AndreasBR Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Heia! Solgte leiligheten min idag, lurte på om noen kan anbefale et firma som gjør en god jobb til en rimelig penge. Jeg har tidligere erfaring med Citymaid (visningsvask) og ønsker ikke å bruke disse i utgangspunktet. Fattern foreslo å sjekke letsdeal, men ser at firmaene der har dårlig rating.. (Og det sier seg selv at flyttevask til 1000,- blir det dårlig arbeid av)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Jeg har brukt city maid to ganger på flyttevask og har vært veldig fornøyd. Har hørt andre som ikke har hørt fornøyd med vanlig vask, men tror de har egne flyttevaskteam. Kjøperne har i hvertfall aldri hatt noe å utsette på vasken, og jeg har vært veldig nøye på å si at det bare er å si ifra på grunn av garanti. Anonymkode: 703e0...8cd 1
AndreasBR Skrevet 10. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 703e0...8cd De er særdeles dyre da, de skal ha 6100,- for flyttevask.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 29 minutter siden, AndreasBR skrev: De er særdeles dyre da, de skal ha 6100,- for flyttevask. Tja. Andre gang jeg solgte sjekket jeg pris på flyttevask hos flere av de seriøse aktørene og de kom ut ganske likt. Noen hadde lavere grunnpris, men da måtte man betale ekstra for vindusvask, vask av hvitevarer etc. så summen ble ganske lik da jeg så på hva de ulike tilbudene inneholdt. Jeg betalte vel 4900 for vask av 65 kvm. Anonymkode: 703e0...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Jeg la ut på mittanbud og fikk noen tilbud derfra. Endte med et som tok rundt 3000 for 47 kvm, de vasket helt fint, jeg syntes iallfall det ble bra. Men jeg husker ikke hva de het.. Men ja, prøv å legg ut på mitt anbud så kan du jo se hva du får av tilbud iallfall og google litt om de firmaene. Anonymkode: f3f10...e40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå