Gå til innhold

Hvilken kropp vil du ha?

Velg drømme kropp  

32 stemmer

1. 1. Drømmekroppen

• 180 høy, slank, litt synlig muskler på hele kroppen, smal midje, sprettrumpe , sporty loock
      5
    • 180 høy, middel slank, myke former, ikke synlig muskler, normal kropp og vekt
      0
    • 180 høy, slank, små pupper, liten rompe, slanke armer, lite former, slank og spe
      3
    • 180 høy, veldig synlige muskler, tydelig sixpac og biceps, fin sterk rompe, sterk og FIT
      0
    • 170 høy nr 1
      9
    • 170 høy nr 2
      6
    • 170 høy nr 3
      2
    • 170 høy nr 4
      0
    • 160 høy nr 1
      1
    • 160 høy nr 2
      2
    • 160 høy nr 3
      3
    • 160 høy nr 4
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av disse kroppene syns du er perfekt? Velg høyde og kropp

Anonymkode: ea160...6cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. 170 høy, timeglassfigur med stor rumpe og smal midje, gjerne med bmi rundt 28. 

Anonymkode: dd8d9...013

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vill ha den kroppen jeg allerede har.

Gjest theTitanic
Skrevet

Det skal sies at jeg ikke er særlig engasjert i denne slags spørsmål, så stemte ut fra at 170 er en høyde som er midt i blinken (hvilket jeg har), at veldig markerte muskler på kvinner ikke er noe fint ( har ikke og vil ikke ha heller). 

Skrevet

Den jeg alt har.

Den fungerer, har vært frem flere barn og er helt perfekt for meg.

Skrevet

159 cm og muskler og store pupper

Skrevet

Definert rumpe og six pack?  Ja takk.  Men gidder jeg å trene for å få det, nei.  Og det skal så helvetes mye trening til også i tillegg til å leve på kylling og brokkoli....skulle ønske jeg hadde viljestyrka for å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmekroppen er en kropp som fungerer til det man vil bruke den til i hverdagen. Er så mange som tar den forgitt å fokuserer så å si kun på utseendet. Det er ikke sixpacken du engang blir å savne om du skulle bli alvorlig syk.

Det du vill savne er.. å være med venner, trene, dra på jobb eller studere, kose med kjæresten, danse en sen kveld på byen, bære frem barn om du ønsker det, reise jorden rundt eller gå deg en tur i marka, svømme i havet en varm sommerdag..

Anonymkode: a3d44...37e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle veldig gjerne hatt kroppen til hertuginne Kate !!

Anonymkode: f79c3...e67

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømmekroppen er en kropp som fungerer til det man vil bruke den til i hverdagen. Er så mange som tar den forgitt å fokuserer så å si kun på utseendet. Det er ikke sixpacken du engang blir å savne om du skulle bli alvorlig syk.

Det du vill savne er.. å være med venner, trene, dra på jobb eller studere, kose med kjæresten, danse en sen kveld på byen, bære frem barn om du ønsker det, reise jorden rundt eller gå deg en tur i marka, svømme i havet en varm sommerdag..

Anonymkode: a3d44...37e

Det er helt true ... Skal man velge hva som er viktigst og hva som betyr mest, så er det god helse med en kropp som kan brukes til hva du ønsker i hverdagen og livet.

Hvordan den ser ut betyr mindre enn hvordan man kan bruke den.

Akkurat som en bil. Du vil ikke kjøpe en dyr sportsbil som skal stå på pynt i hagen, du ønsker jo å faktisk bruke den til det den er beregnet til. Så da er det best å ha en bil som fungerer, ikke bare er super fin og stilig.

Men nå handlet denne tråden kun om drømmekropp, ikke om hva som betyr mest og er viktigst.

Når jeg var yngre tenkte jeg for mye på utseendet istedenfor helse, og det gikk ikke bra.

I dag er jeg veldig interreserer i helse og hvordan kroppen fungerer.

Jeg har ett dårlig kne pga for mye trening tidligere, og det er trist. Jeg vil så gjerne gå lange turer. Hadde gidd bort sixpacen for ett bedre kne ja...

TS 

Anonymkode: ea160...6cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...