Gjest indiangranny Skrevet 7. september 2002 #1 Del Skrevet 7. september 2002 Hei Dere :D I dag fikk jeg den første pakken med bok og glassmaling og tilbehør. Dette skal bli morro å se om jeg får dette til,det regner voldsomt i Oslo så hvorfor ikke gjøre noe lyst betont hjemme. Jeg lurer på om krusene du maler på må brennes før de brukes ? Jeg får vell sette meg ned med boka og lese hva det stårder. hilsen indianlady :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 7. september 2002 #2 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har også nettopp meldt meg inn i en hobbybokklubb, men tror ikke det var hobbyglede. Får limpistol og hobbymaling + fire bøker. Også kjøper jeg ett startsett for såpelaging for 175 kr eller noe sånt.... Gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 7. september 2002 #3 Del Skrevet 7. september 2002 Slike velkomsttilbud i bokklubber er helt toppers. Meldte meg inn i noe som het Hobbyklubben for en stund siden, men meldte meg ut igjen etter 1 år uten å ha kjøpt en eneste bok utenom velkomstbøkene. Men det er en kjekk måte å få tak i billige og flotte bøker. Dessuten selger de jo masse hobbybøker til en rimelig pris ellers også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 7. september 2002 #4 Del Skrevet 7. september 2002 Hei Tullerusk Det var sammeklubb vi er i da,hva skal jeg bruke den hobbymalingen til ? Lurer noe fælt pådetvettu.Jeg har ikke gjort så mye annet enn å hekle og brodere jeg da. hilsen en gammel tullkjærring Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 7. september 2002 #5 Del Skrevet 7. september 2002 Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Men den gamle min begynner å bli tom, og hobbymaling er noe jeg alltid har bruk for. Jeg må få lagd meg et dørskilt f.eks, male en gardinstang på ene barnerommet, male på nytt et nøkkeloppheng, og til jul blir det vel nok å male. Ikke noe spesielt jeg skal bruke den til altså, men det er greit å ha. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå