Gå til innhold

Medfødte linjer på halsen, behandling (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå så jeg tilfeldigvis et bilde av sophie elise og begynte og oppdaget at hun også har litt sånn, men det er jo ikke i NÆRHETEN av mine allikevel. Hadde mine bare kunne vært i den graden hun har de så hadde jeg vært fornøyd. Mine er så brede og dype og ikke minst 100% i vater. Om jeg bare kunne fått dem bittelitt svakere så hadde det hjulpet meg masse. 

Screenshot_20200109-024550_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200109-024617_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og anjor, men hun også har de svakere... jeg hadde vært fornøyd om de var sånn som det. 

Screenshot_20200109-025232_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200109-025248_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200109-025315_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har to streker på halsen. Ser helt lik ut som din hals. Jeg har selvsagt aldri spurt om dem. Men jeg har tenkt i mitt stille sinn at det er fordi hun har noen kilo ekstra, skjønner nå at det var en teit konklusjon🙈 

Har dog aldri tenkt at det er stygt eller noe! Men jeg legger merke til slike ting, for jeg er selv misfornøyd med småting ved meg selv, så jeg studerer andre ubevisst.

Vet ikke om det finnes noen behandling for det. Men ville bare si at jeg skjønner deg. Når man har et kompleks hjelper det lite at andre prøver å snakke deg bort fra det. Jeg har selv fikset på ting i ansiktet og kroppen som andre ikke skjønte poenget med. 

Anonymkode: 7c678...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ikke har to streker på halsen? 

Anonymkode: 203a0...e8f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne. Ble plutselig glad for dem da jeg ble nakkeoperert med inngang foran, kirurgen la kuttet i en rynke,så det arret synes knapt 😊

Anonymkode: 55fe5...3f4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En venninne har to streker på halsen. Ser helt lik ut som din hals. Jeg har selvsagt aldri spurt om dem. Men jeg har tenkt i mitt stille sinn at det er fordi hun har noen kilo ekstra, skjønner nå at det var en teit konklusjon🙈 

Har dog aldri tenkt at det er stygt eller noe! Men jeg legger merke til slike ting, for jeg er selv misfornøyd med småting ved meg selv, så jeg studerer andre ubevisst.

Vet ikke om det finnes noen behandling for det. Men ville bare si at jeg skjønner deg. Når man har et kompleks hjelper det lite at andre prøver å snakke deg bort fra det. Jeg har selv fikset på ting i ansiktet og kroppen som andre ikke skjønte poenget med. 

Anonymkode: 7c678...ddd

Jeg har ikke noen kilo ekstra og har tilogmed vært veldig undervektig. De ble ikke mindre synlige av den grunn. De var der som sagt når jeg ble født. Men om din veninne er ekstremt overvektig(fedme) kan det jo hende det er valker hun har på halsen. 

Ja, hjelper ikke at andre sier at de ikke bryr seg. Jeg hadde heller aldri sagt til en venninne som klagde over noe at jeg syntes det er stygt, så uansett hva folk sier om det så tror jeg ikke på det.. men eksen min var fæl til å kommentere kompleksene mine på en stygg måte i krangler. Han nevnte aldri noe om halsen.. men nå sa jeg aldri til han at jeg hadde komplekser for det da. Han mobbet bare de kompleksene han visste jeg hadde komplekser for som nesa blandt annet. Han kyssa meg på på halsen og sånne ting så vet faktisk ikke om han tenkte over de strekene 🤷‍♀️ og han var JÆVLIG overfladisk. Så nesten litt rart. 

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har slike streker. Niesen min på to år har det. Datteren min på 16 har det (og har alltid hatt det). Jeg har alltid hatt det. 

Se på random babybilder og du vil finne ut at alle babyer har det. Og selvfølgelig alle andre (kvinner). 

 

Anonymkode: 203a0...e8f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har slike streker. Niesen min på to år har det. Datteren min på 16 har det (og har alltid hatt det). Jeg har alltid hatt det. 

Se på random babybilder og du vil finne ut at alle babyer har det. Og selvfølgelig alle andre (kvinner). 

