Gå til innhold

BRYLLUPET MITT BLE TOTALT KATASTROFE

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare hvite? 

Anonymkode: b9ed5...657

Det vet jeg ikke. 

Men jeg har sett her inne at den fargen jeg brukte (veldig lys pastell) visstnok ikke var passende. 

Anonymkode: 3d856...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart dumt at hun dukket opp i hvit kjole, men gjorde hun noe annet også? Ettersom hun tok all oppmerksomheten?

Som flere sier her så vet jo normalt alle hvem bruden er (men unntak av kanskje et følge som er med noen som da kjenner paret). Og de fleste vil forholde seg til brudeparet som de viktige i bryllupet selv om det er andre som har hvit kjole eller dress som brudgommen...

Så spm er hva annet hun gjorde. Eller var det det at hun gikk i hvit kjole som gjorde at du mistet litt fokus og ikke klarte å fokusere på selv bryllupet ditt, kanskje pga historikk du har med henne. Uansett synd at du følte det slik og at ingen kunne hjelpe deg med å skifte fokus/«roe» henne ned på selve dagen. Håper du klarer å endre litt fokus nå da, det var kun en fest, du har fått det jeg antar er mannen i ditt liv og venninnen kan du fase ut + du kan skape nye, gode minner!

Anonymkode: 6b90e...c42

• Liker 2
Skrevet

Men altså. Alle som var invitert VET jo hvem som gifter seg. Det er brudeparet som gir hverandre sitt ja, som får taler adressert til seg og skjærer opp kaken og alle de tingene. Hvordan er det mulig å ta oppmerksomheten fra brudeparet egentlig? I mitt hode går faktisk ikke det an. Ingen glemmer hvorfor de er der, uansett hvilken smellvakker gjest i brudekjole som dukker opp. 

Ja, det var tonedøvt av henne å komme i hvit kjole. Du sier du tror hun gjorde det med vilje fordi hun er sjalu på deg. Da er hun en drittkjerring og absolutt ikke verdt å ta vare på som venninne. Man trenger ikke venner som prøver å sabotere for en. Men hvis jeg var gjest i et bryllup, og en annen gjest kom i brudekjole og prøvde å få oppmerksomhet - så hadde jeg tenkt at hun var en idiot. Med mindre du bare kjenner (og hadde invitert) ubrukelige drittfolk så syntes ALLE at oppførselen hennes var pinlig og ufin. 

Her er det en av to. Du overreagerer og tillegger det at hun kom i hvit kjole alt for mye viktighet. Eller så prøvde hun virkelig å sabotere for deg, og alle gjestene synes hun er en idiot. Uansett er det ingen grunn til å la det ødelegge minnet om bryllupet. Klart det er kjipt å ha kjipe folk på gjestelista, men lite å gjøre med det i ettertid. 

Anonymkode: 0e9de...0cb

• Liker 1
Skrevet

En katastrofe er det ikke, men jeg tenker mitt om kvinner som kommer i helhvitt eller i f.eks helgjennomsiktige kjoler i bryllup. De må være litt enkle....

• Liker 1
Skrevet

Hun fikk all oppmerksomhet?

Da kan det ikke ha vært kjolen.

Med mindre dere bare inviterte ukjente, som ikke visste hvem bruden var fra før 😛

Var vel ikke kjolefargen, dama må enten være sjokkerende stygg, eller sjokkerende pen, siden all oppmerksomhet gikk dit.

Husk at all oppmerksomhet er ikke positiv oppmerksomhet 😛

Anonymkode: 55e82...214

• Liker 1
Skrevet

Kvit kjole er så mykje forskjellig. Hadde du ein kjole som tydelig er brudekjole, sånn litt meir pynt og stæsj enn ein vanleg kjole, eller ein enklare kjole? Og hadde veninna di ein kjole som kunne gått for brudekjole? Eller er det mest fargen som er problemet her? 

Skrevet

Katastrofe fordi én gjest gikk i hvit kjole? 

200.webp?cid=790b76110b8fe569efe342f4f8b

Skrevet

Synes dette er storm i et vannglass. Forstår at du hadde store forventinger til bryllupsdagen, og ble såret av venninnen din. Det er greit. Men det bør virkelig gå an å ikke la det velte HELE bryllupsdagen. For hvor viktig er det egentlig at en gjest var tankeløs nok til å iføre seg hvit kjole?

Anonymkode: 7fb26...967

• Liker 1
Skrevet

Eg har eit skrekkscenario i hovudet no, med ei brud som er sur og furtar under heile middagen, og ødelegger heile festen med dårleg humør. DER har du katastrofe!  

• Liker 4
Skrevet

Da jeg var brud for ett par år siden, visste jeg ikke hvor viktig det var med fargekoder i bryllup. 

Så da folk spurte om den og den fargen var ok, sa jeg selvsagt ja. Jeg sa til og med på spøk at om noen ville ha på seg sin egen brudekjole, var de velkommen uansett. Det var en som møtte opp i en hvit kjole som en spøk. Hun fikk høre det av andre gjester, at hun byttet kjole tidligere enn hun hadde tenkt. Så andre gjester hadde vel fått med seg og gitt beskjed om venninnen hadde på seg en kjole som tok fra deg oppmerksomheten? 

Anonymkode: 14a0c...c05

Skrevet

Du får trøste deg med det at det er hun som bæsja på leggen som kom i er bryllup i hvit kjole. 

Skrevet

Og i mitt bryllup kom det ei dame med rød kjole! 

Jeg avlyste selvfølgelig bryllupet siden det betyr at hun har hatt seg med brudgommen...

• Liker 3
Skrevet

Ta det med ro, de fleste bryllup ender i katastrofe før eller siden. 

Skrevet

Det finnes så mange bruder som true de ser bra ut så lenge de er kledd i hvitt og har en fin kjole,  men jeg har sett gjester finere kledd enn bruden flere ganger. Å det i alle slags farger. 

Anonymkode: b0ae5...3f7

• Liker 2
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Unnskyld meg, men dette var faktisk den viktigste dagen i livet mitt. Og selv om det kanskje ikke hørtes ut som en veldig stor greie. Så var det ikke akkurat så veldig hyggelig. 

Men jeg kan skjønne hvorfor hun gjorde dette, fordi hun har alltid vært sjalu på meg. Og det er det største problemet.

Anonymkode: 2b3d0...a58

Hvorfor sier du bryllupet ditt og ikke vårt?

Ikke rart mange menn synes bryllup er uinteressant. 

Dårlig gjort av venninnen, som dummet seg ut med å bomme totalt og bryte normal kutyme. Men hvorfor inviterer/holder du på venninner som er sjalu?

Anonymkode: af701...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...