Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg søkte sist laurdag om fult lån og stipend. Eg registrerte meg på normal måte, og så stod det at eg skulle få tilsendt eit passord etter nokre dagar.

Dette er enda ikkje komt :o

Nokon andre som har søkt stipend og lån allerede som har fått dette passordet tilsendt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

Samordna opptak og passord? Eller mener du passord ifbm. Lånekassen sitt nettsted..?

Søsteren min har opplevd at det tok 2 uker å få passordet tilsendt, og da sendte de det til folkeregistrert adresse, på tross av at hun hadde opplyst om å få det tilsendt til adressen på studiestedet.

Har hørt om andre som har måttet bestille passord opptil tre ganger før det ble sendt..

Gjest Seleena
Skrevet

Så teit! Ringte dei til S.o då?

Gjest Aurélie
Skrevet

Er ikke sikker på hva du mener. Tror ikke det er Samordna Opptak man skal ringe til ifbm. å få tilsendt passordet fra Lånekassen?

Jeg vet bare at hun ene måtte ringe Lånekassen og purre ifbm. passordet, og først da fikk hun det i posten noen dager etterpå. Virket ikke som bestillingen hadde blitt registrert via nettsiden.

Kanskje du kan sende en mail?

:)

Skrevet

jeg søkte også,og fikk mitt passord i posten rundt tre fire dager etter. Logget meg inn,men svaret var ikke kommet enda. To dager etter det igjen...totalt en uke ca etter at jeg søkte,fikk jeg svar om at jeg fikk fullt lån og stipend. Syns det var strålende at det gikk så fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...