AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Hvor lenge går det fra en begynner å røyke til en klarer å røyke ordentlig og ikke ser ut som en nybegynner? Altså klare å inhalere og ha røyken inne litt før en blåser rolig ut? Får det ikke til nå:/ Anonymkode: d92fe...4e8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Det er ikke kult å røyke. Anonymkode: 4c39d...f6d 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, GulSitron skrev: Anbefaler deg å slutte å røyke. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke kult å røyke. Anonymkode: 4c39d...f6d Tror ikke det var det TS etterspurte. Anonymkode: dfc09...af9 1
GulSitron Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det var det TS etterspurte. Anonymkode: dfc09...af9 OK. Det er uansett ekstremt usexy å røyke og det blir kanskje vanskeligere å få seg kjæreste, men men. Når du tar et trekk, trekk halvparten av et helt trekk og fyll munnen med vanlig luft sånn at røyken blir tynnet ut. Så trekker du ned og blåser ut igjen når du er ferdig
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Hvorfor strebe etter å bli Harry liksom?? Anonymkode: ade3c...ef9 9
Ullvott Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Hvis du ikke får det til med en gang får du det aldri til. Du kan like gjerne slutte først som sist. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 Seriøst? Det dummeste jeg har lest på KG. Jeg har dumpet mange gutter pga de røykte, og det er helt utrolig hvor stygg man blir av det pluss lukten av dem etterpå, klær og munn og hår. Æsj. Huden blir stygg og kroppen blir svart. det er så utrolig stygt å se noen som røyker, det ser veldig Harry ut og skittent ut. STOPP! Finn en ny hobby! Jeg lover deg. Jeg snuser og har gjort det i mange år. Tannkjøttet mitt er tynt og det er en grop som går inn, og det ser helt sykt ut når jeg drar leppen min opp. jeg bruker flere tusen kroner i året på denne snusen og er veldig veldig avhengig. Tennene mine blir ofte gule. For at de skal være hvit oftere, må jeg ha med meg tannkost og tannkrem overalt. Men det gidder jeg ikke, så jeg har ofte gule tenner. Hadde aldri begynt å snuse om jeg kunne ta valget på nytt. Men hadde aldri byttet snusen mot røyk ! Røyk er bare så utrolig gale... Anonymkode: 090ad...887
Honey Dew Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Det ser like idiotisk ut om du er nybegynner eller en innrøkt røyker. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Hvorfor vil du lære deg å inhalere pengene og helsa? Anonymkode: c12ee...57b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Skrevet 7. januar 2020 17 timer siden, GulSitron skrev: OK. Det er uansett ekstremt usexy å røyke og det blir kanskje vanskeligere å få seg kjæreste, men men. Når du tar et trekk, trekk halvparten av et helt trekk og fyll munnen med vanlig luft sånn at røyken blir tynnet ut. Så trekker du ned og blåser ut igjen når du er ferdig Det fungerte bedre allerede! Og synes smaken er utrolig mye bedre når en trekker ordentlig ned :) Anonymkode: d92fe...4e8
GulSitron Skrevet 7. januar 2020 #12 Skrevet 7. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det fungerte bedre allerede! Og synes smaken er utrolig mye bedre når en trekker ordentlig ned Anonymkode: d92fe...4e8 Så bra! Lykke til videre med mulige kroniske sykdommer som Kols, astma og i verste fall lungekreft 😊 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #14 Skrevet 7. januar 2020 Det tar ikke så lang tid. Og har man først klart det, så er det ikke vanskelig senere. Selv etter man har sluttet og det har gått flere år siden siste røyk, kan man fint begynne igjen uten å hoste og harke. Anonymkode: 9a390...951
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tar ikke så lang tid. Og har man først klart det, så er det ikke vanskelig senere. Selv etter man har sluttet og det har gått flere år siden siste røyk, kan man fint begynne igjen uten å hoste og harke. Anonymkode: 9a390...951 Hvorfor er det slik? Anonymkode: d92fe...4e8
_popcorn_ Skrevet 8. januar 2020 #16 Skrevet 8. januar 2020 Ryddet for avsporinger, diskusjon med seg selv, spekulasjoner, og svar til dette. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå