AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Er det homofile på KG? Er det plassen for oss? Liker LG godt pga anonymiteten, liker feks ikke Gaysir. Blir folk her inne irriterte over at homofile skriver om feks sex og problemer? (homofile som i menn, ikke lesbiske) Anonymkode: cd9ef...f09 1
Tran09 Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Kvinneguiden er hovedsakelig for kvinner, men det er såvidt meg bekjent ikke noe forbud mot at menn også kan delta i diskusjoner på forumet. Bifile og lesbiske har jeg sett i mange tråder, så det er hvertfall ikke legningen det står på. Vær respektfull og saklig, så er det nok ikke ett problem å være verken mann eller har en annen seksuell preferanse enn heterofil 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ser ikke noe problem i det, men det er sikkert fare for at folk skal komme med meninger om ting de ikke har peiling på, bare for å stikke nesa si inn likevel. Det var ei som tok opp strap-on sex, og da skulle heterofile blande seg inn i hva de synes om det, så det er vel litt sånn det er her. Anonymkode: dbe5f...536 1
nomore82 Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Jeg er her, er mann og bifil. Er ikke blitt kastet ut enda 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Jeg er homofil kvinne. Anonymkode: 2f6c5...8db 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Tror ingen av oss kvinner her har noe problem med det. Vi er jo for likestilling men det er kanskje noe begrenset hva kvinner vet om hvordan det er å være homofil mann. Generelle problemstillinger og råd kan vi selvfølgelig svare på da Anonymkode: 186e0...075 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Selvsagt er det greit at det er homofile gutter/menn her inne så lenge de behandler andre med respekt. (gjelder forøvrig også alle andre). Uten at jeg har belegg for dette tror jeg at svært mange kvinner og menn befinner seg et eller annet sted på skalaen mellom hetero- og homofil så i en gitt situasjon kunne mange vært villig til å ha sex med, eller i alle fall flørte med, noen av samme kjønn. Det er heldigvis ikke lenger en forbrytelse å være homofil så velkommen skal du være Anonymkode: a3323...960 1
WhiteSwan Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Hvis menn bruker forumet så kan selvfølgelig homofile menn også det. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Det er noen tråder her med tydelige homofile kvinner og menn. Gaysir er overfladisk, gammeldags og uinteressant. Anonymkode: 02bfe...e38 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Selvsagt er det også homofile menn på kg, på samme måte som at de finnes homofile alle andre steder. Anonymkode: 435d4...a49 1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Man behøver ikke være rompis for å suge en kompis 😎
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 Tror ikke det er noe problem, bare ikke begynn med det "fitter ser ut som åpne sår" bullshitet deres 😅 Anonymkode: dbe5f...536 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #14 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror ikke det er noe problem, bare ikke begynn med det "fitter ser ut som åpne sår" bullshitet deres 😅 Anonymkode: dbe5f...536 Det er plagsomt når heterofile kvinner skriver også 😜 Anonymkode: e70c2...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #15 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2020 den 20.04): Jeg er homofil kvinne. Anonymkode: 2f6c5...8db Kanskje litt off topic.... Men hva er forskjellen på en homofil kvinne og en lesbisk kvinne? Noen skriver homofil, andre lesbisk. Kjenner for øvrig en lesbisk kvinne som blir forbannet når noen betegner henne som homofil.... fordi hun foretrekker lesbisk... Anonymkode: 93252...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje litt off topic.... Men hva er forskjellen på en homofil kvinne og en lesbisk kvinne? Noen skriver homofil, andre lesbisk. Kjenner for øvrig en lesbisk kvinne som blir forbannet når noen betegner henne som homofil.... fordi hun foretrekker lesbisk... Anonymkode: 93252...fd5 Ingen forskjell, det er akkurat det samme. Jeg er bare ikke fan av betegnelse lesbisk, bruker derfor konsekvent begrepet homofil. Anonymkode: 2f6c5...8db
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #17 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen forskjell, det er akkurat det samme. Jeg er bare ikke fan av betegnelse lesbisk, bruker derfor konsekvent begrepet homofil. Anonymkode: 2f6c5...8db Men hvorfor lar enkelte seg irritere eller bli krenket av at slike betegnelser blir brukt når det ikke er forskjell? Hvis jeg sier homofil til noen som ikke liker det, men kaller seg lesbisk, så blir hun jo forbannet. Du på din side foretrekker homofil, og ikke lesbisk. Ordet homofil eller lesbisk er faktisk ikke støtende uansett hva man sier. Begge er jo objektive og nøytrale betegnelser på at kvinner liker kvinner, uten at det er noe negativt ladet i det. Anonymkode: 93252...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #18 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor lar enkelte seg irritere eller bli krenket av at slike betegnelser blir brukt når det ikke er forskjell? Hvis jeg sier homofil til noen som ikke liker det, men kaller seg lesbisk, så blir hun jo forbannet. Du på din side foretrekker homofil, og ikke lesbisk. Ordet homofil eller lesbisk er faktisk ikke støtende uansett hva man sier. Begge er jo objektive og nøytrale betegnelser på at kvinner liker kvinner, uten at det er noe negativt ladet i det. Anonymkode: 93252...fd5 Jeg kan ikke svare for andre, så det kan jeg ikke si noe om. Si hva du vil til meg, men jeg beskriver meg selv som homofil. Det er det samme som at min far foretrekker begrepet far og ikke pappa, men blir ikke sur om noen andre sier at han er en pappa. Anonymkode: 2f6c5...8db
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #19 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor lar enkelte seg irritere eller bli krenket av at slike betegnelser blir brukt når det ikke er forskjell? Hvis jeg sier homofil til noen som ikke liker det, men kaller seg lesbisk, så blir hun jo forbannet. Du på din side foretrekker homofil, og ikke lesbisk. Ordet homofil eller lesbisk er faktisk ikke støtende uansett hva man sier. Begge er jo objektive og nøytrale betegnelser på at kvinner liker kvinner, uten at det er noe negativt ladet i det. Anonymkode: 93252...fd5 Vi er forskjellige mennesker og er ikke enige om alt bare fordi vi ikke er hetero. Vi er ikke en gruppe. Er alle heterofile enige om alt og mener det samme? Nei. Anonymkode: e70c2...9fc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #20 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke svare for andre, så det kan jeg ikke si noe om. Si hva du vil til meg, men jeg beskriver meg selv som homofil. Det er det samme som at min far foretrekker begrepet far og ikke pappa, men blir ikke sur om noen andre sier at han er en pappa. Anonymkode: 2f6c5...8db Okei, ja nei, det er ikke lett å bli klok på dette. Jeg var for øvrig slepphendt i en samtale hvor vi pratet om noen, og så sa jeg "åjaa, nå tror jeg jeg vet hvem det er. Er det han som er homo?". Fy fader for et pes jeg fikk, og ble stemplet som det ene og det andre. Jeg trodde ikke at homo var et skjellsord. Er hetro et skjellsord, eller er det et beskrivende ord? Jeg sier til folk rundt meg at jeg er hetro. Trodde ikke folk var så inni hampen nøye på at hele ordet må med, altså -fil, men her må man altså bare trø varsomt! Mange hårsåre der ute. Anonymkode: 93252...fd5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå