Gå til innhold

Når er det best å legge ut bilde på insta?


Maddog

Anbefalte innlegg

Har tatt bilder til Instagram, jeg får mye likes og kommentarer. Jeg har ikke lagt ut på bilde på 6 mnd og er redd for at bildene skal gjør det dårlig men spørsmålet er, når er det best å legge ut bilde lørdag eller søndag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Pappegøye207 said:

Enten Lørdag morgen eller Søndag kveld føler jeg er best :) 

Hmm ok, lørdag kveld da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det finnes folk som bruker tid på å tenke på og planlegge sånt. Lært noe nytt i dag også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Bunuel said:

Så det finnes folk som bruker tid på å tenke på og planlegge sånt. Lært noe nytt i dag også.

Velkommen til vår generasjon 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Maddog skrev:

Velkommen til vår generasjon 

Prøver du å si at jeg er gammel, hæ!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maddog skrev:

Har tatt bilder til Instagram, jeg får mye likes og kommentarer. Jeg har ikke lagt ut på bilde på 6 mnd og er redd for at bildene skal gjør det dårlig men spørsmålet er, når er det best å legge ut bilde lørdag eller søndag?

Jeg har et enda viktigere spørsmål til deg. Reflekterer liksene du får : % folk som vil stille opp for deg om du skulle trenge støtte i en vanskelig stiuasjon eller periode?  % av folk du kan ringe til og snakke om vanskelige ting? og % av folk du stoler på og som du og ville stilt opp for? Eller er flesteparten bare folk du sier hei til på gata? 

Kjenner jeg er utrolig glad jeg hadde en ungdomstid uten sosiale medier, der ingen var opptatt av overfladiske likes og fasade. Det er noe ved effekten av sosiale medier som gjør meg litt trist. Når man er redd for å ikke få nok likes foreslår jeg å logge helt av å invitere gutta over på fest, og heller la folk "like" deg ansikt til ansikt 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest expatityrkia
På 11.1.2020 den 2.38, miss spjåk skrev:

Jeg har et enda viktigere spørsmål til deg. Reflekterer liksene du får : % folk som vil stille opp for deg om du skulle trenge støtte i en vanskelig stiuasjon eller periode?  % av folk du kan ringe til og snakke om vanskelige ting? og % av folk du stoler på og som du og ville stilt opp for? Eller er flesteparten bare folk du sier hei til på gata? 

Kjenner jeg er utrolig glad jeg hadde en ungdomstid uten sosiale medier, der ingen var opptatt av overfladiske likes og fasade. Det er noe ved effekten av sosiale medier som gjør meg litt trist. Når man er redd for å ikke få nok likes foreslår jeg å logge helt av å invitere gutta over på fest, og heller la folk "like" deg ansikt til ansikt 😉

Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, expatityrkia said:

Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. 

Samme! Og mange av de som kommenterer ville ha hjulpet meg i en situasjon hvor jeg trengte de! Dette er bare sjalue folk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maddog skrev:

Samme! Og mange av de som kommenterer ville ha hjulpet meg i en situasjon hvor jeg trengte de! Dette er bare sjalue folk

Men godt å høre at du har det! Innlegget var mest ment som en påminner om at man ikke skal la sosiale medier ta for mye plass. Jeg har instagram og sosiale medier jeg og, men ikke pga likes. Hva tenker du folk som er kritiske til likes-mentaliteten er sjalu på? Jeg unner ingen å være redd for å legge ut bilder på feil dag fordi de er redd for å ikke få nok likes, det høres bare stressende ut. Og sikkert ikke så bra for selvtilliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, expatityrkia skrev:

Denne var litt teit syns jeg. Deler selv bilder på instagram og vil ha likes på bildene jeg deler. Likevel har jeg en solid gjeng bak meg som ikke vises i sosiale medier som jeg kan ringe i en vanskelig situasjon. De to har ikke noe sammenheng. Og selv om du ikke er så opptatt av likes, så respekter at andre er det. 

Det er menneskelig å ville ha tilbakemelding på bildene, men når folk sitter og grubler på hvilken dag de bør legge ut og er redd de ikke får nok likes blir det litt trist. Var det jeg ville få frem. Nå skal vel instagram fjerne likes og det tror jeg er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...