AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Føler at hele livet går i grus... jeg hadde så mange planer framover, planer jeg så fram til, som ga livet mening. Men nå er det ingen mening lengre. Jeg får kanskje ikke gjort de største tingene jeg har drømt om i livet mitt. Anonymkode: 252eb...4bf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 ❤️Det er en tøff sorg å stå i når omstendigheter forandrer livet.Håper du finner nye veier og mål etterhvert. Når du har sørget ferdig over det som ikke vil bli Anonymkode: d10c5...bf9 4
Kaisada Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Så leit, er det en ulykke eller sykdom som har gjort at du er der du er? Ingen kan ta fra deg pågangsmot og vilje til å nå målene dine. Prøv så godt du kan, selv om du antakelig er i en sjokkfase nå hvor alt virker håpløst. God bedring og håper dette går bra for deg❤️ 4
SoWhat? Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Vet følelsen av redselen og kanskje sjokk? Ikke noe all right i det hele tatt. En kommer liksom ikke utenom de følelsene og tankene heller. Jeg var i en alvorlig ulykke da, og vet ikke hva med deg, men jeg kjenner ihvertfall igjen den tilstanden av redsel og frykt. Håper du har noen å dele tankene med. Ellers så vet du ihvertfall at noen av oss her forstår. Kanskje ikke fullt ut, men noe vesentlig 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 24 år gammel, en sykdom som er viktigste årsak til infertilitet. Det knuser meg. Å ikke kunne få barn. Det knuser meg virkelig. De andre planene overskygges av denne egentlig. Ts Anonymkode: 252eb...4bf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Selv om det er den viktigste årsaken til infertilitet så betyr jo ikke nødvendigvis det at alle blir det Skjønner at det er skikkelig kjipt nå! Du kan sikkert diskutere dette med gynekolog etterhvert? Kan det være noen behanlidng som hjelper? Anonymkode: 115ae...f98 2
Gjest Warrior Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 24 år gammel, en sykdom som er viktigste årsak til infertilitet. Det knuser meg. Å ikke kunne få barn. Det knuser meg virkelig. De andre planene overskygges av denne egentlig. Ts Anonymkode: 252eb...4bf Du kan få et perfekt liv selv om du ikke kan få barn. Du kan uansett få barn selv om det ikke er et barn du har født.
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.1.2020 den 14.01): 24 år gammel, en sykdom som er viktigste årsak til infertilitet. Det knuser meg. Å ikke kunne få barn. Det knuser meg virkelig. De andre planene overskygges av denne egentlig. Ts Anonymkode: 252eb...4bf Er det helt helt sikkert at du ikke kan få barn? Eller er det bare sannsynlig eller et mulig utfall? Så lenge muligheten eksisterer så kan det være håp for deg også Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 24 år gammel, en sykdom som er viktigste årsak til infertilitet. Det knuser meg. Å ikke kunne få barn. Det knuser meg virkelig. De andre planene overskygges av denne egentlig. Ts Anonymkode: 252eb...4bf Dere kan jo adoptere. Det finnes mange barn som trenger gode foreldre. Anonymkode: 13995...018 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 Istedetfor å gnåle om anekdoter om folk som likevel kunne få barn, eller mase om at man kan adoptere, kan dere ikke heller ta TSs sorg på alvor? Anerkjenne hennes sorg over sannsynligvis å aldri kunne få biologiske barn? Vær medmennesker som tør å kjenne etter hvor altomfattende den sorgen kan være. Før TS kan gå videre i livet er hun nødt til å få sørge over dette. Anonymkode: 0ed1b...ab4 14
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 Vet hvor ensomt og trist det kan være på sykehus! Ta den tiden du trenger for å akseptere sykdommen. Og ta den tiden du trenger til å sørge over at du har fått denne sykdommen. Når du har sørget ferdig vil du løfte hodet og gå videre. Lykke til! Anonymkode: 47e35...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 Livsgleden kan ikke avhenge av om man får barn eller ei. Anonymkode: b9ae7...8d9
