Gå til innhold

Hun vil ikke deepthroate.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koselig kjæreste du....not.

Er du klar over at mange får brekninger og spyr av det der ??

Anonymkode: 8af68...fe9

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det har etterhvert blitt til en litt lengre diskusjon om sexen vi har. Jeg har veldig lyst å oppleve deepthroat, men hun sier at det er helt utelukkende å prøve fordi hun tror hun vil spy. Jeg mener dette handler litt om å strekke seg for sexpartneren sin. Jeg hadde forstått det hvis det var sånn BDSM-greier og pisking, men deepthroat er jo bare uvanlig med det samme og jeg prøver å få frem at vi skal jo starte forsiktig. Denne brekningsrefleksen er jo bare første gangen, hvis den i det hele tatt kommer, hun har jo ikke prøvd. Det ble dessverre en litt lengre diskusjon der vi var uenige om at hun ikke gir nok i forhold til mitt behov.

Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg hadde strukket meg langt hvis hun hadde hatt ønske om å prøve noe litt annet enn bare tradisjonell sex. Men her er vi ikke enige. Jeg synes ihvertfall jeg har grunn til å være litt irritert, for det har faktisk litt med hensyn til mine preferanser også å gjøre dette. Hva ville dere gjort eller svart? Jeg gidder ikke å stille noe ultimatum, men jeg synes mange av dere kvinner er veldig fastlåste i at hvis det er noe dere kanskje ikke umiddelbart synes høres så spennende ut, så bare "nei" med en gang. Jeg foreslo for henne å starte med en finger litt ned i ganen, altså ikke helt ned i halsen med en gang, hun gidder ikke sette seg inn i min side av saken ang. dette med oppvarming og gradvis tilnærming. Jeg er ikke spesielt populær akkurat nå. Noen av dere som har forsøkt oppvarming og gradvis tilvenning av deepthroat? Hvordan gikk dere frem?

Anonymkode: 656f7...20f

Hun sa nei. Fin deg en squash og prøv sjæl. 

Anonymkode: 39e31...4db

• Liker 15
Skrevet

Det får du bare respektere, vil hun ikke så vil hun ikke.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Prøv det selv før du presser noe til å gjøre noe de ikke vil. 

Anonymkode: 3c366...eb2

• Liker 12
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det har etterhvert blitt til en litt lengre diskusjon om sexen vi har. Jeg har veldig lyst å oppleve deepthroat, men hun sier at det er helt utelukkende å prøve fordi hun tror hun vil spy. Jeg mener dette handler litt om å strekke seg for sexpartneren sin. Jeg hadde forstått det hvis det vg ar sånn BDSM-greier og pisking, men deepthroat er jo bare uvanlig med det samme og jeg prøver å få frem at vi skal jo starte forsiktig. Denne brekningsrefleksen er jo bare første gangen, hvis den i det hele tatt kommer, hun har jo ikke prøvd. Det ble dessverre en litt lengre diskusjon der vi var uenige om at hun ikke gir nok i forhold til mitt behov.

Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg hadde strukket meg langt hvis hun hadde hatt ønske om å prøve noe litt annet enn bare tradisjonell sex. Men her er vi ikke enige. Jeg synes ihvertfall jeg har grunn til å være litt irritert, for det har faktisk litt med hensyn til mine preferanser også å gjøre dette. Hva ville dere gjort eller svart? Jeg gidder ikke å stille noe ultimatum, men jeg synes mange av dere kvinner er veldig fastlåste i at hvis det er noe dere kanskje ikke umiddelbart synes høres så spennende ut, så bare "nei" med en gang. Jeg foreslo for henne å starte med en finger litt ned i ganen, altså ikke helt ned i halsen med en gang, hun gidder ikke sette seg inn i min side av saken ang. dette med oppvarming og gradvis tilnærming. Jeg er ikke spesielt populær akkurat nå. Noen av dere som har forsøkt oppvarming og gradvis tilvenning av deepthroat? Hvordan gikk dere frem?

Heller pisk enn å ikke få puste og brekke seg ukontrollert. Deepthroat og kvelningssex er absolutt det siste jeg hadde blitt med på. Da ville jeg heller vært singel for resten av livet. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Krampus skrev:

Ser ikke hvorfor hun ikke skulle ville prøve, med mindre hun har erfart at du har en tendens til å gjøre at hun føler seg kjip om hun ikke gjør det riktig, eller får det til og at du fortsetter å presse på. 

Det er akkurat her det ligger mener jeg. Skal legge dette på is hvis hun hadde villet gått 100% inn og ikke likt det. Eneste jeg har bedt om er velvilje og forståelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger, og NEI, det er IKKE bare første gangen brekningsrefleksen er der.. jeg har også spydd ut over pikken til en som absolutt skulle ha den helt inn. Dog gjorde det han ingenting. Han sa bare med et smil at han visste det kom til å skje (garantert av erfaring).

Anonymkode: a1258...5f8

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat her det ligger mener jeg. Skal legge dette på is hvis hun hadde villet gått 100% inn og ikke likt det. Eneste jeg har bedt om er velvilje og forståelse.

Man trenger faktisk ikke å prøve ting man vet man vil avsky som pesten. Om noen skulle gjort det på meg, hadde jeg garantert mistet lysten på han for alltid. 

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det mange ganger, og NEI, det er IKKE bare første gangen brekningsrefleksen er der.. jeg har også spydd ut over pikken til en som absolutt skulle ha den helt inn. Dog gjorde det han ingenting. Han sa bare med et smil at han visste det kom til å skje (garantert av erfaring).

Hvorfor gjør du dette?? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er digg å bli slikket, men mannen er ikke spesielt begeistret for det, så det ofrer jeg. For jeg elsker han og alt vi gjør i senga ellers. Om det å bli deep throatet er et must for deg, får du finne noen som liker det. Er du glad i jenta di, er det ene, sære ønsket der, ikke det viktigste...

Anonymkode: 7dc62...36d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei betyr nei! Å strekke seg for partneren betyr ikke å gjøre nedverdigende ting med mulig oppkast involvert, som man ikke vil! Noen ting må forbli en fantasi, med mindre det er så viktig at du finner en annen. Ha respekt for kjæresten din.

Anonymkode: 67f60...2f7

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Thyra skrev:

Man trenger faktisk ikke å prøve ting man vet man vil avsky som pesten. Om noen skulle gjort det på meg, hadde jeg garantert mistet lysten på han for alltid. 

Samme her. Hadde mistet lysten om jeg fant ut at kjæresten min hadde laget en tråd som dette også.

Anonymkode: b73e6...3d2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Men Thyra, har du aldri opplevd å vært en smule tvilende til noe og så blitt veldig positivt overrasket? Har skjedd meg mange ganger med mye forskjellig opp gjennom. Jeg tenkte bare en full seanse med deepthroat og så selvsagt akseptere at hun ikke vil etter å ha prøvd sitt beste. Det er da ikke verre enn det.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er virkelig ikke nødt til å oppleve det for å forstå at man ikke vil! Du får det til å høres ut som om du ønsker å kile henne med en fjær, når du ønsker å bedrive kvelningstortur.

Anonymkode: 99fda...a74

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Thyra skrev:

Hvorfor gjør du dette?? 

Nei, si det. De fleste gangene går det jo greit og mannfolkene liker det jo.. jeg syns det er helt greit å prøve slike ting. men behagelig er det ikke, og brekker meg ofte 😅

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, si det. De fleste gangene går det jo greit og mannfolkene liker det jo.. jeg syns det er helt greit å prøve slike ting. men behagelig er det ikke, og brekker meg ofte 😅

Ikke alle mannfolk liker det. Liker godt å bli sugd, men dt? nei takk.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for interessant svar. Men vil du si at du vente deg raskt til brekningsrefleksen slik at den ikke var så ubehagelig? Det er jo også et poeng, at noe som kanskje ikke er så godt ikke fremstår som vemmelig bare man gir det en del forsøk? Så hvis vi ser vekk fra dette med fjerning av selve brekningsreflekses, ble du raskt tilvent den?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve å gi litt forståelse og velvilje tilbake? 

Stakkars stakkars stakkars jente. 

Anonymkode: 8c07b...97c

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Klarer det kun med de som ikke har stor penis. Ellers kaster jeg opp. 

Anonymkode: 34c1b...0c8

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vil at hun skal prøve én gang, og så er det greit om hun ikke vil?

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men Thyra, har du aldri opplevd å vært en smule tvilende til noe og så blitt veldig positivt overrasket? Har skjedd meg mange ganger med mye forskjellig opp gjennom. Jeg tenkte bare en full seanse med deepthroat og så selvsagt akseptere at hun ikke vil etter å ha prøvd sitt beste. Det er da ikke verre enn det.

Så du vil ikke stoppe underveis hvis det er ubehagelig for henne?

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, takk for interessant svar. Men vil du si at du vente deg raskt til brekningsrefleksen slik at den ikke var så ubehagelig? Det er jo også et poeng, at noe som kanskje ikke er så godt ikke fremstår som vemmelig bare man gir det en del forsøk? Så hvis vi ser vekk fra dette med fjerning av selve brekningsreflekses, ble du raskt tilvent den?

Så det var ikke nok at hun prøver det én gang og ikke liker det, atlså?

Sånne mannfolk som deg er jævlig ekle. Jeg skammer meg over å være mann når jeg leser sånt som dette. Hvis det er noe jenter jeg er sammen med sier at de ikke har lyst til å prøve, skal det respekteres uansett.

Hvorfor vil du være så slem mot kjæresten din? Det der har ikke noe med kjærlighet eller sex å gjøre. Du ønsker å misbruke henne for å få nytelse. 

Fysj!

Anonymkode: 985f2...82b

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...