 

Anonymkode: 203a0...e8f

Nei, alle andre kvinner har ikke det. Har studert vennene mine og noen få har noen svake streker ja, men mine er veldig grove og dype iforhold. Gjør meg ingenting å ha streker der forsåvidt, men de syns så veldig godt. 

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange andre feil ved meg. Cellulitter, skjev og krom nese, mørke ringer under øynene, skjev leppe, hengepupper osv osv. Har ikke tenkt til å gjøre noe med noe av det og jeg har akseptert det for lengst. Men disse linjene har plaget meg siden jeg oppdsget dem som 5 åring kanskje. 

Anonymkode: 8fb43...972

Nettopp, dette er noe som har plaget deg lenge før det burde ha hatt noe å si for deg, så at du har ønsket det siden du var 5 år er mer ett faretegn enn ett argument.

Det er hva alle sier og tenker, men om du gjør noe med den ene skavanken som plager deg mest så kommer neste og tar dens plass. Itillegg så er det veldig sjeldent at noen stopper med den ene operasjonen. Forskjellen er at du har sett hva den første operasjon gjorde, også blir du hektet på den følelsen du får og mulighetene du ser. 

 

Anonymkode: 36702...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg aldri lagt merke til en gang 

Anonymkode: 829f7...5ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sånne. Ble plutselig glad for dem da jeg ble nakkeoperert med inngang foran, kirurgen la kuttet i en rynke,så det arret synes knapt 😊

Anonymkode: 55fe5...3f4

Alle har disse linjene i større eller mindre grad.  Jeg har også et nakkeoperasjonsarr i en av mine.  Arret synes ikke i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå å sjekke, har det jeg også!!

De fleste mennesker har vel sånne linjer ts! I alle fall om du tar et lite søk på nett..

Prøv heller å se alt det som er flott ved deg selv, det er garantert mye!!

IMG_20200109_082738.jpg

Anonymkode: bd47c...f30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte gå å sjekke, har det jeg også!!

De fleste mennesker har vel sånne linjer ts! I alle fall om du tar et lite søk på nett..

Prøv heller å se alt det som er flott ved deg selv, det er garantert mye!!

IMG_20200109_082738.jpg

Anonymkode: bd47c...f30

Men kjære vene, det der kan ikke sammenlignes - ts. 

Anonymkode: 8fb43...972

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Whistler skrev:

Alle har disse linjene i større eller mindre grad.  Jeg har også et nakkeoperasjonsarr i en av mine.  Arret synes ikke i det hele tatt.

Jeg er klar over at mange har dette i mindre grad. Men jeg har det i stor grad og som sagt så hadde jeg ikke brydd meg om å ha 2 streker på halsen så lenge de var mindre synlige sånn som det er på de fleste. 

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.............. Men jeg har det i stor grad og som sagt ................

Anonymkode: 8fb43...972

Hva med å gå til en noen som kan å legge sminke for å få noen tips til hvordan det kan skjules.  (for de går ikke vekk uten at lommeboka må åpnes kraftig og halsen kuttes opp).  Kanskje noen som jobber med teater-, film, tv-sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat det samme, og kunne ikke brydd meg mindre! Slapp av. Det der er så normalt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, drue skrev:

Jeg har akkurat det samme, og kunne ikke brydd meg mindre! Slapp av. Det der er så normalt :)

Det kan være så normalt man bare vil, men jeg missliker der ikke noe mer av den grunn :)

Anonymkode: 8fb43...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har aldri lagt merke at jeg også har det. 

tusen takk får å gi meg enda en ting å gjøre meg usikker på ❤️

Anonymkode: 872ac...a78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg sliter med akkurat det samme problemet og det er en stor usikkerhet hos meg. For øyeblikket tester jeg ut kremer med retinol men til ingen nytte. Mine streker blir tydeligere når de eksponeres for sol så prøver å være flinkere med smøring akkurat på nakken.

Grusomt kjedelig å slite sånn med dette så håper virkelig du fant en løsning! Håper du svarer på denne🤞🏽

 

Anonymkode: 51f53...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...