikke så mye til det når jeg sitter/ligger i ro. Kan det være ribbeinsbrudd? Men skulle ikke det ha komt når jeg hostet som verst? Annet det kan være? Er jo ikke sikkert det har noen sammenheng med bronkitten, men har tatt utgangspunkt i det. Anonymkode: 4aea8...dbb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Skulle stå smerter, ikke slettet. Autokorrekt😂 Anonymkode: 4aea8...dbb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Typisk for ribbeinsbrudd er at de gjerne gjør mer og mer vondt i dagene etter at det hendte. Økende smerter altså. Så kan være det Anonymkode: 1b1f5...1c5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Støle muskler/bristet ribbein. Hatt begge, senest forrige uke! Det er et helvete. Jeg er endelig bedre etter 6 uker. Hold ut så er det snart over! God bedring 😊 Anonymkode: 5a701...08f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå