AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #61 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2020 den 9.15): Jeg er klar over at mange har dette i mindre grad. Men jeg har det i stor grad og som sagt så hadde jeg ikke brydd meg om å ha 2 streker på halsen så lenge de var mindre synlige sånn som det er på de fleste. Anonymkode: 8fb43...972 Jeg har like dype streker på halsen som deg. 3 dype streker. Hadde kjempekomplekser for det i mange år. Gikk mye med skjerf eller høyhalset genser. Hatet å se på bilder av meg selv. Hadde jeg lagt ut bilde av meg hadde du sett at jeg har dypere streker enn deg! Så fikk to venninner noen heftige kroniske sykdommer. Da var det som om alt jeg har komplekser for ble bagateller. Livet er for kort til å bry seg om sånt. Og jeg er frisk! Jeg er faen meg frisk og det er ikke de to venninne mine som sliter med smerter. Jeg gått i årevis og gjemt halsen og vært lei meg for noe jeg ikke kan gjøre noe med. Så jeg gidder ikke ha fokus på det mer. Jeg viste halsen min til en venninne en gang forresten og hun hadde ikke lagt merke til det engang. Anonymkode: c947f...7f1 1 1
Tough cookie Skrevet 10. april 2022 #62 Skrevet 10. april 2022 Man får de av å se ned på mobilen hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå