Gå til innhold

Verdens trangeste fly innleid av Norwegian

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dro på helgetur til Berlin med Norwegian. De hadde innleid fly på turen til Berlin (ikke Norwegian-fly) som var helt umenneskelig trangt.

Jeg er en liten og slank person, og det var tortur å sitte i setet. Man fikk hodet til personen rett i fleisen, sikkert kun 30 cm unna. Og setene var så trange at det var nesten komisk. Jeg har en skade i kneet som ble forverret av flyturen da det var så trangt for beina at det var umulig å bevege dem. Og jeg er kun 160 høy! I vanlig norwegian-fly er dette ikke noe problem, jeg har i dem god plass til beina. Jeg og søsteren min var helt sjokkert over at det mulig med så små fly. Mennesker med normal høyde og vekt fikk omtrent ikke plass. 

På returen var det heldigvis norwegian-fly, som har normal plass til kropp og ben (hvertfall for meg som er liten). 

Vi visste ikke at det ikke var normale Norwegian-fly på turen, og jeg skal aldri sette mine ben igjen i et av de innleide flyene. Jeg har fortsatt problemer med kneet mitt etter flyturen i det trange flyet. Er dette vanlig praksis hos Norwegian eller andre selskaper som f.eks SAS? Kan man få vite før man bestiller reise hvilke fly som blir brukt? Det var virkelig ikke greit! 

Anonymkode: 340d8...11c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig praksis hos Norwegian ja, særlig om sommeren. Flyr egentlig sjeldent med Norwegian, men har likevel opplevd dette minst tre ganger. I år skyldes det vel at de har måttet sette Boeing 737 Max 8-flyene sine på bakken, i tillegg til at de har hatt mange andre fly ute av drift. 

Anonymkode: a3c3e...1f6

AnonymBruker
Skrevet

SmartLynx?

Anonymkode: efc5a...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...