AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Noen som har sett Martine Lunde lage mat? Ufattelig ekkelt å se at hun lager mat med lange falske negler.. Uff. Anonymkode: 024d3...d06 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Dette er jo fremtidens kvinner, såkalt influensere. Alt man skal kunne da er å ta bilder av seg selv å legge det ut på internett med en meningsløs tekst under. Å gå i butikken å lete etter sandefjordsmør i kjøledisken kan være en spesiell oppgave 😂 Jeg minnes Sophie Elise på 4 stjerners, for en skandale. 🤣 Dette er kvinner/barn som unge jenter ser opp til, hvordan skal det går med verden? Anonymkode: 9ad39...bfa 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Men må legge til at Martine gjorde en MYE bedre figur og innsats enn SE. Kvinne vs Barn i mine øyne. Anonymkode: 9ad39...bfa 12
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Ja, men hun gjorde en veldig bra jobb, det skal hun ha for. Det er også noen som tørker ræva og går ut fra dass, later som ingenting og lager mat. Synes hun fortjener litt ros jeg. Anonymkode: c464f...6fd 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Skrevet 19. januar 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage rene vegetar-uker med fire vegeterianere. Da ville alle kunnet spise alt, og vi hadde fått masse inspirasjon til gode vegetarretter. Synes også de burde fått informasjon om allergier i god tid, slik at man kan unngå retter. Anonymkode: f535a...24e 18
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage rene vegetar-uker med fire vegeterianere. Da ville alle kunnet spise alt, og vi hadde fått masse inspirasjon til gode vegetarretter. Synes også de burde fått informasjon om allergier i god tid, slik at man kan unngå retter. Anonymkode: f535a...24e Helt enig! Synes nesten denne uken ble for slitsom når noen har allergier, noen er veganer, noen tåler ikke gluten.. Blir jo ekstremt vanskelig for de som skal lage mat, da. De kunne heller satt sammen slik at veganere fikk spise sammen osv. Anonymkode: ffaa8...044 6
Meadow Skrevet 20. januar 2020 #8 Skrevet 20. januar 2020 Hvorfor bli med på dette hvis man ikke tåler gluten, egg eller skalldyr? Nesten så jeg ble irritert. 13
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #9 Skrevet 22. januar 2020 På 21.1.2020 den 0.43, Meadow skrev: Hvorfor bli med på dette hvis man ikke tåler gluten, egg eller skalldyr? Nesten så jeg ble irritert. De kunne da i det minste ha prøvd å sette sammen 4 stk som har spesielle allergener og/eller er vegetarianere synes jeg. Tenker litt sånn at da har alle samme utgangspunkt å dømme maten på - er litt forskjell på biff og aubergine f.eks. Eller en dessert lagd med fløte og en som er erstattet med frukt, bær, sorbet eller noe sånn. Gjør det lettere verten å sette sammen en meny som passer alle.. Anonymkode: 522ab...289 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #10 Skrevet 22. januar 2020 Jeg er ikke noe fan av Martine Lunde, men hun gjorde en fin figur! Finn er jo en fin mann. På youtube ligger Sophie sin prestasjon, man kan jo bli sjokkert. Hvordan skal det gå med dette mennesket i fremtiden? Hvordan kan menn og jenter som lese blogger klare å like dette mennesket? Anonymkode: 026e9...4fb 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Koselig å se Vendela med kjærestekiloer. Ingen sylfide lengre. Hun bærer alderen godt, Petter var synlig yngre enn henne i dag. Anonymkode: 8a378...8cf 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #12 Skrevet 30. januar 2020 Ok, Mina irriterte meg noe grenseløst denne uka. Gir terningkast 3 - høyeste 4 i dag på middag, som jeg synes har vært kjempebra med god innsats! Hun var jo ikke akkurat noen eksemplarisk kokk selv. Og så terningkast 2 på stemning i gårsdagens episode og 1 i dag?? Hva for noe tull er det? Med terningkast 1 så må det ha vært helt gale. Dårlig gjestfrihet, elendig vertskap, dårlig stemning, mat som har vært helt forferdelig vemmelig/overstekt/altfor lite stekt... Har Mina liksom ikke kost seg overhodet i dag da? Og så vant hun.. 😒 Anonymkode: 522ab...289 15
