Gå til innhold

4 stjernes middag 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Hyachint31 skrev:

Bent Stiansen- for en super fyr! 

Enig. For en fin fyr, så positiv og ikke høy på pæra, alltid noe fint å si. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Hyachint31 skrev:

Bent Stiansen- for en super fyr! 

Helt fantastisk! Genuin god fyr! Flink, uten å være høy på pæra. 

Anonymkode: 48e50...d8f

• Liker 5
Skrevet

Marlon må kjede seg noe veldig. Han sier jo ingenting. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Litt rart at de har tatt ham med denne uken. Alle de tre andre som er med er jo alle over dobbelt så gammel som ham.
Kanskje han føler seg litt som "barnet" og bare velger å tie.  Ja...kanskje han kjeder seg? :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

2 timer siden, The Kavorka skrev:

Litt rart at de har tatt ham med denne uken. Alle de tre andre som er med er jo alle over dobbelt så gammel som ham.
Kanskje han føler seg litt som "barnet" og bare velger å tie.  Ja...kanskje han kjeder seg? :)

Nei men stakkar da, han er jo en god del yngre enn de tre andre 😛 Han er 20 år, han andre fyren er 45 år og de to damene er i 50-årene.. Stor aldersforskjell, har ikke så mye til felles liksom 😛 Så ja, jeg tror nok han kjeder seg litt, eller føler seg litt utilpass, det hadde jeg også 😛 Litt som å spise middag med foreldrene og deres venner, og være den eneste unge.

Det hadde nok vært like kleint for en 50-åring med tre 20-åringer. Skal man blande aldersgruppe så bør det være mye jevnere.

Anonymkode: 522ab...289

• Liker 5
Skrevet

Jeg orker ikke se 4-stjerners middag denne uken, takler ikke charter-Hilde. 

Noen som vet hvem som er med neste uke? 

Anonymkode: a0857...30f

Skrevet

Anders Smestad, Henriette Bruusgaard, Ingeborg Senneset og Thomas Felberg. Jeg kjenner tll Henriette og Thomas men ikke de to andre

Anonymkode: 522ab...289

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke se 4-stjerners middag denne uken, takler ikke charter-Hilde. 

Noen som vet hvem som er med neste uke? 

Anonymkode: a0857...30f

Enig! Og sammen med Daniel Franck ble det too much. Men, hyggelige folk i små doser hver for seg.

Anonymkode: 2137a...962

• Liker 1
Skrevet

Synes Hilde er morsom jeg da. Når hun gikk inn i bilen i første episode "heihei, her kommer jeg med mine små pupper" 😂 😂 

Anonymkode: 546a7...0c0

• Liker 3
Skrevet

Muligens han prøvde å være morsom, men synes Daniel Franck oppførte seg dårlig i butikken. Kaste ting på gulvet, trikse med paprikaen som en fotball og så slenge de cherrytomatene som falt på gulvet i en haug.... Andre kunder risikerer å kjøpe mat som har fått skader pga han vil framstå som eksentrisk. Ganske teit oppførsel, spesielt fra en godt voksen mann. 

Anonymkode: a41a8...f65

• Liker 15
Skrevet

Sålangt er det vel 2-3 stykker jeg kjenner til, resten er fremmede. :P 

Skrevet

Hilde er herlig 😂❤️ så fin gjeng. 

Anonymkode: c464f...6fd

• Liker 1
Skrevet

Følte Hilde ikke likte Marlon. Hun var også litt vel streng mot han da de skulle gi terning for maten.

Anonymkode: 967c9...66d

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte Hilde ikke likte Marlon. Hun var også litt vel streng mot han da de skulle gi terning for maten.

Samme her. Og når han prøvde å få til en samtale i bilen var hun helt uinteressert og det var bare så vidt hun gadd å svare ham. 

Anonymkode: 19ea7...02d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Og når han prøvde å få til en samtale i bilen var hun helt uinteressert og det var bare så vidt hun gadd å svare ham. 

Anonymkode: 19ea7...02d

Huff da, stakar, trodde ikke hun var sånn🙁

Anonymkode: 492e0...ee6

• Liker 3
Skrevet
På 20.2.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Muligens han prøvde å være morsom, men synes Daniel Franck oppførte seg dårlig i butikken. Kaste ting på gulvet, trikse med paprikaen som en fotball og så slenge de cherrytomatene som falt på gulvet i en haug.... Andre kunder risikerer å kjøpe mat som har fått skader pga han vil framstå som eksentrisk. Ganske teit oppførsel, spesielt fra en godt voksen mann. 

Anonymkode: a41a8...f65

Helt enig, der forandret inntrykket jeg har av han seg. 

Skrevet

Begynner å bli kjedelig når samme kjendisen er med for 2. og 3. gang.

Både Helen, Daniel og Hilde har vært med før. Nå mangler vi bare Charter Svein, så er det komplett.

Gjelder forevig reality serier generelt. De samme kjendisene er med år etter år.

• Liker 3
Skrevet

Dagens er tragisk...

Anonymkode: 48e50...d8f

• Liker 6
Skrevet

Han med lue inne som laget mat i dag hadde skikkelig "nattradio" stemme, synes jeg. :P 

• Liker 7
Skrevet
18 timer siden, FrankDrebin skrev:

Han med lue inne som laget mat i dag hadde skikkelig "nattradio" stemme, synes jeg. :P 

monoton og kjedelig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...