Gå til innhold

Oppbevaring av gavepapir.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Hvordan oppbevarer du gavepapiret ditt? (Hele ruller)

Legg gjerne ved linker til smarte løsninger jeg kan kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en papirpose stående med ruller, bånd osv. Har lenge tenkt å kjøpe en kommode med skuffer som er store nok til at rullene med gavepapir kan ligge der. Holder seg nok penere der.

Anonymkode: 0ef77...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp denne fra Clas Ohlson.  Den er kjekk,  men blir ødelagt med en gang.  :(

Jeg kommer til å gå til innkjøp av en litt høy bøtte, og oppbevare papir og tilbehør i den.

"Det enkle er ofte det beste".

Anonymkode: f8dbf...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE kjøp denne fra Clas Ohlson.  Den er kjekk,  men blir ødelagt med en gang.  :(

Jeg kommer til å gå til innkjøp av en litt høy bøtte, og oppbevare papir og tilbehør i den.

"Det enkle er ofte det beste".

Anonymkode: f8dbf...c33

jeg har den og har hatt den 3 år nå :) holder seg fint her den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jessicbj skrev:

jeg har den og har hatt den 3 år nå :) holder seg fint her den.

Samme her. 

Anonymkode: 139c3...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jessicbj skrev:

jeg har den og har hatt den 3 år nå :) holder seg fint her den.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her. 

Anonymkode: 139c3...ec3

Virkelig?   Jeg har prøvd 3 stykker, og på alle gikk toppene og glidelåsen i løpet av få dager.

Har jeg kjøpt fra et dårlig parti?

Anonymkode: f8dbf...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor og lav eske til ruller og en mindre eske til gavebånd, kort, saks, teip etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Det jeg har aller med lyst på er en plastkasse med lokk. Trenger ikke være så veldig dyp. Har noen sett en som kan passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en papirpose, der de står oppreist. I en eske uten lokk, og i eska er det mindre esker med merkelapper, poser, bånd, og alt annet man behøver. Selve eska står på en høy hylle i en garderobe. 

En annen smart løsning jeg har sett er å bruke pose-holder fra IKEA; og feste den på innsiden av et skap eller skapdør. De hvite, halvsylinderformet. 

Anonymkode: 239ed...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ei høy og smal eske som rullene kan stå i. Bånd, til og fra-lapper, saks, teip og penn ligger i en pose som er festet med binders til kanten av eska. Gratis, og fungerer helt greit for oss.

Anonymkode: b5091...727

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

IKKE kjøp denne fra Clas Ohlson.  Den er kjekk,  men blir ødelagt med en gang.  :(

Jeg kommer til å gå til innkjøp av en litt høy bøtte, og oppbevare papir og tilbehør i den.

"Det enkle er ofte det beste".

Anonymkode: f8dbf...c33

Jeg og flere jeg kjenner har den, og er kjempefornøyde! 😮
Men om man ser på anmeldelsene så er du ikke alene om å være misfornøyd heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lady Lovelylocks skrev:

Takk for tips.

Det jeg har aller med lyst på er en plastkasse med lokk. Trenger ikke være så veldig dyp. Har noen sett en som kan passe?

Hva med en sånn bedroller-kasse? De er gjerne lave og avlange :)  
 

Her er et par eksempler:

https://www.clasohlson.com/no/SmartStore-undersengsskuff/p/34-1552-100?gclid=EAIaIQobChMIpazUnr755gIVj00YCh1P5QnfEAQYBCABEgISB_D_BwE

https://jysk.no/oppbevaring/kurver-mm/plast-0/bedroller-basic-box-30l-m-lokk?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIpazUnr755gIVj00YCh1P5QnfEAQYEyABEgLsH_D_BwE&gclsrc=aw.ds

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavepapirruller er vanligvis 70 cm lange. Plastbokser av typen bedroller, slike som man kan rulle under senga (hvis man ikke har kontinentalseng) måler 72 cm. Der skulle det være plass til både papir, bånd, sløyfer og gavelapper. Og hvis den er smalere i bunnen kan papirrullen legges på skrå.

PS: nei, har du sett; her var vi flere som tenkte på samme ting samtidig :) 

Endret av Ullvott
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lady Lovelylocks skrev:

Takk for tips.

Det jeg har aller med lyst på er en plastkasse med lokk. Trenger ikke være så veldig dyp. Har noen sett en som kan passe?

Jeg har en sånn flat plastkasse med lokk som passer under sengen. Mener jeg har kjøpt den på IKEA..... Veldig grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har papir-ruller stående i en søppelbøtte, sånn rund uten lokk i metall- gitter/netting. Liknende en sånn: https://www.clasohlson.com/no/Papirkurv-i-sølvfarget-metall/p/34-4708-2?gclid=CjwKCAiA3uDwBRBFEiwA1VsajA8Y2alfiHU1uOxXzd7WR3D2-B32hMjrRC8oTG-t85ZGFh8_k4dHABoCmHEQAvD_BwE

Har i tillegg 3 esker, 1 med silkepapir og papir som ikke er i rull, 1 til bånd og 1 til lapper, kort og pynt.

Anonymkode: 02079...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En papirpose stappa inn bak en kommode. Det er kun en nødvendighet som jeg ikke ønsker å bruke tid, penger og energi på. Ikke så mye i hvert fall 😂

Anonymkode: 3d77c...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem i en stor plastboks under gjestesenga :) Sånn lav med hjul som det er vist til over her. Fungerer supert om du kjøper en stor nok. 

Anonymkode: af428...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...