Gå til innhold

Paranoia og hat til venstre folk. Er Ralph Bakshi svaret?


Svane893

Anbefalte innlegg

Jeg pleide selv å hate slike folk. The Young Turks, jeg stoler enda ikke på media helt. Men forakt er heller ikke bra. Vet ikke om noen har sett animasjonsfilmene av Ralph Bakshi men mye av de på 70 tallet er litt sosial kommentator filmer kamuflert som tegnefilm. Tenker bare ved tanke på hvor lett det er å bli paranoid av hatet som vi skal føle for folk som ønsker å gjøre en positiv endring i samfunnet uten å bli drevet av frykt for fremmede, flyktninger, eller folk som har et annet regime og som vi tenker at svaret er å forsvare oss mentalt.

 

Jeg bare frykter oss selv for å være ærlig. Med mindre en revolusjon skjer så tror jeg Europa og USA bare stadig blir mer kaldere og føler jeg er litt anvsarlig fordi jeg ikke informerte meg nok eller forstå helheten. Men såg mer på noen folk som forferdelige og irriterendes enn å se helheten i det.

 

For å gi en litt oppsumering. Filmene virker som en klovneverden. Og mye av det gjør narr av vår latterlige verden. Men jeg synes det er kjipt at han ikke er mer annerkjent. Fordi det er mye bra i de. Selv om det er mye av det mørket som trekkes frem, er det nettopp poenget. Fordi på nettet er det akkurat det det er med mistenksomhet overall osv. Så jeg liker den veldig av den grunn.

Man kan spre positive ting som å ønske andre vel. Men på annen måte kan man også gi insikt av det mørket et menneske bærer på

https://no.wikipedia.org/wiki/Ralph_Bakshi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...