Gå til innhold

Hva syns dere om nye P3-morgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner fortsatt Ronny, Silje og Marcus, de var så morsomme. Har ikke noe imot de nye programlederne, de er sikkert flinke de. Men syns Adelina prater litt fjortis siden hun hele tiden sier "woooooow!" til alt. 

Får se hvordan det går utover, jeg har fortsatt ikke funnet noe som er mer interessant å høre på om morgenen. 

Anonymkode: f5104...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt på dem. Hører ikke på nkr3. Det er ikke min musikksmak der. Og så snakker de for mye. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Aldri hørt på dem. Hører ikke på nkr3. Det er ikke min musikksmak der. Og så snakker de for mye. 

Mener du NRKP3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DeLorean skrev:

Mener du NRKP3? 

Ooopsi. Ser sånn ut. Hører ikke på noen av dem 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Byttet de ut alle programlederne på en gang? Eller er det et helt nytt program?

Ja. Programlederne ville gi seg, de hadde holdt på i 10 år, hvertfall Ronny. Så nå har de 2 programledere som er nye. 

Jeg er sikkert ikke i målgruppen, men liker litt fjas på morgenen, så lenge det er litt nyheter og musikk i tillegg :)

Anonymkode: f5104...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Programlederne ville gi seg, de hadde holdt på i 10 år, hvertfall Ronny. Så nå har de 2 programledere som er nye. 

Jeg er sikkert ikke i målgruppen, men liker litt fjas på morgenen, så lenge det er litt nyheter og musikk i tillegg :)

Anonymkode: f5104...504

Ah ok, takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overraskende positivt inntrykk så langt. Var veldig skeptisk, men tror det kan bli bra når de får blitt litt bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som hører på p3 morgen?

 

Jeg har vært en fast lytter i noen år og har hatt programmet som fast del av morgenrutinene. De har jo skiftet programledere etter nyttår, noe jeg ikke var spesielt negativ til. Det var jo trist at de faste, og da spesielt Ronny og Silje, skulle slutte. Mulig at det kun er uvant, men merker at jeg hører mindre og mindre på programmet. 

 

Hva synes andre om nye p3 morgen? 

Anonymkode: 5de95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet til en annen kanal.. blir ikke det samme uten de nei😞

Anonymkode: 8a157...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Martin 🥳 Hører oftere på det nå enn før

Anonymkode: d6e24...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Digger Martin 🥳 Hører oftere på det nå enn før

Anonymkode: d6e24...1e1

Martin, som sliter med allmennkunnskapen? Syns det er skremmende at en person som er ansatt i vår statskanal ikke en gang har hørt om Uganda. Er han ikke utdannet? Er flere ting jeg har reagert på også med han. 

Anonymkode: 49b35...163

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manglende allmennkunnskap er noe jeg også har reagert på, og noe jeg irriterer meg for. Synes det er litt som å høre på paradis, noe jeg ikke ser på. Som f.eks om ikke fauna var en type badstu. Synes det er en viss basis allmennkunnskap burde være et krav for å ha morgenradio. 

Anonymkode: 5de95...b98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Martin, som sliter med allmennkunnskapen? Syns det er skremmende at en person som er ansatt i vår statskanal ikke en gang har hørt om Uganda. Er han ikke utdannet? Er flere ting jeg har reagert på også med han. 

Anonymkode: 49b35...163

Helt enig! Jeg er også veldig overrasket over at man kan få tildelt denne jobben når man f.eks. tror at dronning Elizabeth II er MOREN prinsene William og Harry...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.1.2020 den 21.28, NullHull skrev:

Helt enig! Jeg er også veldig overrasket over at man kan få tildelt denne jobben når man f.eks. tror at dronning Elizabeth II er MOREN prinsene William og Harry...

Ha ha 😄 SA Martin det? Live på radio? I dag ble jeg litt satt ut da en lytter hadde skrevet melding om at hun skulle ha en fysikk-prøve på skolen. Og da sier Martin følgende: hva er fysikk egentlig? Det har jeg ikke hørt om. Adelina fikk forklare med stor tålmodighet, var litt morsomt å høre på. 

Syns det er utrolig irriterende, burde være et minimumskrav til allmennkunnskap i en sånn jobb! De snakker jo daglig om nyheter og ting som skjer i samfunnet, men virker bare som han ikke har peiling på hva som skjer i verden. Han passer bedre til å være med i radioprogrammet Karakter syns jeg, der er det jo bare fjas. 

Anonymkode: f5104...504

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig. De er så lite naturlige når de prater. Hører heller på P4 eller podcast eller spotify nå. Og så tenker jeg å switche tilbake om et par måneder, kanskje de er litt mer samspilte da, og litt mer naturlig og avslappet. Føler liksom de prøver for hardt.. 

Anonymkode: c958a...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Synes det er dårlig. De er så lite naturlige når de prater. Hører heller på P4 eller podcast eller spotify nå. Og så tenker jeg å switche tilbake om et par måneder, kanskje de er litt mer samspilte da, og litt mer naturlig og avslappet. Føler liksom de prøver for hardt.. 

Anonymkode: c958a...a25

Enig, de sier utrolig mye rart. Syns ikke samtalen flyter like naturlig som det gjorde med Ronny og de. 

Anonymkode: f5104...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...