Gå til innhold

Hun vil ikke deepthroate.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det har etterhvert blitt til en litt lengre diskusjon om sexen vi har. Jeg har veldig lyst å oppleve deepthroat, men hun sier at det er helt utelukkende å prøve fordi hun tror hun vil spy. Jeg mener dette handler litt om å strekke seg for sexpartneren sin. Jeg hadde forstått det hvis det var sånn BDSM-greier og pisking, men deepthroat er jo bare uvanlig med det samme og jeg prøver å få frem at vi skal jo starte forsiktig. Denne brekningsrefleksen er jo bare første gangen, hvis den i det hele tatt kommer, hun har jo ikke prøvd. Det ble dessverre en litt lengre diskusjon der vi var uenige om at hun ikke gir nok i forhold til mitt behov.

Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg hadde strukket meg langt hvis hun hadde hatt ønske om å prøve noe litt annet enn bare tradisjonell sex. Men her er vi ikke enige. Jeg synes ihvertfall jeg har grunn til å være litt irritert, for det har faktisk litt med hensyn til mine preferanser også å gjøre dette. Hva ville dere gjort eller svart? Jeg gidder ikke å stille noe ultimatum, men jeg synes mange av dere kvinner er veldig fastlåste i at hvis det er noe dere kanskje ikke umiddelbart synes høres så spennende ut, så bare "nei" med en gang. Jeg foreslo for henne å starte med en finger litt ned i ganen, altså ikke helt ned i halsen med en gang, hun gidder ikke sette seg inn i min side av saken ang. dette med oppvarming og gradvis tilnærming. Jeg er ikke spesielt populær akkurat nå. Noen av dere som har forsøkt oppvarming og gradvis tilvenning av deepthroat? Hvordan gikk dere frem?

Anonymkode: 656f7...20f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sær. Det er digg. 

Anonymkode: b2bb4...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Troll.

Anonymkode: 597e6...f0b

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

No means no!

Anonymkode: 99fda...a74

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på "nei" etter å ha satt seg inn i dette og "nei" uten å gidde å engasjere seg i hva det er, hvorfor partner ønsker dette og hvor mye det er ønskelig. Mener nå jeg.

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som det er uaktuelt for dama di, så da bør du nok legge fra deg den tanken. Dessuten, har du tenkt på at skikkelige brekninger kan føre til at kjeven lukker seg ganske hardt?

• Liker 24
Skrevet

Du kan jo prøve noen ganger selv med en agurk? På dem måten vil du enkelt finne ut om du tenker at det er verdt å kjempe for... 

Ellers er det vel gjerne slik at den beste måten å tøye seksuelle grenser på er å nyte sexen som den er og la det komme av seg selv med tid og tillit. 

• Liker 17
Skrevet

Jeg ville aldri påtvunget noen en seksuell handling de selv ikke er komfortabel med. Jeg har ingen problemer med å forstå at noen ikke vil ha en penis langt ned i halsen. Jeg er langt på vei enig i at det er normalt å strekke seg litt for partner, men det må være lov å ha noen ting man ikke ønsker å forsøke.

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Hadde testet det hvis hun tente på deepthroat med strapon. Men hun gjør jo ikke det, så forstår ikke hvorfor det er så viktig at jeg skal prøve med agurk. Hva mener du med det sånn egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lacy skrev:

Du kan jo prøve noen ganger selv med en agurk? På dem måten vil du enkelt finne ut om du tenker at det er verdt å kjempe for... 

Ellers er det vel gjerne slik at den beste måten å tøye seksuelle grenser på er å nyte sexen som den er og la det komme av seg selv med tid og tillit. 

Jeg mener dette har litt det samme i seg som det med å prøve nye matsorter. Greit nok hvis man ikke liker det, men du vet jo ikke før du har prøvd. Jeg synes hun er litt egoistisk i dette.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på "nei" etter å ha satt seg inn i dette og "nei" uten å gidde å engasjere seg i hva det er, hvorfor partner ønsker dette og hvor mye det er ønskelig. Mener nå jeg.

Nei. Ingen trenger å forklare seg når de sier nei til kvelningsfornemmelser.

Anonymkode: 99fda...a74

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du, TS, som er egoistisk.

Anonymkode: b73e6...3d2

• Liker 34
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mener dette har litt det samme i seg som det med å prøve nye matsorter. Greit nok hvis man ikke liker det, men du vet jo ikke før du har prøvd. Jeg synes hun er litt egoistisk i dette.

Det å be noen om å påføre seg kroppslig og mentalt ubehag er egoistisk 😊

• Liker 32
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det har etterhvert blitt til en litt lengre diskusjon om sexen vi har. Jeg har veldig lyst å oppleve deepthroat, men hun sier at det er helt utelukkende å prøve fordi hun tror hun vil spy. Jeg mener dette handler litt om å strekke seg for sexpartneren sin. Jeg hadde forstått det hvis det var sånn BDSM-greier og pisking, men deepthroat er jo bare uvanlig med det samme og jeg prøver å få frem at vi skal jo starte forsiktig. Denne brekningsrefleksen er jo bare første gangen, hvis den i det hele tatt kommer, hun har jo ikke prøvd. Det ble dessverre en litt lengre diskusjon der vi var uenige om at hun ikke gir nok i forhold til mitt behov.

Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg hadde strukket meg langt hvis hun hadde hatt ønske om å prøve noe litt annet enn bare tradisjonell sex. Men her er vi ikke enige. Jeg synes ihvertfall jeg har grunn til å være litt irritert, for det har faktisk litt med hensyn til mine preferanser også å gjøre dette. Hva ville dere gjort eller svart? Jeg gidder ikke å stille noe ultimatum, men jeg synes mange av dere kvinner er veldig fastlåste i at hvis det er noe dere kanskje ikke umiddelbart synes høres så spennende ut, så bare "nei" med en gang. Jeg foreslo for henne å starte med en finger litt ned i ganen, altså ikke helt ned i halsen med en gang, hun gidder ikke sette seg inn i min side av saken ang. dette med oppvarming og gradvis tilnærming. Jeg er ikke spesielt populær akkurat nå. Noen av dere som har forsøkt oppvarming og gradvis tilvenning av deepthroat? Hvordan gikk dere frem?

Hun vil ikke.

Respekter det.

• Liker 20
Gjest Krampus
Skrevet

Jeg spøy utover hele fanget på eksen og sofaen hans, og gulvet, og meg selv, så innhalerte jeg noe som gjorde at jeg  spydde mere men hostet i tillegg så det fløy overalt. Da vi stod og vasket etterpå så var vi enige om at det var jeg ikke særlig god på.

Ser ikke hvorfor hun ikke skulle ville prøve, med mindre hun har erfart at du har en tendens til å gjøre at hun føler seg kjip om hun ikke gjør det riktig, eller får det til og at du fortsetter å presse på. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at man bare har refleks første gangen? Sett litt mye porr, eller? 

Jeg liker å gjøre dette, men selv etter ti år må man presse seg gjennom brekningsrefleksen hver bidige gang. 

Anonymkode: f0aaa...96f

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Sex skal være godt. 

Finn en annen da, hvis det er så viktig. 

Anonymkode: a1223...8f2

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...