Gå til innhold

4 stjernes middag 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

monoton og kjedelig.

Anonymkode: 2137a...962

Jepp, jeg hadde glatt sovnet til en times tid med den snakkingen der. xD

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører knapt hva Oralbee sier😰

Anonymkode: 19ea7...02d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så monoton Oral Bee er. Får helt flass av og høre på han snakke. 

Anonymkode: d1fce...00a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så monoton Oral Bee er. Får helt flass av og høre på han snakke. 

Jepp 😂 Og han har dame og unger 🙈 Noen får alt, andre får ingenting 😝

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller har Frithjof Wilborn blitt bittelitte granne små-ufyselig på sine eldre dager? Likte ham for 20-ish år siden, men nå er det noe med ham som stryker meg den gærne veien. 

Anonymkode: e0819...cf5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Wilborn er helt texas 👌

Anonymkode: 47f00...51b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller har Frithjof Wilborn blitt bittelitte granne små-ufyselig på sine eldre dager? Likte ham for 20-ish år siden, men nå er det noe med ham som stryker meg den gærne veien. 

Han var jo helt krise i Camp Kulinaris, så veldig enig med deg. Tror ikke jeg kommer til å se 4* denne uka...

Anonymkode: f535a...24e

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var jo helt krise i Camp Kulinaris, så veldig enig med deg. Tror ikke jeg kommer til å se 4* denne uka...

Anonymkode: f535a...24e

Ja, der hadde han virkelig ikke snøring, og pinlig da han "underholdt" gjestene med å prate om da han var programleder i "Vil du bli millionær". Grøss. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så nettopp en episode med Wilborn, Trine Lise, siri Østli og Espen Lervaag. Espen er vert, og forteller at han har vært på rehab for alkoholisme, men at det er heeelt greit å drikke alkohol nå. Så da er han altså fortsatt en drikkende alkoholiker.. 
Har alltid hørt at at en alkoholiker ikke kan drikke når han først er tørrlagt, ellers er han ikke tørrlagt.

Anonymkode: 196c0...f65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nettopp en episode med Wilborn, Trine Lise, siri Østli og Espen Lervaag. Espen er vert, og forteller at han har vært på rehab for alkoholisme, men at det er heeelt greit å drikke alkohol nå. Så da er han altså fortsatt en drikkende alkoholiker.. 
Har alltid hørt at at en alkoholiker ikke kan drikke når han først er tørrlagt, ellers er han ikke tørrlagt.

Synes han såg temmelig full i dagens episode. Han drakk desserten fort opp gitt

Anonymkode: 32ec1...432

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trine Lise er søt 😊

Anonymkode: 546a7...0c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Ailo Gaup virket så gretten og ufordragelig, jeg. Smilte ikke én gang. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trine Lise er søt 😊

Anonymkode: 546a7...0c0

Spesielt på torsdag i gul poncho! Lille kylling. 🐥

Anonymkode: 48e50...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2020 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Ailo Gaup virket så gretten og ufordragelig, jeg. Smilte ikke én gang. 

Enig, det tenkte jeg også! Han virket både utilpass og misfornøyd, smilte aldri! De andre hadde godt humør, men han så virkelig ut som han mistrivdes! 

Anonymkode: 372a0...a69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det tenkte jeg også! Han virket både utilpass og misfornøyd, smilte aldri! De andre hadde godt humør, men han så virkelig ut som han mistrivdes! 

Anonymkode: 372a0...a69

Ailo har vel aldri vært noe særlig fornøyd med å være på tv / i offentligheten. 
Og bare fordi man ikke smiler, betyr ikke det at man er sur.

Anonymkode: 82ba4...c3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På ‎18‎.‎03‎.‎2020 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Tenkte faktisk det samme som deg. Han Espen er en typisk alkoholiker som har tusen unnskyldninger og grunner for at han "kan " drikke alkohol. Tipper han fortsatt drikker. Han er ikke tørrlagt vet du. Så de andre kikket på han.

Anonymkode: f13fe...d74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror Wilborn er en liten grisegutt....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, Mikkel er så forutsigbar😂 alle gjetta jo alt rett. Liker også Ailo, han er morsom og har min type humor.

Anonymkode: 19ea7...02d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Ailo har vel aldri vært noe særlig fornøyd med å være på tv / i offentligheten. 
Og bare fordi man ikke smiler, betyr ikke det at man er sur.

Anonymkode: 82ba4...c3e

Nei, men da er det jo bare og ikke delta på sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Christian Gauseth er med i 4-stjerners middag denne uken, og han er jo helt blåst. Fyren er 35 år gammel men oppfører seg som han er 17, virker veldig høy på seg selv og har lite sosiale antenner synes jeg. 

Anonymkode: 3ab95...aac

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...