Gå til innhold

Hvilken app er best? Kosthold og trening :)


hjärterdam

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned Myfitnesspal, men er usikker på om jeg likte denne så godt som jeg trodde til å begynne med. 

Hvilken app bruker du til å registrere kosthold, trening og fremgang? 

 

Har fitbit og bruker endomondo, så det er jo et pluss om appen kan "snakke" med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt lifesum mange ganger men liker faktisk myftinesspal bedre. Mulig du liker lifesum. 

Anonymkode: 519cf...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker myfitnesspal sammen med Garmin X5 klokke. Da spiser jeg 1200 kcal som utgangspunkt, og garmin klokken beregner inn at jeg må spise 50% av kaloriene jeg aktivt forbrenner ellers ila dagen :) Så om jeg trener og forbrenner 500 kcal, kommer det opp i myfitnesspal appen at jeg har 250 kcal å spise fra aktivitet. 

Funker fint. Jeg liker å scanne matvaren og få opp riktig næringsinnhold.  Lifesum er også bra, den brukte jeg før men prater ikke med garmin klokken. 

Anonymkode: 13db7...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg bruker myfitnesspal sammen med Garmin X5 klokke. Da spiser jeg 1200 kcal som utgangspunkt, og garmin klokken beregner inn at jeg må spise 50% av kaloriene jeg aktivt forbrenner ellers ila dagen :) Så om jeg trener og forbrenner 500 kcal, kommer det opp i myfitnesspal appen at jeg har 250 kcal å spise fra aktivitet. 

Funker fint. Jeg liker å scanne matvaren og få opp riktig næringsinnhold.  Lifesum er også bra, den brukte jeg før men prater ikke med garmin klokken. 

Anonymkode: 13db7...217

Jeg har Garmin-klokke og Limesum, de snakker forsåvidt sammen, men via Runkeeper. 😉

Anonymkode: 7ad4f...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifesum eller MyFitnessPal er vel de beste. Så kommer det litt an på hva du er ute etter og hva du liker best selv.

Selv likte jeg best myfitnesspal. Den er litt mer fleksibel men mindre pen å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke myfitnesspal pga mange problemer med selve appen (og jeg syntes den ga et alt for lite kaloriinntak iforhold til trening). Likte ikke oppsettet/utseendet heller.

Lifesum gir deg litt mer kontroll, men det er vanvittig mange feil på kaloriene i maten. Så du må bare passe ekstra godt på hva du fører inn og evt dobbeltsjekke med produktet om du kan. 

Anonymkode: 94c9a...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Yazio. Er billigere enn Lifesum og kommer også med oppskrifter hvor du kan velge hvor mange kalorier du vil spise. 

 

Den kan også kobles sammen med div smartklokker. Jeg bruker fitbit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, addict said:

Sjekk ut Yazio. Er billigere enn Lifesum og kommer også med oppskrifter hvor du kan velge hvor mange kalorier du vil spise. 

 

Den kan også kobles sammen med div smartklokker. Jeg bruker fitbit. 

Har den mange norske matvarer inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt Roede sin app. Vet ikke hvordan den funker i gratisversjon da, men den har blitt veldig fin og har mange bra oppskrifter på alle måltider som man bare kan legge rett inn. Logger trening også, selv om jeg måtte litt via via for å få treningen min fra pulsklokka til å logge automatisk.

Anonymkode: f69c6...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Albbas skrev:

Har den mange norske matvarer inne? 

Har til gode å ikke finne noe enda. Den er norsk også. Sikkert ikke opprinnelig kanskje, men føler den har det aller meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, addict skrev:

Har til gode å ikke finne noe enda. Den er norsk også. Sikkert ikke opprinnelig kanskje, men føler den har det aller meste. 

Hvordan skiller den seg ut fra Lifesum og Myfitnesspal, er det noen som har prøvd flere?

Jeg sliter litt med å finne en jeg trives med, syns flere av dem er kjipe. Den nye appen til Vektklubb var forferdelig, f.eks. 

Anonymkode: fcabc...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker MyFitnessPal fordi man også kan redigere i nettleser på PC. Ble skuffa over at Lifesum ikke hadde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for cronometer. Der kan ikke brukere legge inn så mye feil i næringsinnhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...