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Istedetfor å gnåle om anekdoter om folk som likevel kunne få barn, eller mase om at man kan adoptere, kan dere ikke heller ta TSs sorg på alvor? Anerkjenne hennes sorg over sannsynligvis å aldri kunne få biologiske barn? Vær medmennesker som tør å kjenne etter hvor altomfattende den sorgen kan være. Før TS kan gå videre i livet er hun nødt til å få sørge over dette. Anonymkode: 0ed1b...ab4 Vet ikke om du siktet til meg. Jeg forstår godt at den sorgen er altoppslukende og smertefull, og anerkjenner absolutt det. Jeg mente bare å gi henne et håp om at det kanskje kan være sjanse for å bli gravid likevel. At så lenge muligheten eksisterer så er det håp. 1
SoWhat? Skrevet 11. januar 2020 #15 Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Istedetfor å gnåle om anekdoter om folk som likevel kunne få barn, eller mase om at man kan adoptere, kan dere ikke heller ta TSs sorg på alvor? Anerkjenne hennes sorg over sannsynligvis å aldri kunne få biologiske barn? Vær medmennesker som tør å kjenne etter hvor altomfattende den sorgen kan være. Før TS kan gå videre i livet er hun nødt til å få sørge over dette. Anonymkode: 0ed1b...ab4 Du har et viktig poeng Men folk mener bare godt, tro meg Det er noe som får oss til å innse det du skriver. Så forstå ❤️
SoWhat? Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 24 år gammel, en sykdom som er viktigste årsak til infertilitet. Det knuser meg. Å ikke kunne få barn. Det knuser meg virkelig. De andre planene overskygges av denne egentlig. Ts Anonymkode: 252eb...4bf Jeg skjønner deg godt, tro meg. Det er ikke mer å si akkurat nå ❤️
Gjest Chroma Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 Dette var leit og jeg forstår deg så godt! Ikke vanskelig å sette seg inn i hvordan du må føle det. 💜
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 Huff så leit, det må være utrolig vanskelig for deg akkurat nå! Har du noen du kan snakke med? Hvis du ikke har familie og venner du kan snakke skikkelig med, vil jeg anbefale sykehusprest. Man trenger ikke være religiøs eller snakke om liv/død, sykehuspresten er en person som er vant til å snakke med mennesker i krise. Jeg vil tro at det vil være godt å bare få lette litt på tankene dine. Jeg føler meg ofte bedre når jeg har snakket helt ut med noen, og ikke nødvendigvis nær familie. Ønsker deg lykke til ❤️ Anonymkode: 33044...95e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 Det er fryktelig trist, føler virkelig med deg. Anbefaler deg å få noen å snakke med, så ikke dette ødelegger deg helt. Jeg har også en sykdom som gjør det svært, svært vanskelig å bli gravid. Jeg taklet det ikke bra. Ble deprimert og bitter. Ble gravid etter mange år, med mye hjelp. Jeg er svært usikker på hvordan livet mitt hadde blitt om jeg ikke ble gravid. Hadde jeg klart å leve og nyte livet? Håper det. Men, er faktisk usikker. Det er klart det er en stor sorg. Og ofte så trenger man noen å snakke med og sortere litt tanker i en slik livskrise, som det faktiske er. Anonymkode: 270c4...b98 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Istedetfor å gnåle om anekdoter om folk som likevel kunne få barn, eller mase om at man kan adoptere, kan dere ikke heller ta TSs sorg på alvor? Anerkjenne hennes sorg over sannsynligvis å aldri kunne få biologiske barn? Vær medmennesker som tør å kjenne etter hvor altomfattende den sorgen kan være. Før TS kan gå videre i livet er hun nødt til å få sørge over dette. Anonymkode: 0ed1b...ab4 Og så går TS videre og får barn, for sykdommen, type Endometriose, var bare viktigste årssak til kanskje infertilitet, og som oftest ikke for 24-åringer, ikke faktisk infertilitet som f.eks eggstokk kreft fører til. Tenkt dramatikk som ikke er faktisk og reell burde ikke dyrkes. Anonymkode: fb3d7...26d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå