AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg er så ekstremt forstoppet! Jeg tok laxoberaldråper i går kveld, og igjen noen dråper i dag tidlig. Jeg har helt forferdelige magekramper. Jeg vrenger meg i sengen og kaldsvetter. Samtidig er det helt potte tett fordi det er for hardt og stort. Gud bedre. Jeg gleder meg til jeg får ut den digre proppen som tetter, men jeg lider virkelig i tiden i forkant. Jeg klarer ikke gå. Jeg klarer ikke spise. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet enn å prøve å puste meg gjennom magekrampene. Vær så snill, la det være over innen noen timer! Anonymkode: ee873...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Uff, fikk vondt bare av å lese dette haha! Stakkars. Er dette du tok, for å mykgjøre også? Har lest at det ikke hjelper med noe for treg mage hvis proppen er for hard. Håper det gir seg! Jeg har aldri vært så forstoppet før. Pleier alltid bare å spise masse lackerol for eks hvis jeg merker at noe går tregt. Så får jeg tatt det før det plugger seg liksom 😂 Lykke til!! Anonymkode: 502f5...09c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Du burde også prøve klyx om du er så forstoppet, det kan hjelpe deg å få ut proppen. Vi har ei datter som er veldig plaget og når det har blitt totalt stopp så er det klyx som må til. God bedring! Anonymkode: 04902...a1b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Jesus freaking christ! Etter å ha tilbrakt tiden på do med både huksitting og akrobatikk siden jeg skrev dette innlegget der jeg presset så lenge og kraftig at jeg var redd for avføringssynkope klarte jeg endelig å få ut et monster av en propp. Det var helt forferdelig, men nå ligger jeg lykkelig i sengen min og kan kjenne meg uttømt. Siden jeg tok en del laxoberaldråper regner jeg med at det blir en del flere toalettbesøk gjennom dagen med mer flytende konsistens (), men det er bedre enn den "fødselen" jeg nettopp hadde. Sist gang dette skjedde ble jeg helt ør av lavt blodtrykk og å bli dehydrert, så jeg må passe på å få nok væske og spise tilstrekkelig. Kanskje jeg også skal slå til med en liten godtepose for å feire seieren i dag tidlig. Tusen takk for de snille svarene jeg har fått. Anonymkode: ee873...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Det er bare å kjøpe Microlax på apoteket. Greit å ha liggende i skapet til neste gang:) Funker umiddelbart! Anonymkode: 12c4f...e8e
CabinCruiser Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Neste gang kjøper du microlax så kommer det ut innen 10 min Det er få ting som er bedre enn å få tømt blære og tarm når det har fyllt seg over ranten altså. Kos deg! 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å kjøpe Microlax på apoteket. Greit å ha liggende i skapet til neste gang:) Funker umiddelbart! Anonymkode: 12c4f...e8e 2 minutter siden, CabinCruiser skrev: Neste gang kjøper du microlax så kommer det ut innen 10 min Det er få ting som er bedre enn å få tømt blære og tarm når det har fyllt seg over ranten altså. Kos deg! Takk for svar, men dette fungerer dessverre ikke på meg når jeg er så forstoppet som jeg var. Da er det bare laxoberal som fungerer på magisk vis. Jeg holder en knapp på at det var litt for mange dråper (selv om det var det som skulle til for å få monsteret ut), men jeg tror jeg må drikke som aldri før for å ikke havne i bakken når jeg reiser meg fra sengen. Takk og lov for at jeg ikke har noen planer i dag. Anonymkode: ee873...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 Kjøp Movicol på apoteket og drikk det ca 1 gang om dagen hvis du er plaget, det er jeg og for min del funker det veldig godt. Anonymkode: 6b63b...693
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 Men! Anbefaler å IKKE kjøpe den godteposen. Kos deg heller med noe probiotika eller dadler. Best å være på den sikre siden😆 Anonymkode: 9690e...a4c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 Du har min dypeste medfølelse. Jeg har prøvd en lik fødsel før. Endte med at jeg dytta håndkle i munnen og beit til når det pågikk. Anonymkode: 537af...222
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå