Gå til innhold

Audi q7

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har erfaringer med audi q7 fra 2018 og nyere? Hva er dere fornøyd med og hva er dere misfornøyd med? Tips til bakovervendte beltefestede bilstoler som passer?

Jeg har lest litt om at noen har mange feil, men det er hovedsakelig eldre modeller. 

Anonymkode: d19ca...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stor og dyr, tør ikke tenke på hva repkostnader kommer på. Om det er på eldre modeller det er mye feil, er den neppe feilfri 2018 og nyere utgaver.

Anonymkode: 04db0...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en nabo som har en slik. Når jeg ertet han om at han hadde så jålete bil, sa han at det bare var tull - den kosta visst ikke mer enn 15000 kr/mnd. Han hadde Landrover før... 🤪 To merker som er kjent for artige, men svindyre, dårlig lagde biler med vanvittig kostbare vedlikeholdsrutiner.

Da stryker jeg gjerne litt over Landcruiseren min og er glad for at jeg tenker først, kjøper siden. Styr unna Audi!

Anonymkode: 2f43b...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fin bil, om man trenger noe stort og foretrekker Audi. Med 2018 har man jo endel nybilgaranti igjen og. Har en q5 2018 i familien, den er fin den - om noe liten til en familie. Synes Audi ikke gjør så godt ut av bilene sine med de kurvene. Mye god plass som forsvinner for estetikken. 

Jeg mener de fleste barneseter skal passe. Mulig forsetet må litt frem, men ikke mye i så fall. Vil anbefale å se på en q7. Sett forsetet det dere vil ha det. Baksetet så langt bak det går og ta 4-5 mål nedover som du sjekker med barnesetet. 

(Personlig tenker jeg alltid på det Top Gear gutta sier om biler av denne typen. Q7 og X6 primært.. Store biler som er upraktiske i byen. Litt råflått, men skikkelige kjøremaskiner om man skal på tur) 

Anonymkode: 8d5e0...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...