Gå til innhold

Blodige drømmer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt litt brutale drømmer i det siste, og litt usikker på hvordan å forholde meg til de..

natt til idag drømte jeg at hele familien var samlet rundt et bord, og brått var det noen som begynte å skyte på oss fra utsiden av. Spesielt meg og pappa var utsatte.. litt ut i drømmen gjemte jeg meg med pappa på badet, og pappa skøyt ut et vindu med pistol. Begge visste at det var liv og død. Plutselig begynner noen å skyte med rifle på døra til badet, og jeg setter meg inntil veggen ved døra. Jeg har ingenting annet enn en metallstang i hånda og når vedkommende åpner døra forsøker jeg å skade han han, men han er raskere enn meg og setter metallstangen rett igjennom strupen min. Blodet pumper helt massivt og jeg kunne følte smerten som om den var helt ekte.. følte meg helt kvalt.. vedkommende drar så stanga sakte ut av halsen min mens pappa sier: « ja.. det var jo den jula». Jeg ligger på gulvet og ser pappa blir drept mens blodet fortsetter å pumpe ut av halsen min, også dør jeg... og akkurat i det jeg føler at jeg dør så våkner jeg. 
hva i all verden betyr slikt? Da jeg våkna føltes det ut som jeg hadde en klump i halsen, og følte meg skikkelig ukomfortabel.

de siste nettene har inneholdt drømmer med mye blod og drap. Blir helt stressa for å være ærlig, og jeg husker drømmene så godt og..  kan dette tyde på et mer psykisk «problem»?

Anonymkode: 1949e...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...