Gå til innhold

Kvalme og oppkast av å spise lite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet egentlig litt ubevisst med å spise alt for lite denne måneden. Målet var å begynne å telle kalorier, men så mistet jeg matlysten og har spist svært lite hver dag. I løpet av januar så langt har jeg gått ned nesten 7 kg. 
I går tenkte jeg at jeg måtte skjerpe meg og spise mer normalt igjen. Spiste en liten skål med suppe, og ble veldig kvalm av det. I dag våknet jeg av kvalme, diaré og oppkast. Lurer på om dette er normalt når man ikke har spist ordentlig på 10 dager? 

Anonymkode: 335ab...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor behandler du kroppen din slik? Ta deg en tur til legen du. 

Anonymkode: b66b0...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg på så kort tid er veldig mye (selv om du har spist lite). Synes du skal ta deg en tur til legen, jeg også.

Anonymkode: 0bf2d...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...