AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Har fått Cosylan av legen, da jeg i over to uker har slitt med hoste og ikke fått sove mer enn et par timer per døgn de siste dagene. Kunne ta 5-10 ml inntil 4 ganger daglig. Tok 10 ml for rundt en time siden men merker NULL effekt. Hoster like mye enda, og får iallefall ikke til å sovne. Når kan jeg forvente effekt? Trodde det skulle virke umiddelbart, men må jeg ta det over flere dager kanskje før det får effekt? Er så trøtt av mangel på søvn, så blir så frustrert av å ikke få sove!! Anonymkode: 77def...e03
Million Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Det burde ha funket nesten med det samme. Den inneholder morfin, som hemmer hosterefleksen, og dette stoffet må da rekke å tas opp av magsekken før det virker. En time burde vært nok. Ble du undersøkt av lege når du fikk resepten? Sjekket de om du har lungebetennelse eller hva som kan være årsaken til denne voldsomme hostingen?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, Million skrev: Det burde ha funket nesten med det samme. Den inneholder morfin, som hemmer hosterefleksen, og dette stoffet må da rekke å tas opp av magsekken før det virker. En time burde vært nok. Ble du undersøkt av lege når du fikk resepten? Sjekket de om du har lungebetennelse eller hva som kan være årsaken til denne voldsomme hostingen? Ja, jeg trodde også at det skulle virke ganske kjapt! Veldig irriterende! Hadde gleda meg til å endelig få sove noen timer. Ja, legen lyttet på lungene og kikka meg i halsen. Han mente at jeg kanskje kunne ha bronkitt, men konkluderte ikke med noe. Anonymkode: 77def...e03
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Det kan godt være at den ikke virker i det hele tatt på hosten. Dårlig dokumentasjon. https://relis.no/sporsmal_og_svar/4-6497?source=relisdb Anonymkode: 7a159...d50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå