AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 (endret) Hei! Er på dag 4 av Brintellix og har så mye bivirkninger som blant annet plutselig angst og hjertebank, mer deprimert enn jeg pleier å være og kvalm, og er i tillegg skjelven i kroppen. Er dette normale bivirkninger? Dere som tar disse, hvilke bivirkninger hadde dere og hvor lang tid tok det før dere merket forbedring på angsten og depresjonen? Anonymkode: ab1bb...159 Delryddet for medisindosering. _popcorn_, mod Endret 6. januar 2020 av _popcorn_
Filla87 Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Jeg skulle starte på denne (men gjorde det ikke av div årsaker). Da advarte både lege og farmasøyt meg om at bivirkningeme på denne kan være sterke i starten, derfor man starter på veldig lav dose. Håpe legen din er klar over dette og har startet deg på lav dose!
_popcorn_ Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ryddet og delryddet for medisindosering. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Alle antidepressiva kan gi sterke bivirkninger de første par ukene. Du er i den verste perioden nå; hold ut noen dager til, så kjenner du at det blir bedre Jeg går på Brintellix selv, og hadde også lignende bivirkninger til å begynne med. Nå har jeg gått på det to måneder, og eneste jeg merker er litt hjertebank innimellom. Anonymkode: 969ca...17c
Fru2020 Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Viktig å si fra til legen om bivirkninger slik at dere kan ta økning i rette farten. Lykke til, håper du etterhvert får god hjelp på Brintellix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå