Maddog Skrevet 10. januar 2020 #1 Del Skrevet 10. januar 2020 Har tatt bilder til Instagram, jeg får mye likes og kommentarer. Jeg har ikke lagt ut på bilde på 6 mnd og er redd for at bildene skal gjør det dårlig men spørsmålet er, når er det best å legge ut bilde lørdag eller søndag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappegøye207 Skrevet 10. januar 2020 #2 Del Skrevet 10. januar 2020 Enten Lørdag morgen eller Søndag kveld føler jeg er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddog Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar 2020 2 hours ago, Pappegøye207 said: Enten Lørdag morgen eller Søndag kveld føler jeg er best Hmm ok, lørdag kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 11. januar 2020 #4 Del Skrevet 11. januar 2020 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 Mener å ha sett det er tirsdag. På Facebook er det god respons søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunuel Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 Så det finnes folk som bruker tid på å tenke på og planlegge sånt. Lært noe nytt i dag også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddog Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2020 27 minutter siden, Bunuel said: Så det finnes folk som bruker tid på å tenke på og planlegge sånt. Lært noe nytt i dag også. Velkommen til vår generasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2020 #8 Del Skrevet 11. januar 2020 Oh holy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddog Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 11. januar 2020 Just now, SupaWoman said: Oh holy ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunuel Skrevet 11. januar 2020 #10 Del Skrevet 11. januar 2020 11 minutter siden, Maddog skrev: Velkommen til vår generasjon Prøver du å si at jeg er gammel, hæ!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 11. januar 2020 #11 Del Skrevet 11. januar 2020 3 timer siden, Maddog skrev: Har tatt bilder til Instagram, jeg får mye likes og kommentarer. Jeg har ikke lagt ut på bilde på 6 mnd og er redd for at bildene skal gjør det dårlig men spørsmålet er, når er det best å legge ut bilde lørdag eller søndag? Jeg har et enda viktigere spørsmål til deg. Reflekterer liksene du får : % folk som vil stille opp for deg om du skulle trenge støtte i en vanskelig stiuasjon eller periode? % av folk du kan ringe til og snakke om vanskelige ting? og % av folk du stoler på og som du og ville stilt opp for? Eller er flesteparten bare folk du sier hei til på gata? Kjenner jeg er utrolig glad jeg hadde en ungdomstid uten sosiale medier, der ingen var opptatt av overfladiske likes og fasade. Det er noe ved effekten av sosiale medier som gjør meg litt trist. Når man er redd for å ikke få nok likes foreslår jeg å logge helt av å invitere gutta over på fest, og heller la folk "like" deg ansikt til ansikt 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. januar 2020 #12 Del Skrevet 11. januar 2020 Tirsdag og i nå dag mellom klokka fem og sju. Lørdager klokka tolv til tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladefruen Skrevet 12. januar 2020 #13 Del Skrevet 12. januar 2020 Sjekk statistikken din, der ser du når dine følgere er mest aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 13. januar 2020 #14 Del Skrevet 13. januar 2020 På 11.1.2020 den 2.38, miss spjåk skrev: Jeg har et enda viktigere spørsmål til deg. Reflekterer liksene du får : % folk som vil stille opp for deg om du skulle trenge støtte i en vanskelig stiuasjon eller periode? % av folk du kan ringe til og snakke om vanskelige ting? og % av folk du stoler på og som du og ville stilt opp for? Eller er flesteparten bare folk du sier hei til på gata? Kjenner jeg er utrolig glad jeg hadde en ungdomstid uten sosiale medier, der ingen var opptatt av overfladiske likes og fasade. Det er noe ved effekten av sosiale medier som gjør meg litt trist. Når man er redd for å ikke få nok likes foreslår jeg å logge helt av å invitere gutta over på fest, og heller la folk "like" deg ansikt til ansikt 😉 Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddog Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 13. januar 2020 5 hours ago, expatityrkia said: Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. Samme! Og mange av de som kommenterer ville ha hjulpet meg i en situasjon hvor jeg trengte de! Dette er bare sjalue folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 14. januar 2020 #16 Del Skrevet 14. januar 2020 11 timer siden, Maddog skrev: Samme! Og mange av de som kommenterer ville ha hjulpet meg i en situasjon hvor jeg trengte de! Dette er bare sjalue folk Men godt å høre at du har det! Innlegget var mest ment som en påminner om at man ikke skal la sosiale medier ta for mye plass. Jeg har instagram og sosiale medier jeg og, men ikke pga likes. Hva tenker du folk som er kritiske til likes-mentaliteten er sjalu på? Jeg unner ingen å være redd for å legge ut bilder på feil dag fordi de er redd for å ikke få nok likes, det høres bare stressende ut. Og sikkert ikke så bra for selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 14. januar 2020 #17 Del Skrevet 14. januar 2020 17 timer siden, expatityrkia skrev: Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. Det er menneskelig å ville ha tilbakemelding på bildene, men når folk sitter og grubler på hvilken dag de bør legge ut og er redd de ikke får nok likes blir det litt trist. Var det jeg ville få frem. Nå skal vel instagram fjerne likes og det tror jeg er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veras123 Skrevet 18. januar 2020 #18 Del Skrevet 18. januar 2020 Dette er tema for kvinneguidens venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå