Gå til innhold

Mange på treningstudio😰


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så mange på treningen om dagen😰

merker det går utover treningen min, alt av knebøy stativ er opptatt.. hvordan løser man det når man har et program som kun går på baseløft som bøy, mark og press??

når må man trene for å få utstyr? Var der 22.00 i går, selv da var det fullt!!!

 

Anonymkode: 5df55...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte

Hold ut et par, tre uker til, så ramler halvparten av pga nyttårsforsetter de ikke klarer å holde ;) 

Eller finn deg en styrkeløftklubb og bli med der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare holde ut. 😞Det roer seg ned i februar

Anonymkode: 4a70f...742

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg unngår å trene i januar. Treningssentrene lever av disse tullingene med nyttårsforsetter. De detter som regel av treningen i feb/mars og er støttemedlemmer resten av året. 😀

Anonymkode: 6ef9e...fad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke når det er færrest folk der med de i respesjonen - tenker det er på morgenen eller dagen så du kan jo prøve å trene da om du har mulighet for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, sånn er det i januar! 45 på venteliste til timene osv! Heldigvis bor jeg i Oslo og har mange sentre å dra til (Sats). 

Anonymkode: 1b208...381

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går midt på dagen, merker det er flere enn normalt, men alltid ledig knebøystativ (er bare 3 der jeg trener) :)

Anonymkode: b2d65...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du skrev om dette. Har fått et tilbud om tre måneders trening. Men da venter jeg til februar med å aktivere det. :) 

Anonymkode: bf220...8e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren om morgenen. Jeg trener før jobb hver dag, da er det max et par-tre stykker til der, oftest er jeg helt alene, deilig! Trener mellom 5.30-07.00. 

Anonymkode: f1920...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg trener på dagtid :) 

Når jeg jobbet 8-16 mistet jeg livet mitt helt, så aldri livet om det skjer igjen.

Trene på kveldstid er noe herk, da har kroppen minst energi også.

Anonymkode: ea3c8...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig på morgenen er vel et sikkerstikk. Enten er folk for trøtte til å trene, eller så er de på jobb.

Anonymkode: 66017...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er så mange på treningen om dagen😰

merker det går utover treningen min, alt av knebøy stativ er opptatt.. hvordan løser man det når man har et program som kun går på baseløft som bøy, mark og press??

når må man trene for å få utstyr? Var der 22.00 i går, selv da var det fullt!!!

 

Anonymkode: 5df55...094

Du løser det ved å bruke noe annet.

Du kan kjøre benpress maskiner, ett bens utfall med hantler. osv 

Spørs hvor lenge du har hatt programmet ditt, men en variasjon uke eller to kan være en fordel.

 

Anonymkode: 709c4...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er TS samme bruker som hadde tråden som gjorde narr av nyttårsforsetterne på treningssenter?

Anonymkode: 74d61...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er TS samme bruker som hadde tråden som gjorde narr av nyttårsforsetterne på treningssenter?

Anonymkode: 74d61...54f

Hvilken tråd?

Anonymkode: fafb8...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.1.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Tidlig på morgenen er vel et sikkerstikk. Enten er folk for trøtte til å trene, eller så er de på jobb.

Anonymkode: 66017...553

Jeg var på senteret rundt 8. Det var like mange der som når jeg trener klokken 14. Men ja, det ER mye folk nå som trener. Om ettermiddagen er det Kø for å løpe på tredemøllene (og de har rundt 20 stk). Det er villt. Bra for folk som ønsker å komme i form.... men for oss som har trent jevnlig lenge, er det litt tungt. Særlig fordi de nye ikke kjenner til etikette på treningssentre eller rydder på plass. Og seriøst! Hvorfor rydder ikke folk på plass??

Anonymkode: 6e1e8...9b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere på venteliste på mitt SATS-senter på morgenen enn på ettermiddagen. For mange er det slik at de må trene før jobb for å få rukket å trent i løpet av dagen.

Anonymkode: 74d61...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 7.36, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg unngår å trene i januar. Treningssentrene lever av disse tullingene med nyttårsforsetter. De detter som regel av treningen i feb/mars og er støttemedlemmer resten av året. 😀

Anonymkode: 6ef9e...fad

Da kan du jo være takknemlig for disse «tullingene».  Hvis det er dem treningssentrene lever av, så er det jo dem du skal takke for at du faktisk har et treningssenter å gå til. 

Endel faller nok fra, men noen fortsetter jo også. Alle har jo begynt en gang. Synes folk er veldig dømmende mot folk som benytter det nye året til å prøve å gjøre en endring. Noen fortsetter, noen faller fra og noen finner ut at treningssenteret ikke er for dem. Og noen slutter sikkert fordi de føler seg lite velkomne på treningssenteret. Men synes alle skal ha applaus for å forsøke.
 

Anonymkode: 49467...35a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier... har du prøvd på morgenen? Hos oss så er det jo en del der, men ikke ubehagelig mange. Trener aldri etter 12. Det er fullstendig uaktuelt for da er det kaos. ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...