AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Jeg ble separert for et halvt år siden og gikk av nysgjerrighet inn på en datingside. Jeg laget en temmelig anonym profil uten bilde, for å se hva dette var for noe, men oppga alder, kjønn og bosted. Fikk opp bilder av mange kjekke menn, men i løpet av et øyeblikk så haglet det inn meldinger fra menn med copy/paste innhold, ala -Hei, for en spennende profil du har! (Eh, nei, det må da være universets mest inntetsigende...) Og nettsiden spammet ned eposten min med forsøk på å få meg til å oppgradere til en betalversjon, og graving for å få meg til å skrive mest mulig utleverende. Jeg kom meg derifra og slettet profilen i en helsikens fart, Herregud for et kjøttmarked... Klarer dere virkelig å finne noen prinser/ prinsesser på slike sider, eller er det bare frosk...? Anonymkode: 12efd...550 1
Whistler Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Man må regne med å kysse mange frosker før man kommer til skudd.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, Whistler said: Man må regne med å kysse mange frosker før man kommer til skudd. Tydeligvis... Tror jeg får utforske noen andre jaktmarker...! Anonymkode: 12efd...550
Whistler Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Det var betraktelig bedre før betaltjenestene dukket opp. Match var kanskje den første som tilbød "bedre medlemskap" mot penger. Siden jeg kom i mål før Match tok av helt vet jeg ikke hvordan det er nå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Personlig har jeg ikke noe tro på datongsider. Folk får litt samme forhold til det, som å se etter en vare. Veldig ubevisst såklart. Anonymkode: 93f05...7ac 3
Hr. Aktiv Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Vil ikke si de er desperate. De svarer skjelden selv om de har sendt melding først og så fått svar.
Jasmine9 Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Desperate? Kanskje noen. Overfladiske? Ja, de fleste. Man blir jo det av å kunne "plukke" folk ut ifra bilder og korte tekster... 1
GrønnNellik68 Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Ja sånn har tiden blitt... mange er på dating apper... oss i grissgrendte strøk har nesten ingen annen mulighet til å bli kjent med noen... alt var bedre før er sikkert riktig men verden går fremover og folks liv stort sett idag er på en mobil...like it or not.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Kan nok tenkes at det er en del som har sendt flere gjennomtenkte søknader over tid, aldri fått svar, og blitt frustrerte. Så har de heller laget en masseprodusert melding, og sendt den til absolutt alle, uten å bruke mer enn et par sekunder på hver. Mulig man kan lykkes med lavere kvalitet når frekvensen er såpass mye høyere? Det er nok samme mentalitet som hos de som sveiper alle til høyre på Tinder. Ting hadde nok vært bedre om folk fikk et gjennomsnittlig antall matches, heller enn at noen for alle og andre ingen. Men sånn er det på kjøttmarkedet. Akkurat sånn i virkeligheten og, men det blir tydeligere på nett. Anonymkode: a2f00...cfc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan nok tenkes at det er en del som har sendt flere gjennomtenkte søknader over tid, aldri fått svar, og blitt frustrerte. Så har de heller laget en masseprodusert melding, og sendt den til absolutt alle, uten å bruke mer enn et par sekunder på hver. Mulig man kan lykkes med lavere kvalitet når frekvensen er såpass mye høyere? Det er nok samme mentalitet som hos de som sveiper alle til høyre på Tinder. Ting hadde nok vært bedre om folk fikk et gjennomsnittlig antall matches, heller enn at noen for alle og andre ingen. Men sånn er det på kjøttmarkedet. Akkurat sånn i virkeligheten og, men det blir tydeligere på nett. Anonymkode: a2f00...cfc Dette. Man kan ikke drive å skreddersy gjennomtenkte personlige meldinger når suksessraten er 1 til 1000. Anonymkode: 24b56...c76
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 Det er mye rart, og mye copy/paste på datingsider ja.. Men det er mulig å treffe en prins blandt frosker og! jeg møtte samboeren min på tinder, 3 år siden nå, og vi har det veldig fint sammen Anonymkode: 3fdc7...3f0 1
Gjest Gaea Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 Har mange gode erfaringer, jeg. Fått henvendelser fra mange uinteressante, det er klart - men også flere interessante og hyggelige menn. Vært på noen dater, og de har virket seriøse og hatt lyst til å møtes igjen, fulgt opp med kontakt. Har nå ny kjæreste, og traff forrige samboeren min også på nett for snart ti år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå