Gå til innhold

Nyttårsforsett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gode nyttårsforsett når det gjelder trening/helse, eller driver du ikke med den slags? 🤪

Jeg bruker å ha X antall gode, hårete nyttårsforsett (som jeg ikke klarer å holde). I år har jeg roa ned litt og har disse:

- Trene litt, for å få mer energi. 1-2g i uka er jeg fornøyd med.

- Holde meg (nesten helt) unna alkohol

Anonymkode: ffb56...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt det tidligere, men i år har jeg bestemt meg for å ta ett skikkelig tak.

-Kutte ned på røyk (setter meg mål om å kutte ned kraftig, istedet for å slutte, fordi det er enklere nå målet, og en sprekk vil ikke være like demotiverende, og kutte ned er en god start etter å ha røyket mye i over 20 år)
- begynne trene (meldt meg inn i nytt treningssenter som åpner snart)
- forbedre kostholdet (setter ingen konkrete mål her, bare spise/drikke noe sunnere, vektnedgang er absolutt ikke ønskelig)

Anonymkode: fe591...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et nyttårsforsett sånn sett, men generelle mål:

  • Trene 3 ganger i uka, 2 ganger styrke og 1 kardio. Gjerne mer, men dette er hva jeg må gjøre.
  • Godteri to ganger i uka er lov, men ikke gå amok. Ellers spise sunt og variert.

Vel, startet med treningen i november, godteri startet jeg med denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nyttårsforsett i år er å klare å løpet en mil på under en time og å ta en pull-up. Hvis jeg klarer det før sommeren så skal jeg melde meg på oslo toughest. 🙌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli normalvektig i løpet av året. Har hatt samme forsett i mange år, men nå har jeg meldt meg på Roede-kurs og lagt til rette på andre måter som gjør at jeg faktisk tror jeg skal få det til denne gangen. 💪🏻🏃🏼‍♀️

Anonymkode: 88209...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...