AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Fikk innsatt p-stav etter fødsel i 2018. Merket ikke noe til p-staven det først året. Først etter 1år og 3 mnd med P-stav fikk jeg blødninger. Det varte i 2 uker. Så ble det er opphold på noen dager før det begynte på igjen. Slik har det vært nå i 4 mnd. Det er ikke store blødninger, men veldig irriterende. Noen som har opplevd lignende? Kan det bli bedre eller bør jeg bytte? Anonymkode: 79f97...185
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat som min historie! Jeg bytta til en ny stav i håp om å miste mensen igjen, men det hjalp ikke i det hele tatt 😕 Så nå er jeg tilbake på p-piller... Anonymkode: 21305...111
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Jeg er på min tredje stav. Første 4 år var så og si uten blødninger - litt spotting av og til, men trengte ikke annet enn truseinnlegg på det meste. Deretter begynte blødninger å komme helt uten system, av og til svært kraftige, noen ganger lite, men det kunne vare opptil flere måneder. På det lengste blødde jeg i to og en halv måned non stop. Etterhvert som vi blir eldre endres hormonbalansen i kroppen vår naturlig nok, så det er visstnok grunnen til at det endrer seg etterhvert. Med andre ord ikke noe man kan gjøre noe med annet enn å håpe at det endrer seg mer og blir bedre, eller å ta den ut og forsøke noe annet. Nå er det snart på tide å ta ut denne tredje, og jeg er ferdig med hormonprevansjon. Aldri igjen. Anonymkode: 68fe7...90e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Jeg er på min 3. stav og har bare god erfaring. Sjelden blødning og da lite. Det tyder på at det er individuelt. Blir litt bekymret når jeg leser over at endringer kan inntreffe. Jeg er på vei inn i overgangsalderen, men foreløpig fungerer staven utmerket. Anonymkode: e4fef...3c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå