Gå til innhold

Har du blitt stringed along?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og den som gjorde det har nå en annen kjæreste som de forførte samtidig som deg? 

Anonymkode: d355c...4a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stringed along? 

Blitt holdt på gress, mener du? Eller? 

Anonymkode: 1aaf3...d2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør fremdeles vondt. Man blir manipulert og ført bak lyset, menn som holder på sånn mangler noen vesentlige sjelsevner.

Anonymkode: a4441...0ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 🙂

Anonymkode: 9eb69...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja før i tiden 

Anonymkode: a4c56...9ea

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør fremdeles vondt. Man blir manipulert og ført bak lyset, menn som holder på sånn mangler noen vesentlige sjelsevner.

Anonymkode: a4441...0ed

Er forbanna og bitter enda. Fikk "elsker deg ****" i fleisen på snap i høst.(altså på story,ikke tilsendt) Hadde en dårlig magefølelse og konfronterte med at jeg forstod det var flere kvinnfolk i bilde før dette, vedkommende løy og sa at det ikke var andre damer. Bullshit! Nå har de vært sammen siden  juli/august eller noe.. Hun han har blitt sammen med hadde akkurat blitt forlovet med faren til hennes tre barn. 

I romjulen la han ut bilde av seg og nå,kjæresten; føler seg elsket og størst av alt er kjærligheten. Huff,spyyyyyr!!! Har slettet han fra fb og skal komme meg videre!! Men utrolig frustrerende og ha blitt lurt og løyet for! 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forbanna og bitter enda. Fikk "elsker deg ****" i fleisen på snap i høst.(altså på story,ikke tilsendt) Hadde en dårlig magefølelse og konfronterte med at jeg forstod det var flere kvinnfolk i bilde før dette, vedkommende løy og sa at det ikke var andre damer. Bullshit! Nå har de vært sammen siden  juli/august eller noe.. Hun han har blitt sammen med hadde akkurat blitt forlovet med faren til hennes tre barn. 

I romjulen la han ut bilde av seg og nå,kjæresten; føler seg elsket og størst av alt er kjærligheten. Huff,spyyyyyr!!! Har slettet han fra fb og skal komme meg videre!! Men utrolig frustrerende og ha blitt lurt og løyet for! 

Ts

Veldig kjip situasjon. Men det er samtidig bra at du selv ser at du er verdt hundre prosent mer enn han. Ikke bry deg om overfladiske bilder i sosiale medier. Det gjenspeiler ofte ikke virkeligheten. Og tenk så heldig du er som unngikk en konfliktsky og feig mann som han! Ikke veldig forholdsmateriale, spør du meg.

Anonymkode: 16f6a...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli for gammel for kg. Stadig ord og uttrykk jeg ikke skjønner. 

Anonymkode: c0d15...d5e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli for gammel for kg. Stadig ord og uttrykk jeg ikke skjønner. 

Anonymkode: c0d15...d5e

Er i 30-åra men kom ikke på noe bedre ord enn den engelske versjonen. Holdt på gress kan vel også brukes.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig kjip situasjon. Men det er samtidig bra at du selv ser at du er verdt hundre prosent mer enn han. Ikke bry deg om overfladiske bilder i sosiale medier. Det gjenspeiler ofte ikke virkeligheten. Og tenk så heldig du er som unngikk en konfliktsky og feig mann som han! Ikke veldig forholdsmateriale, spør du meg.

Anonymkode: 16f6a...531

Takk,han er nok narsisist. Ja,er glad for at man har blitt skånet,men jeg klarer ikke legge fra meg bitterheten. Nå ville jeg ikke rørt vedkommende med ildtang. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...