AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Mann, 40 år gift og med barn. Ønsker høre kvinners tilbakemelding. Født med en penis hvor urinrøret ikke var riktig utviklet. Det betyr at den kom/kommer ikke midt på penishidet, men rett på undersiden. Ble operert for dette i småbarnsalder, og det var løsningen den gang. Det betyr også at jeg er omskjært. Utover dette er penis normal størrelse og de jeg har vært sammen med har vært veldig fornøyd, når alltid klimaks, og de sier de kjenner den godt. Likevel er jeg selv flau over den på grunn av dette og at jeg føler den da ikke er helt lik andre sin. Hva tenker dere kvinner om dette? Anonymkode: a780e...3d8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Kvinner bryr seg generelt lite om peniser. Og siden du har en kone så er jo ikke dette noe du burde bekymre deg spesielt mye over Anonymkode: 32b8e...aae 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Tenker ikke noe om det, kun du som gjør det Anonymkode: a6fd0...fa6 2
Tapas Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Ingen legger merket til eller bryr seg hvor urinen kommer ut. Omkjært penis er bare pluss 1
Påkrevd Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann, 40 år gift og med barn. Ønsker høre kvinners tilbakemelding. Født med en penis hvor urinrøret ikke var riktig utviklet. Det betyr at den kom/kommer ikke midt på penishidet, men rett på undersiden. Ble operert for dette i småbarnsalder, og det var løsningen den gang. Det betyr også at jeg er omskjært. Utover dette er penis normal størrelse og de jeg har vært sammen med har vært veldig fornøyd, når alltid klimaks, og de sier de kjenner den godt. Likevel er jeg selv flau over den på grunn av dette og at jeg føler den da ikke er helt lik andre sin. Hva tenker dere kvinner om dette? Anonymkode: a780e...3d8 Det finnes ikke to like peniser i verden, og hvis alle du har vært med i tillegg har vært storfornøyd, er det vel egentlig bare å glemme den bekymringen. 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 Tror ikke dette har noe å si! Kan ikke se for meg at jeg hadde reagert noe spesielt på det. Alle peniser er forskjellig av utseende uansett. Anonymkode: 0e1f3...bc1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Som vi alle burde vite så blir vi dannet ut i fra egget som hunkjønn. Guttene utvikler på veien en penis av det som jentene utvikler til clitoris, med alt det som det innbefatter. Urinrøret blir i den prosessen formet og plassert på de plassene vi er mest kjent med. Forran på penishode og hos jentene på det normale stedet mellom kjønnsleppene, selv om det der også er forskjeller når det gjelder plassering, utseende og funksjonalitet i praksis. Men underveis så skjer det noe med noen få guttebarn. Du er her mest sannsynlig født med en lidelse kaldt hypospadias der urinrøret kan komme ut på undersiden av penishode og nedover imot pungen. Den mildeste formen, som er nærmest penishode, er den defekten som er lettest og minst komplikasjoner å gjøre noe med. De andre formene er ikke problematiske de heller, men blir en litt større operasjon alt etter gradene av denne lidelsen. De bygger opp igjen urinrøret fremover av slimhinner hentet i fra innsiden av forhuden din og fra munnhulen din og resultatet blir forbløffende bra. Forhuden i disse tilfellene ser normal ut sett ovenfra, men har i en del tilfeller en spalte på undersiden, så den ser ut som en hette som ligger over penishode. Penishode ser i de fleste tilfeller normalt ut, selv om det her også kan være deffekter, men mangler utløp for urinrøret. At forhuden blir fjernet er helt normalt. I errigert tilstand er den dratt bakover og vi voksne liker jo å gå med forhuden tilbaketruket i mange tilfeller, så det har ikke noe å si. Forhuden blir i disse tilfellene kuttet av I bakkant av penishode, så utseende blir nesten som om forhuden er dratt bakover over hode. For at glansen ikke skal få et tørrere utseende, så kan man smøre inn penishode med en fet krem. I fra naturen av er det jo talgkjertler under forhuden som gjør den jobben. For en del gutter og voksne så er det veldig rart å gå uten forhud. De kan ha tanker om at de er forskjellig fra de"normale" og at de gruer seg for å blottlegge seg for andre, men det er en ting som normaliserer seg etterhvert som gutter blir eldre. Anonymkode: 99b91...1ed
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 Så lenge den er stor er det ingenting å bekymre seg over. Anonymkode: cf9ba...000 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge den er stor er det ingenting å bekymre seg over. Anonymkode: cf9ba...000 Ikke ellers heller. Anonymkode: c2857...3ac
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 17 hours ago, Tapas said: Ingen legger merket til eller bryr seg hvor urinen kommer ut. Omkjært penis er bare pluss Omskjært fitte er også bare pluss. Anonymkode: 93fdd...fb5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ellers heller. Anonymkode: c2857...3ac Om man ikke bryr seg om jenta har det godt kanskje Anonymkode: cf9ba...000 2
Hr. Aktiv Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann, 40 år gift og med barn. Ønsker høre kvinners tilbakemelding. Født med en penis hvor urinrøret ikke var riktig utviklet. Det betyr at den kom/kommer ikke midt på penishidet, men rett på undersiden. Ble operert for dette i småbarnsalder, og det var løsningen den gang. Det betyr også at jeg er omskjært. Utover dette er penis normal størrelse og de jeg har vært sammen med har vært veldig fornøyd, når alltid klimaks, og de sier de kjenner den godt. Likevel er jeg selv flau over den på grunn av dette og at jeg føler den da ikke er helt lik andre sin. Hva tenker dere kvinner om dette? Anonymkode: a780e...3d8 Ta en titt i penisatlaset. Vipps så har du god selvtilit igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Omskjært fitte er også bare pluss. Anonymkode: 93fdd...fb5 Var det ironi? Anonymkode: c2857...3ac
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Var det ironi? Anonymkode: c2857...3ac Hvis det er lov å foretrekke kjønnslemlestet penis, så er det lov å foretrekke kjønnslemlestet fitte. Enkelt og greit. Anonymkode: 93fdd...fb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå