AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Har fått påvist betennelse/sacroillitt i begge is ledd (bekkenledd) etter mr. Har også fått påvist små cyster på venstre is ledd og usurer (tap av beinsubstans) på høyre is ledd. Betyr dette at jeg har behkterev? Har slitt med stivhet i korsryggen i flere år, sliter med å bøye meg osv. Skal til revmatolog om 3 uker. Noen som har behkterev her? Anonymkode: 4a161...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Ingen andre som har opplevd dette?😊 Anonymkode: 4a161...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har opplevd det samme. Er Bechterews på meg😳 Anonymkode: af0a4...fb9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Hvordan har dette utviklet seg hos deg? Bare lurer, fordi jeg har ut av det blå fått mye verk i hoftene.. og «klikking». Det er verst når jeg ligger på siden/skal sove.. Har også hatt vondt i korsryggen og utslett på korsrygg som også plutselig kom. Hverken lege eller fysio har nevnt behcterew eller at jeg bør i røntgen. Anonymkode: 97566...872
Ikanonym Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Kjenner ikke noe i hoftene. Kun hofte kammen på affisert side. har lagt merke til ting siden 2010/12. Men etter fødsel og mye bæring lg lite søvn så skjønte legen min at det var noe galt og undersøkte meg. Diagnoserte meg med sacroilitt og sendte meg på mr. Tok blodprøver. Hla-b27 prøva var positiv.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 7 minutter siden, Ikanonym skrev: Kjenner ikke noe i hoftene. Kun hofte kammen på affisert side. har lagt merke til ting siden 2010/12. Men etter fødsel og mye bæring lg lite søvn så skjønte legen min at det var noe galt og undersøkte meg. Diagnoserte meg med sacroilitt og sendte meg på mr. Tok blodprøver. Hla-b27 prøva var positiv. Min hla-b27 var også postitiv. Har ikke andre funn enn på MR,ingen betennelse funnet på crp Anonymkode: af0a4...fb9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 Spoiler Er sacroilitt nok til å få diagnosen? TS Anonymkode: 4a161...0fe
Ikanonym Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 På 8.1.2020 den 18.46, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Er sacroilitt nok til å få diagnosen? TS Anonymkode: 4a161...0fe Nei. Men nok til å bli sendt på MR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå