AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Kan man ha Messenger, selv om man sletter facebook? Anonymkode: e5a45...ec2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Det er ikke lenger mulig å opprette en ny konto bare for messenger uten å ha FB konto, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer hvis du allerede har FB konto og messenger men sletter FB kontoen. Det er flere som har slettet FB kontoen sin og fått begrensinger på messenger i etterkant. Anonymkode: 991de...6dc 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lenger mulig å opprette en ny konto bare for messenger uten å ha FB konto, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer hvis du allerede har FB konto og messenger men sletter FB kontoen. Det er flere som har slettet FB kontoen sin og fått begrensinger på messenger i etterkant. Anonymkode: 991de...6dc Det burde gå veldig fint. Er ikke mange dagene siden jeg gjorde det for datteren min.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Jepp. Venninna mi sletta FB for ikke så lenge siden, hun har fortsatt messenger. Anonymkode: ceb18...480
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Det burde gå veldig fint. Er ikke mange dagene siden jeg gjorde det for datteren min. Dette er en endring som trådde i kraft 26/12/19 og det er ikke så mange dagene siden. Facebook will no longer allow new users to sign up for Messenger without a Facebook account. The company says users who already use Messenger without a Facebook account can continue using it without having to do anything. Facebook had introduced the ability to sign up for Messenger without a Facebook account in 2015. https://www.androidcentral.com/facebook-no-longer-allows-users-sign-messenger-just-phone-number Anonymkode: 991de...6dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Jeg har en FB konto, men logger på Messenger med mail og passord, altså ikke FB kontoen. Er stort sett logget ut av FB, men logget på Messenger. Anonymkode: 8bf2c...8bf
solmåneogstjerner Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 På 7.1.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev: Dette er en endring som trådde i kraft 26/12/19 og det er ikke så mange dagene siden. Facebook will no longer allow new users to sign up for Messenger without a Facebook account. The company says users who already use Messenger without a Facebook account can continue using it without having to do anything. Facebook had introduced the ability to sign up for Messenger without a Facebook account in 2015. https://www.androidcentral.com/facebook-no-longer-allows-users-sign-messenger-just-phone-number Anonymkode: 991de...6dc Åja, da er det endret da. Var rundt jul (litt før) jeg gjorde det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå