Martin15 Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hei! Er en gutt på 15(16 i mars, altså 2mnd), jeg driver å snakker med en gutt på 20, han blir 21 iår. Jeg er kommet ut som homofil å alt sånt, så det er ikke noe problem. Men det er en aldersforskjell på 5 år... Vi har ikke møttes enda, jeg har tenkt å spørre om å møtes. Det kommer ikke til å bli aktuelt å gjøre noe mye før jeg blir 16. Vi skal ikke ha samleie før jeg blir 16. Jeg går siste året på u-skole. Han har jobb, venninnene mine syns det er for stor aldersforskjell. Mamma å pappa har ikke så mye de skal si, de har ikke akkurat vært 100% støttende hele veien. Jeg har et behov for å utforske meg selv, bor på "landet" så er ikke noen flere åpne homofile i samme alder. Han er den nærmeste(allikevel en avstand på nesten 45 min) Vil høre hva dere tenker om å date han?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Tja, da jeg var 15 var kjæresten min 19 (vi hadde i sex før jeg var 16). Ser ikke problemet hvis du liker ham. Anonymkode: c2c82...235
Martin15 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har ikke snakket så mye med han, men han har bare hat sex med en gutt for 3 år siden. Så det blir ikke nå problem, skal kanskje møte han imorgen;)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Uff, ikke gjør det! Vent med kjæreste eller finn noen på din egen alder. Du har ikke hastverk. Anonymkode: 14378...62f 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Nei, bare nei. Anonymkode: 0f8bc...744 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Jeg synes man bør være litt forsiktig med aldersforskjell i ung alder, fordi det er lett å bli "Styrt" av den eldre personen, og når man er yngre er man mer villig til å tekkes en eldre person og legge seg selv litt til side. Du kan jo treffe han, det er ikke noe galt i det. Men vær litt obs bare. Husk på grensene dine, og oppretthold de.. ikke bare på det seksuelle, men på det følelsesmessige også. Anonymkode: 6b52d...6bf 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Han er voksen du er ett barn. Sier bare NEI!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Det er da ingen aldersforskjell. Hva om dere er soulmates? Ikke bra om du lar denne sjansen gå vekk fra deg. Anonymkode: 7cbef...b58
Martin15 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2020 Takk for svar! Er fortsatt i tenke boksen, men satser på å møte han. Han virker jo ganske grei. Vi snakker en god del igjennom snapchat, har mange nokk kontakter i næromerådet om det skulle bli krise når jeg evnt møter han.. Ei vænnine skrev denne til meg; Kjærlighet e kjærlighet, alder e bærre et tall, kjærlighet har ingen grensa. Syns den va fin æ;)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 Alder er bare et tall ja, men i den alderen du er, og den aldersforskjellen der er mellom dere, kan det skje mye. Meg og min x var nøyaktig like gamle (16 og 21), og det tok mange år før jeg forsto at jeg levde i et manipulativt forhold, hvor han styrte meg. Noen tips fra meg: IKKE slutt på skolen!! Uansett om det er for å være med han, flytte til han, eller om det er fordi han ønsker at du går hjemme. Jeg gjorde det, og jeg angrer. Husk beskyttelse ved samleie! Kondom er ytterst viktig. Jeg antar at du er klar over at du som homofil også har rett på enkelte vaksiner, snakk med legen din. Hvis noe ikke føles riktig eller rettferdig ut for deg, følg magefølelsen din!! Anonymkode: df407...1d0 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Ingenting å diskutere før du er fylt 16. Da er han 22. Jeg synes det er ekkelt at han ikke respekterer at du er mye yngre enn han. Snakk m helsesøster. Anonymkode: 09194...3cf 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 22 minutter siden, Martin15 skrev: Takk for svar! Er fortsatt i tenke boksen, men satser på å møte han. Han virker jo ganske grei. Vi snakker en god del igjennom snapchat, har mange nokk kontakter i næromerådet om det skulle bli krise når jeg evnt møter han.. Ei vænnine skrev denne til meg; Kjærlighet e kjærlighet, alder e bærre et tall, kjærlighet har ingen grensa. Syns den va fin æ;) Når det er snakk om en gutt (barn) og en voksen mann så har alder noe å si.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #13 Skrevet 7. januar 2020 Start som venner, og la det seksuelle vente. Sex i så ung alder var ikke fantastisk for meg, vent til du er litt mer moden. Anonymkode: 82d44...a1f 2
Martin15 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #14 Skrevet 7. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alder er bare et tall ja, men i den alderen du er, og den aldersforskjellen der er mellom dere, kan det skje mye. Meg og min x var nøyaktig like gamle (16 og 21), og det tok mange år før jeg forsto at jeg levde i et manipulativt forhold, hvor han styrte meg. Noen tips fra meg: IKKE slutt på skolen!! Uansett om det er for å være med han, flytte til han, eller om det er fordi han ønsker at du går hjemme. Jeg gjorde det, og jeg angrer. Husk beskyttelse ved samleie! Kondom er ytterst viktig. Jeg antar at du er klar over at du som homofil også har rett på enkelte vaksiner, snakk med legen din. Hvis noe ikke føles riktig eller rettferdig ut for deg, følg magefølelsen din!! Anonymkode: df407...1d0 Jeg kommer ikke til å ha sex før jeg blir 16( Eller før jeg føler meg klar for det) Kommer ikke til å droppe ut av skolen eller noe sånt, beskyttelse er selvsagt viktig. prøver å følge magefølelsen, så kommer til å møte han på en offentlig plass med venner i nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #15 Skrevet 7. januar 2020 8 minutter siden, Martin15 said: Jeg kommer ikke til å ha sex før jeg blir 16( Eller før jeg føler meg klar for det) Kommer ikke til å droppe ut av skolen eller noe sånt, beskyttelse er selvsagt viktig. prøver å følge magefølelsen, så kommer til å møte han på en offentlig plass med venner i nærheten. Det er smart. Anonymkode: 80684...915 3
Martin15 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2020 Update, snakka mer med han ikveld. Kommer ikke til å bli aktuelt å ha et forhold med han, ikke pga av alderen men fordi vi er på to forskjellige plasser i livet. Jeg som åpen homofil, han som "skaphomo" og er ikke interessert i å få til et forhold Takk for alle tilbakemeldinger 3
Horten Market Skrevet 7. januar 2020 #17 Skrevet 7. januar 2020 (endret) Sex med en 15-åring er straffbart. Er den ene parten under 14 år, regnes det som voldtekt uansett om forholdet er frivillig. Endret 7. januar 2020 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 Jeg syns ikke du bør møte han. Skjønner at det er spennende for deg men du har knapt begynt å blomstre, så du har god tid og bør vente til du er eldre med å oppsøke sexpartnere. Det er nok garantert flere jevnaldrende som er skeive i området ditt, gi det tid så finner du noen kanskje til og med i kretsen din eller paralellklassen din som du først bygger et naturlig vennskap med. Å møtes fra nettet gir et stort press og de årene fra 16-20 er såååå stor forskjell utviklingsmessig her blir det faktisk at han utnytter deg og din nysgjerrighet. Anonymkode: bacac...3de 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #19 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke ta imot råd fra Kvinneguiden! Stort sett bare fordømmelse fra belærende bedrevitere her inne! Du veit vel selv hva du egentlig ønsker å gjøre. Anonymkode: f3d22...a2c Og det har han svart på nå. On 1/7/2020 at 10:34 PM, Martin15 said: Update, snakka mer med han ikveld. Kommer ikke til å bli aktuelt å ha et forhold med han, ikke pga av alderen men fordi vi er på to forskjellige plasser i livet. Jeg som åpen homofil, han som "skaphomo" og er ikke interessert i å få til et forhold Takk for alle tilbakemeldinger Anonymkode: 80684...915
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå