AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Jeg klarte å falle ned en trapp lørdagkveld. Slo ene foten min noe voldsomt, og senere på kvelden ble den hoven rundt ankelen. La is på den og la foten høyt. Klarte ikke belaste foten men det var ikke sånn ekstremt vondt (vondt nok til at jeg ikke kunne belaste den), jeg følte ikke at noe var brukket for å si det sånn. Gikk og la meg, våkna til hoven og blå fot søndag. Klarte ikke belaste den. Hevelsen roa seg i løpet av dagen, den er fortsatt blå men på kvelden kunne jeg belaste litt. I dag skulle jeg egentlig på jobb men ringte inn syk fordi jeg ikke klarte å gå ordentlig på foten, det gjorde vondt om jeg belasta den skikkelig og jeg halta. Nå til kvelden går det litt bedre, fortsatt vondt men nå kan jeg belaste den noe, selv om den fortsatt vond å trå på. Men så fort som dette heles så kan jeg jo komme tilbake på jobb allerede onsdag? Hva er det egentlig som har skjedd med foten min? Om den hadde vært forstuet ville det vell tatt mye lengre tid før den ble bedre? Har den bare blitt kraftig forslått, eller har jeg vært heldig med at den leges fort??? Er litt redd for at arbeidsgiver tror jeg ljuger når jeg kommer tilbake så fort til jobb etter å ha hatt en forstuet fot, som jeg nå ikke vet om har vært forstuet, bare kraftig forslått kanskje.. Gikk meg en liten runde rundt i leiligheten nå og det gjør vondt å belaste men jeg kan i det minste gjøre det. Anonymkode: 0fbc8...f96
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Å du drar ikke til legen fordi? Anonymkode: 651b4...925
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ingen kan si noe over internett. Er du interessert i å få et svar må du nok kontakte fastlege. Anonymkode: b122a...afa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å du drar ikke til legen fordi? Anonymkode: 651b4...925 Fordi foten bare blir bedre og bedre, det står ganske tydelig i innlegget. Den er ikke hoven og er ikke blå lenger, og som sagt jeg kan bare belaste den mer og mer. Anonymkode: 0fbc8...f96
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Har du for vane å skulke jobb eller være borte med helt døve unnskyldninger? Hvis nei på begge, hvorfor bryr du deg om hva arbeidsgiver mener om fraværet ditt? Og hvorfor i all verden går du ikke til legen med en forslått fot som medfører at du er hjemme fra jobb?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, Blondie65 skrev: Har du for vane å skulke jobb eller være borte med helt døve unnskyldninger? Hvis nei på begge, hvorfor bryr du deg om hva arbeidsgiver mener om fraværet ditt? Og hvorfor i all verden går du ikke til legen med en forslått fot som medfører at du er hjemme fra jobb? Er aldri borte fra jobb. Første fraværet mitt på 3 år. Hadde tenkt å gå til legen i dag men siden foten har blitt bedre så har jeg ikke gjort det. Søndag orka jeg ikke dra på legevakta og tenkte jeg kunne dra til legen i dag, men siden jeg på morgenen klarte å belaste litt tenkte jeg at jeg igjen kunne se det an. Og som sagt har foten bare blitt bedre. Jeg er redd for hva arbeidsgiver syns ettersom jeg tydelgivis har tatt munnen full og sagt at foten er forstua når den egentlig bare har vært forslått. En forstuet fot tar jo mange uker å heles, leste jeg etter å ha søkt litt.. Og det er ikke gøy å bli mistenkt for skulk når man aldri skulker. Anonymkode: 0fbc8...f96
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er aldri borte fra jobb. Første fraværet mitt på 3 år. Hadde tenkt å gå til legen i dag men siden foten har blitt bedre så har jeg ikke gjort det. Søndag orka jeg ikke dra på legevakta og tenkte jeg kunne dra til legen i dag, men siden jeg på morgenen klarte å belaste litt tenkte jeg at jeg igjen kunne se det an. Og som sagt har foten bare blitt bedre. Jeg er redd for hva arbeidsgiver syns ettersom jeg tydelgivis har tatt munnen full og sagt at foten er forstua når den egentlig bare har vært forslått. En forstuet fot tar jo mange uker å heles, leste jeg etter å ha søkt litt.. Og det er ikke gøy å bli mistenkt for skulk når man aldri skulker. Anonymkode: 0fbc8...f96 Det er helt rett at det tar ukesvis å lege en forstuet fot. Det er ikke dermed sagt at det ikke blir bedring med riktig behandling. Det er vel kjempeflott for abeidsgiver at du kommer på jobb etter tre dager fremfor at det går ukesvis?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Det er helt rett at det tar ukesvis å lege en forstuet fot. Det er ikke dermed sagt at det ikke blir bedring med riktig behandling. Det er vel kjempeflott for abeidsgiver at du kommer på jobb etter tre dager fremfor at det går ukesvis? Selvfølgelig, men ikke gøy om arbeidsgiver tenker at jeg løy. Anonymkode: 0fbc8...f96
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, men ikke gøy om arbeidsgiver tenker at jeg løy. Anonymkode: 0fbc8...f96 Slutt å tenke på det. Du hadde inn i helvetes vondt, nå er det ikke vondt mer ergo kommer du på jobb. Arbeidsgiver = glad og fornøyd. Ikke overtenk!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, Blondie65 skrev: Slutt å tenke på det. Du hadde inn i helvetes vondt, nå er det ikke vondt mer ergo kommer du på jobb. Arbeidsgiver = glad og fornøyd. Ikke overtenk! Sant... Takk. Anonymkode: 0fbc8...f96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå