Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Møtte en fyr for sånn ca. 2 måneder siden og ble han med meg. Tenkte dette var ONS. Men så spurte han meg om instagrammen min og han ville legge meg til på FB.

Etter det, har han spurt meg på fb om jeg skulle på det ene arrangementet, men da har jeg bare svart han kort. Han har også gratulert meg på bursdagen min.  Dette finner jeg veldig hyggelig. 

Det var forrige helg. Var han tok kontakt med meg midt på natten. Både han og meg hadde vært ute på byen. Så takket ja og dro rett hjem til han og hadde sex :). Før sexen sa han plutselig at han ser på sosiale medier på instaen min at jeg liker å lage mat, og han har lurt på hvordan det har går gått med meg i de siste. Jeg satt der og var veldig full, så svarte han veldig kort. Begynte vi å bare småprate om andre ting om han hadde det kjempe gøy på byen og han bablet i vei. Jeg spurte han blant annet ting som jeg visste som han likte så godt, så han snakket så mye om det

Dagen derpå ville han kose. Si at jeg bare skulle slappe av og spoone. Men jeg er som regel ikke glad i å kose, så dro bare rett hjem. 

Lurer dermed på han kan være interessert i meg? 

Endret av boooooo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe å komme med? Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig interessert ja

Anonymkode: 8d0d1...82c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...