Gå til innhold

4 stjernes middag 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.1.2020 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Hva vinner de liksom? En skål, champagne og en «gratulerer»?

Ja, de siste sesongene har det kun vært dette. Før var det en direktesendt finale på slutten av sesongen der alle ukesvinnerne konkurrerte mot hverandre. Premien var bl.a. en 7-retters middag med drikke for 12 personer, en stor pokal og litt sånt.

Hvorfor de gikk bort fra å ha finale, vet jeg ikke

Anonymkode: 82ba4...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de siste sesongene har det kun vært dette. Før var det en direktesendt finale på slutten av sesongen der alle ukesvinnerne konkurrerte mot hverandre. Premien var bl.a. en 7-retters middag med drikke for 12 personer, en stor pokal og litt sånt.

Hvorfor de gikk bort fra å ha finale, vet jeg ikke

Anonymkode: 82ba4...c3e

Ja jeg kan også huske dette! Det må være lenge siden? Har vært mange sesonger nå uten det. Jeg skulle ha skjønt dette konkurranseinstinktet da, hvis det hadde vært sånn. 

Anonymkode: 522ab...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett den uka med Ida Gran- Jansen &co (dplay premium). Utrolig koselig og fint å se på. Stemingen blir satt så med hvilke deltakere som er med (ikke taktikk- Mina, liksom) Helt forelsket i Christopher Sjuve🤩 

Anonymkode: 190ff...752

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 7.42, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kan også huske dette! Det må være lenge siden? Har vært mange sesonger nå uten det. Jeg skulle ha skjønt dette konkurranseinstinktet da, hvis det hadde vært sånn. 

Anonymkode: 522ab...289

Ja, ut i fra det jeg kan se, var siste finale i 2015..

Anonymkode: 82ba4...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nå og er imponert over Don Martin som jeg aldri har hørt om før. Jadda, jeg er ikke så interessert i musikk og kjendiser, og litt gammel så jeg ville se Hanne Krogh. 
 

Men Don Martin, altså. 😍

Anonymkode: 6fbba...6e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Hanne Krogh! For et koselig og fint menneske!

Anonymkode: 19ea7...02d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på nå og er imponert over Don Martin som jeg aldri har hørt om før. Jadda, jeg er ikke så interessert i musikk og kjendiser, og litt gammel så jeg ville se Hanne Krogh. 
 

Men Don Martin, altså. 😍

Anonymkode: 6fbba...6e6

Han surpumpen som var totalt blottet for utstråling? Vel vel...

Anonymkode: 967c9...66d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på nå og er imponert over Don Martin som jeg aldri har hørt om før. Jadda, jeg er ikke så interessert i musikk og kjendiser, og litt gammel så jeg ville se Hanne Krogh. 
 

Men Don Martin, altså. 😍

Anonymkode: 6fbba...6e6

Han er en levende legende! Helt rå. Fy flate den oppvisningen han hadde med det Inger Hagerup diktet. Har vært på masse konserter med han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Christopher Sjuve er jammen en fæl fyr. 

Anonymkode: 48e50...d8f

Tror det er mye humor bak.

Minner meg om Jon Almaas.

Anonymkode: 967c9...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mye humor bak.

Minner meg om Jon Almaas.

Anonymkode: 967c9...66d

Han får det ikke til hverfall. Usmakelig fyr. 

Anonymkode: 48e50...d8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Christopher Sjuve er jammen en fæl fyr. 

Anonymkode: 48e50...d8f

Hva er galt med ham? Ser på dette selv og ser ikke problemet med bare ham(har ikke sett hans episode da).

Anonymkode: 19ea7...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.2.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Han får det ikke til hverfall. Usmakelig fyr. 

Anonymkode: 48e50...d8f

Greit å eventuelt ikke synes han er særlig morsom, men fæl er kanskje å ta litt hardt i, når han åpenbart (for de fleste hvert fall) bare tuller litt. 

Anonymkode: 67fad...eb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 13.13, AnonymBruker skrev:

Har akkurat sett den uka med Ida Gran- Jansen &co (dplay premium). Utrolig koselig og fint å se på. Stemingen blir satt så med hvilke deltakere som er med (ikke taktikk- Mina, liksom) Helt forelsket i Christopher Sjuve🤩 

Anonymkode: 190ff...752

Jeg likte den sammensetningen, men han Sjuve er en fæl fyr.

Anonymkode: 0bc11...001

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuve og den måten han omtalte «de to unge damene», og kanskje spesielt Ida, på var rett og slett ufin.

Og for å være ufin tilbake - han serverte jo ikke mat? Ei krabbeklo, en liten bit makrell (han hadde jo filetert den stakkars makrellen ihjel) og en liten haug blomster...? Vedder på at taxi’en hjem stoppet ved første og beste bensinstasjon...

Anonymkode: 30d1d...4f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å eventuelt ikke synes han er særlig morsom, men fæl er kanskje å ta litt hardt i, når han åpenbart (for de fleste hvert fall) bare tuller litt. 

Anonymkode: 67fad...eb1

Han er ufin, sleip, kritiserende, nedlatende. Driter så jævlig i humoren, var du som måtte nevne det. Han er ingen fin fyr. Jeg står for det. Fæl. Fint å se flere er enige. 

Anonymkode: 48e50...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt ganske nervøs om Bent Stiansen skulle gi terningkast på maten min 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For aller første gang har jeg syntes at 4-stjerners middag var et program verd å se på.  Liker at det er kokker og matkjennere¨/-kritikere som lager maten.  Da er det noe å lære også :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...