AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #21 Skrevet 8. januar 2020 du kan vel søke opp noen plastiske kirurger og ringe dem å høre. men vanligere å få gjort dette i usa Anonymkode: 4e1ac...2aa
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #22 Skrevet 8. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: du kan vel søke opp noen plastiske kirurger og ringe dem å høre. men vanligere å få gjort dette i usa Anonymkode: 4e1ac...2aa Er jo ganske dyrt å dra til usa... ja får ringe. Er dritt lei av kompleksene for det 😭 stygt som juling og det ser jo ut som om jeg har prøvd å kutte av meg hodet Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #23 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har samme problem. Hatt det hele livet. Og jeg hater det. Anonymkode: 66e3b...de9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #24 Skrevet 8. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem. Hatt det hele livet. Og jeg hater det. Anonymkode: 66e3b...de9 Vil du også gjøre noe med det om det finnes noe behandling ? Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #25 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du også gjøre noe med det om det finnes noe behandling ? Anonymkode: 8fb43...972 Absolutt. Anonymkode: 66e3b...de9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #26 Skrevet 9. januar 2020 Huff... Dette er jo verre enn flystyrt og krig. Anonymkode: dee65...43a 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #27 Skrevet 9. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff... Dette er jo verre enn flystyrt og krig. Anonymkode: dee65...43a Det er der ingen som har sagt, du skal ikke jeg få være misfornøyd med halsen min fordi det er krig i verden? Veldig dårlig sammenlignings grunnlag. Anonymkode: 8fb43...972 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #28 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har selv to veldig tydelige linjer på halsen. For noen år siden så spurte et nytt bekjentskap om disse linjene. Hun syns det lignet på merker etter et selvmordsforsøk. Det var første og eneste gangen noen har kommentert halsen min. Jeg ser jo at noen har mer markerte linjer enn andre. Men det er jo virkelig ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 935d7...90b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #29 Skrevet 9. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv to veldig tydelige linjer på halsen. For noen år siden så spurte et nytt bekjentskap om disse linjene. Hun syns det lignet på merker etter et selvmordsforsøk. Det var første og eneste gangen noen har kommentert halsen min. Jeg ser jo at noen har mer markerte linjer enn andre. Men det er jo virkelig ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 935d7...90b Jo det er noe å bry seg om når folk tror det er etter et forsøk på selvmord. De aller fleste med sosiale antenner spør ikke om sånt. Jeg har fått spørsmål om det 1 gang selv, men det er nok mange flere som tenker det, men noen veldig få tør å spørre om sånt rett ut. Jeg har ikke lyst til å gå rundt å se ut som en psykriatisk pasient. Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #30 Skrevet 9. januar 2020 ^ det er faktisk et mye større kosmetsik problem enn stor nese eller små pupper! Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #31 Skrevet 9. januar 2020 Det som kan hjelpe er å fylle «strekene» med filler, feks restylane. Anonymkode: 3fc40...4ba
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #32 Skrevet 9. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som kan hjelpe er å fylle «strekene» med filler, feks restylane. Anonymkode: 3fc40...4ba Ja, funker det, eller blir det klumpete ? Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #33 Skrevet 9. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det er noe å bry seg om når folk tror det er etter et forsøk på selvmord. De aller fleste med sosiale antenner spør ikke om sånt. Jeg har fått spørsmål om det 1 gang selv, men det er nok mange flere som tenker det, men noen veldig få tør å spørre om sånt rett ut. Jeg har ikke lyst til å gå rundt å se ut som en psykriatisk pasient. Anonymkode: 8fb43...972 Akkurat. Hun som spurte var jo totalt blottet for sosiale antenner. Derfor brydde jeg meg ikke om det. Hva fremmede mennesker måtte tro, er temmelig likegyldig. Det ER faktisk helt normalt med markerte linjer på halsen . Det som ikke er normalt, er å mistenke folk for et mislykket hengningsforsøk pga det. Anonymkode: 935d7...90b 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #34 Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, funker det, eller blir det klumpete ? Anonymkode: 8fb43...972 Det blir ekstremt dyrt da. Anonymkode: 7990c...84f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #35 Skrevet 9. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat. Hun som spurte var jo totalt blottet for sosiale antenner. Derfor brydde jeg meg ikke om det. Hva fremmede mennesker måtte tro, er temmelig likegyldig. Det ER faktisk helt normalt med markerte linjer på halsen . Det som ikke er normalt, er å mistenke folk for et mislykket hengningsforsøk pga det. Anonymkode: 935d7...90b Det handler jo ikke kun om hva andre tenker, men også min egen selvfølelse. Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #36 Skrevet 9. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir ekstremt dyrt da. Anonymkode: 7990c...84f Kan man ikke få det dekket? Man kan jo få silikonpupper dekket liksom. Og jeg vil anse det her som et større kosmetisk problem da man ikke en gang kan dekke det til. Man kan ikke konstant gå rundt med skjerf. Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #37 Skrevet 9. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man ikke få det dekket? Man kan jo få silikonpupper dekket liksom. Og jeg vil anse det her som et større kosmetisk problem da man ikke en gang kan dekke det til. Man kan ikke konstant gå rundt med skjerf. Anonymkode: 8fb43...972 Brystforstørrelse er en engangsutgift. Ikke titusenvis av kroner to ganger i året resten av livet. Anonymkode: 7990c...84f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #38 Skrevet 9. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brystforstørrelse er en engangsutgift. Ikke titusenvis av kroner to ganger i året resten av livet. Anonymkode: 7990c...84f Kan man ikke fylle inn eget kroppsfett da? Det vil jo kanskje bli værende lenger? Anonymkode: 8fb43...972
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #39 Skrevet 9. januar 2020 Bruk heller pengene på en god psykolog. Jeg sier ikke dette for å være slem, men av erfaring. Og kunne akseptere deg selv slik du er vil gagne deg mye mer, enn at det hoper seg opp med plastiske operasjoner etterhvert som årene går. Du vil alltid fortsette å finne feil, alltid. Anonymkode: 36702...91b 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #40 Skrevet 9. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk heller pengene på en god psykolog. Jeg sier ikke dette for å være slem, men av erfaring. Og kunne akseptere deg selv slik du er vil gagne deg mye mer, enn at det hoper seg opp med plastiske operasjoner etterhvert som årene går. Du vil alltid fortsette å finne feil, alltid. Anonymkode: 36702...91b Mange andre feil ved meg. Cellulitter, skjev og krom nese, mørke ringer under øynene, skjev leppe, hengepupper osv osv. Har ikke tenkt til å gjøre noe med noe av det og jeg har akseptert det for lengst. Men disse linjene har plaget meg siden jeg oppdsget dem som 5 åring kanskje. Anonymkode: 8fb43...972 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå