Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg føler meg så DUM! Har tydeligvis (men vet ikke?) hatt med en player å gjøre.

Jeg føler meg så dum og lurt. Han er allerede på Tinder, og invitert ei annen med på date.

Endret av augusta18
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere ble godt kjent og han var ikke interessert mere. Hadde han vært en player hadde du blitt dumpet med en gang du ville vente med sex. 

Anonymkode: efa53...f53

• Liker 13
Skrevet

Han lurte deg ikke. Du må ikke føle deg lurt.

Han endret følelser. Det kan man godt. Og kanskje spesielt de som er veldig "høyt oppe". Noe som heter easy come, easy go.

Kanskje han ikke var noe for deg med den mentaliteten. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Føler meg lurt siden han 4 dager før vi møttes siste gang skrev at han trodde vi ble kjærester, at han gledet seg til 2020 sammen med meg og at han hadde troen på oss to. Dumpet meg 4 dager senere. 

Jeg er sikkert naiv og uerfaren, men jeg trodde at det betydde noe når man sa slike ting til noen.. 

Endret av augusta18
  • Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, augusta18 skrev:

Føler meg lurt siden han 4 dager før vi møttes siste gang skrev at han trodde vi ble kjærester, at han gledet seg til 2020 sammen med meg og at han hadde troen på oss to. Dumpet meg 4 dager senere. 

Jeg er sikkert naiv og uerfaren, men jeg trodde at det betydde noe når man sa slike ting til noen.. 

Nei med sånne store ord før dere en gang ikke har møttes, da kan du ta hele fyren med en klype salt. At han gledet seg til 2020, og til å være sammen ed deg, er fint og hyggelig sagt. Men å si at han tror dere blir kjærester, kan han jo selvsagt ikke vite.

Se på det som en erfaring rikere, og glem ham.

• Liker 6
Skrevet

Sant nok å si at du er ei erfaring rikere og det er bare for deg å glemme han...

Men, jeg syntes du gjorde alt riktig, og bli dumpet på denne måten kan umulig være godt. Det værste er jo at du ikke fikk ordentlig svar på hvorfor han ikke vil treffe deg igjen.

Som kritisk jeg er: Var det noe i at han ikke kunne treffe deg før annenhver helg? Hadde han pappahelg de dagene det ikke passet? Kanskje ble han for redd til å avsløre seg og ikke ville treffe deg igjen. Ta dette med ei klype salt, ikke meningen å såre deg... Men det er bestandig lov å være skeptisk, spesielt hvis du er ganske ny på dating?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig sex?? 

Anonymkode: e1940...e96

• Liker 2
Skrevet

Nei, den var bra. Hadde sex MANGE ganger de to kveldene vi møttes. 

AnonymBruker
Skrevet

Du ble brukt og lurt. Velkommen til dating 2020. Det er grusomt og brutalt.

Anonymkode: a39c2...bf2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, augusta18 skrev:

Ord betyr ingentig hvis det ikke ligger genuin og ekte handling bak.

Mange forstyrrede folk på Tinder, les deg opp på røde flagg.

Anonymkode: 2b51c...9b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe trøst så opplevde jeg akkurat det samme. Trist hvordan dating har blitt.

Anonymkode: 23a74...f77

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble brukt og lurt. Velkommen til dating 2020. Det er grusomt og brutalt.

Anonymkode: a39c2...bf2

Ikke nødvendigvis, hvis man har litt kunnskap så ungår man falske mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er noe trøst så opplevde jeg akkurat det samme. Trist hvordan dating har blitt.

Anonymkode: 23a74...f77

Fordi apper og nettdating er en lekegrind for cluster B folk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere ble godt kjent og han var ikke interessert mere. Hadde han vært en player hadde du blitt dumpet med en gang du ville vente med sex. 

Anonymkode: efa53...f53

Å nei du, de kan dra det skikkelig langt dersom de ser du er motakelig for manipulasjon.

Ts- dette var et komplimang til deg, han enset vel at du var for sterk i lengden. Ta tiden du trenger for å heales, og les deg opp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha get rekt noob! Du ble eid OG kommer på/inni!

Anonymkode: 780dd...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til min verden. Eksen som var sammen med tre og et halvt år, var å plutselig finne på tinder... Tok det opp og jeg ble kalt sykelig sjalu og han mente det var Joe feil med appen for han var ikke der nei...

Vi la planer om å flytte sammen over nyttår. Vi skulle feire julaften og nyttårsaften sammen. Men noe skurret. Siste gang han lå over til meg, hadde han kloremerker på rumpa fra en annen... 

To dager før julaften avlyste han jule- og nyttårsaften sammen med meg. då med AG kommenterte han på bildet til en annen jente: Fineste dama ever ❤️.. To dager etter der igjen kommenterte han på hennes profil under en teit test hun hadde tatt : "elsker deg så mye vennen og kjæresten min.💕💕" tilogmed kaller henne "vennen" slik som han kalte meg. Etter over tre år er han plutselig vekke og har tydeligvis vært utro siste halvåret. Kanskje mer.

Anonymkode: d827e...853

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hahaha get rekt noob! Du ble eid OG kommer på/inni!

Mente selvsagt at du ble KOMMET på! Potensielt også inni! Du ble rett og slett dominert av et smartere specimen!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mente selvsagt at du ble KOMMET på! Potensielt også inni! Du ble rett og slett dominert av et smartere specimen!

:link:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

:link:

:link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link::link:v

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til min verden. Eksen som var sammen med tre og et halvt år, var å plutselig finne på tinder... Tok det opp og jeg ble kalt sykelig sjalu og han mente det var Joe feil med appen for han var ikke der nei...

Vi la planer om å flytte sammen over nyttår. Vi skulle feire julaften og nyttårsaften sammen. Men noe skurret. Siste gang han lå over til meg, hadde han kloremerker på rumpa fra en annen... 

To dager før julaften avlyste han jule- og nyttårsaften sammen med meg. då med AG kommenterte han på bildet til en annen jente: Fineste dama ever ❤️.. To dager etter der igjen kommenterte han på hennes profil under en teit test hun hadde tatt : "elsker deg så mye vennen og kjæresten min.💕💕" tilogmed kaller henne "vennen" slik som han kalte meg. Etter over tre år er han plutselig vekke og har tydeligvis vært utro siste halvåret. Kanskje mer.

Anonymkode: d827e...853

Typisk for en psykopat.

Les dere opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...