Gå til innhold

Mange på treningstudio😰


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du mulighet til å skifte til et annet senter, sånn kun for denne mnd? Jeg trener  på et veldig enkelt senter (kun apparater, ingen gruppetimer) som ligger rett ved et veldig stort og populært senter. Dette gjør at det nesten aldri er noen folk på mitt, og selv nå i januar er det aldri mer enn 10 personer der på samme tid.

Anonymkode: 58237...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ferdig trent kl 0730, og det er som regel kun meg og noen pensjonister på SATS på den tiden av døgnet 🙏🏻 Hadde ikke holdt ut å trene på ettermiddag og kveld nå i januar 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er offisielt dagen mange faller av lasset med treningsforsettene sine - god trening i morgen! 

Anonymkode: fcd0f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2020 at 9:53 AM, AnonymBruker said:

Da kan du jo være takknemlig for disse «tullingene».  Hvis det er dem treningssentrene lever av, så er det jo dem du skal takke for at du faktisk har et treningssenter å gå til. 

Endel faller nok fra, men noen fortsetter jo også. Alle har jo begynt en gang. Synes folk er veldig dømmende mot folk som benytter det nye året til å prøve å gjøre en endring. Noen fortsetter, noen faller fra og noen finner ut at treningssenteret ikke er for dem. Og noen slutter sikkert fordi de føler seg lite velkomne på treningssenteret. Men synes alle skal ha applaus for å forsøke.
 

Anonymkode: 49467...35a

😂

Anonymkode: 0bfb5...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2020 at 7:31 AM, AnonymBruker said:

Er så mange på treningen om dagen😰

merker det går utover treningen min, alt av knebøy stativ er opptatt.. hvordan løser man det når man har et program som kun går på baseløft som bøy, mark og press??

når må man trene for å få utstyr? Var der 22.00 i går, selv da var det fullt!!!

 

Anonymkode: 5df55...094

Da vil det glede deg at mange faller av 19. januar:

https://www.nrk.no/livsstil/dette-er-dagen-folk-flest-bryter-nyttarsforsettene-1.14864420

Anonymkode: c4282...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2020 at 9:53 AM, AnonymBruker said:

Da kan du jo være takknemlig for disse «tullingene».  Hvis det er dem treningssentrene lever av, så er det jo dem du skal takke for at du faktisk har et treningssenter å gå til. 

Endel faller nok fra, men noen fortsetter jo også. Alle har jo begynt en gang. Synes folk er veldig dømmende mot folk som benytter det nye året til å prøve å gjøre en endring. Noen fortsetter, noen faller fra og noen finner ut at treningssenteret ikke er for dem. Og noen slutter sikkert fordi de føler seg lite velkomne på treningssenteret. Men synes alle skal ha applaus for å forsøke.
 

Anonymkode: 49467...35a

6 minutter siden, AnonymBruker said:

😂

Anonymkode: 0bfb5...b08

 

Det der er ikke noe å le av! Det er faktisk helt sant!

Dette trenger ikke være i januar. Både instruktører og medlemmer kan "mobbes" ut av treningssentre, dessverre. :cry3:Som medlem har jeg opplevd det, og kjenner til instruktører som har opplevd det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Millimani said:

 

Det der er ikke noe å le av! Det er faktisk helt sant!

Dette trenger ikke være i januar. Både instruktører og medlemmer kan "mobbes" ut av treningssentre, dessverre. :cry3:Som medlem har jeg opplevd det, og kjenner til instruktører som har opplevd det. 

Hvordan medlemmer mobbes ut av treningssentre??Hvordan du ble mobbet ut?

Anonymkode: 0bfb5...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan medlemmer mobbes ut av treningssentre??Hvordan du ble mobbet ut?

Anonymkode: 0bfb5...b08

Instruktører jeg kjente da det åpnet nytt treningssenter her i byen ble baksnakket av ledelsen. Å snakke med ledelsen om ting og tang gikk ikke da de aldri tålte konstruktiv kritikk. Endte alltid med falske smil, og en indirekte "ædabæda jeg vinner over deg så, her tas det ikke imot råd og innspill". 

Angående hvordan jeg ble mobbet har jeg ikke lyst til å gå inn på det. Det ledelsen gjorde mot meg kommer inn under diskriminerings og likestillingsloven. Det løste seg på et vis, iallefall for ledelsen. Men etter det som skjedde følte jeg meg aldri velkommen mer. Krangling med medlemmer som ikke forsto, krangling med instruktører som visste, men av en eller annen grunn ikke forsto, ikke gadd å forstå, eller ikke gadd å ta hensyn. Jeg prøvde i det lengste, men det var ikke noe gøy lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Millimani said:

Instruktører jeg kjente da det åpnet nytt treningssenter her i byen ble baksnakket av ledelsen. Å snakke med ledelsen om ting og tang gikk ikke da de aldri tålte konstruktiv kritikk. Endte alltid med falske smil, og en indirekte "ædabæda jeg vinner over deg så, her tas det ikke imot råd og innspill". 

Angående hvordan jeg ble mobbet har jeg ikke lyst til å gå inn på det. Det ledelsen gjorde mot meg kommer inn under diskriminerings og likestillingsloven. Det løste seg på et vis, iallefall for ledelsen. Men etter det som skjedde følte jeg meg aldri velkommen mer. Krangling med medlemmer som ikke forsto, krangling med instruktører som visste, men av en eller annen grunn ikke forsto, ikke gadd å forstå, eller ikke gadd å ta hensyn. Jeg prøvde i det lengste, men det var ikke noe gøy lenger. 

Ok, men det ser ut som om din situasjon var rimelig spesiel

Anonymkode: 0bfb5...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...