cerruti Skrevet 30. januar 2020 #13 Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, Mina irriterte meg noe grenseløst denne uka. Gir terningkast 3 - høyeste 4 i dag på middag, som jeg synes har vært kjempebra med god innsats! Hun var jo ikke akkurat noen eksemplarisk kokk selv. Og så terningkast 2 på stemning i gårsdagens episode og 1 i dag?? Hva for noe tull er det? Med terningkast 1 så må det ha vært helt gale. Dårlig gjestfrihet, elendig vertskap, dårlig stemning, mat som har vært helt forferdelig vemmelig/overstekt/altfor lite stekt... Har Mina liksom ikke kost seg overhodet i dag da? Og så vant hun.. 😒 Anonymkode: 522ab...289 Enig! Alt for å vinne selv... Håpløst!! 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #14 Skrevet 30. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, Mina irriterte meg noe grenseløst denne uka. Gir terningkast 3 - høyeste 4 i dag på middag, som jeg synes har vært kjempebra med god innsats! Hun var jo ikke akkurat noen eksemplarisk kokk selv. Og så terningkast 2 på stemning i gårsdagens episode og 1 i dag?? Hva for noe tull er det? Med terningkast 1 så må det ha vært helt gale. Dårlig gjestfrihet, elendig vertskap, dårlig stemning, mat som har vært helt forferdelig vemmelig/overstekt/altfor lite stekt... Har Mina liksom ikke kost seg overhodet i dag da? Og så vant hun.. 😒 Anonymkode: 522ab...289 Én ting er og gi dårlig på mat men og gi dårlig på stemning er jo bare teit og dårlig gjort. Nekter og tro at stemningen stod til 1 og 2. Nå ble jeg irritert. Anonymkode: d1fce...00a 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #15 Skrevet 31. januar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, Mina irriterte meg noe grenseløst denne uka. Gir terningkast 3 - høyeste 4 i dag på middag, som jeg synes har vært kjempebra med god innsats! Hun var jo ikke akkurat noen eksemplarisk kokk selv. Og så terningkast 2 på stemning i gårsdagens episode og 1 i dag?? Hva for noe tull er det? Med terningkast 1 så må det ha vært helt gale. Dårlig gjestfrihet, elendig vertskap, dårlig stemning, mat som har vært helt forferdelig vemmelig/overstekt/altfor lite stekt... Har Mina liksom ikke kost seg overhodet i dag da? Og så vant hun.. 😒 Anonymkode: 522ab...289 Jeg er enig. Hun fremstår som både barnslig og utakknemlig, samtidig som at hun er slu! Øyvind sa det jo, at hun hadde gitt 1 til noen. Tenkte at hun var en fryktelig uspiselig dame... Han maleren lagde nesten alt fra bunnen av! Er man kresen så bør man sette pris på innsatsen hverfall. Så klart hadde jeg heller ikke likt å måtte male som underholdninga, men han løfter stemningen med sin utstråling. Skam Mina! Anonymkode: 48e50...d8f 8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #16 Skrevet 31. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Hun fremstår som både barnslig og utakknemlig, samtidig som at hun er slu! Øyvind sa det jo, at hun hadde gitt 1 til noen. Tenkte at hun var en fryktelig uspiselig dame... Han maleren lagde nesten alt fra bunnen av! Er man kresen så bør man sette pris på innsatsen hverfall. Så klart hadde jeg heller ikke likt å måtte male som underholdninga, men han løfter stemningen med sin utstråling. Skam Mina! Anonymkode: 48e50...d8f Hun er da ikke alene om å være slu. I en tidligere sesong var det en fyr, Gukild(?), sportsfyr i tv, han ga 1 og 2, men han sa rett ut at dette var et spill og han var med for å vinne... Anonymkode: c2a11...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #17 Skrevet 31. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er da ikke alene om å være slu. I en tidligere sesong var det en fyr, Gukild(?), sportsfyr i tv, han ga 1 og 2, men han sa rett ut at dette var et spill og han var med for å vinne... Anonymkode: c2a11...9c7 Altså herregud.. Jeg føler de fleste er med for moro skyld, tar liksom ikke konkurransen så seriøst. Dette her er jo bare kjempesært.. Hva vinner de liksom? En skål, champagne og en «gratulerer»? De får jo ikke noe særlig med oppmerksomhet utenfor programmet. Ingen forside, ingen pengesum.. Man er virkelig desperat etter anerkjennelse hvis man har så sterkt behov for å vinne dette her. Det gjør det litt mindre trivelig å se på, for meg iallefall. Gleder meg til neste uke Håper det blir bedre da. Anonymkode: 522ab...289 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #18 Skrevet 1. februar 2020 Syns ikke Mina fortjente å vinne!! Eier ikke vanlig folkeskikk. Anonymkode: f13fe...d74 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Skrevet 1. februar 2020 På 31.1.2020 den 14.55, AnonymBruker skrev: Hun er da ikke alene om å være slu. I en tidligere sesong var det en fyr, Gukild(?), sportsfyr i tv, han ga 1 og 2, men han sa rett ut at dette var et spill og han var med for å vinne... Anonymkode: c2a11...9c7 Da kan han og Mina ha det koselig sammen. Jeg mener det er mest om å vise hvor mye man likte det, og være ærlig. Får du svidd torsketunge er en 2 helt ok, men får du noe du liker og du gir 2 for å vinne er du en pikk mener jeg. Den som gjør det best bør få vinne, ikke den som gir dårlig poeng. Det er underholdning og ikke et spill... Anonymkode: 48e50...d8f 10
Gjest TheCatLady Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor de mener at å male er god underholdning. Kan ikke tenke meg noe mer kjedelig og ikke noe jeg ville satt gjestene til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå