Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min "kjæreste" ble sammen for noen måneder siden, men ikke offisielt grunnet hun var redd for hva hennes ex ville sagt. jeg mener dette er ganske rart at jeg ikke får legge ut noe om oss på sosiale medier ettersom vi gjorde ganske mye aktivt sammen.

men i det siste så har vi knappt snakket sammen og det virker som om det er alltid jeg som må ta initiativ for å treffes, første tiden så var vi sammen så og si hele tiden men etter en stund så føler jeg meg mindre prioitert, hun bruker lang tid på å svare, vil heller tilbringe tid med venner og virker som at hun faktisk ikke vil ha meg i livet hennes. Jeg har spurt hun noen helger på rad nå men da vil hun heller være alene med sin datter, jeg forstår dette men at det skal gå 1-2 uker mellom vi møtes er ganske rart for meg.

noen som kan gi meg noen tips på hva jeg bør gjøre med denne situasjonen før det går for langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump henne

Anonymkode: 44393...164

Skrevet

Virker som at dette er begynnelsen på slutten. 

• Liker 3
Skrevet

virker Som hun ikke var ferdig med eksen. Dessverre 

Anonymkode: f4fb4...d9e

Skrevet

Høres ut som om hun prøver å få deg på avstand.

Skrevet

spørre henne om det er noen grunn til dette 

Anonymkode: c68d0...e2c

• Liker 1
Skrevet
På 11.1.2020 den 0.38, Tjommi skrev:

Hei. Jeg og min "kjæreste" ble sammen for noen måneder siden, men ikke offisielt grunnet hun var redd for hva hennes ex ville sagt. jeg mener dette er ganske rart at jeg ikke får legge ut noe om oss på sosiale medier ettersom vi gjorde ganske mye aktivt sammen.

men i det siste så har vi knappt snakket sammen og det virker som om det er alltid jeg som må ta initiativ for å treffes, første tiden så var vi sammen så og si hele tiden men etter en stund så føler jeg meg mindre prioitert, hun bruker lang tid på å svare, vil heller tilbringe tid med venner og virker som at hun faktisk ikke vil ha meg i livet hennes. Jeg har spurt hun noen helger på rad nå men da vil hun heller være alene med sin datter, jeg forstår dette men at det skal gå 1-2 uker mellom vi møtes er ganske rart for meg.

noen som kan gi meg noen tips på hva jeg bør gjøre med denne situasjonen før det går for langt?

Jeg synes også det virker rart. Det første som slår meg er at hun ikke er så interessert lenger. Jeg tror rett og slett du må prate med henne. Er et lenge siden det ble slutt mellom henne og eksen, forresten?

• Liker 1
Skrevet

Virker som hun ikke er interessert lenger, eller at hun trenger litt avstand.

Vet du, det er ikke ditt ansvar å få en klarhet i det som skjer. La det bli hun som tar neste skritt, initiativ. Hun har trukket seg litt ut. Klart du kan også gjøre det.

Kanskje trenger hun bare å tenke litt. 

La henne være, ville jeg gjort.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...