Gå til innhold

Forferdelig historie

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det mange vandrehistorier har til felles, er at de har et snev av sannhet - men så er det alltid dette poenget med at noen fjær blir til ti ville hester med høner på ryggen.

Jeg har hørt denne historien før, og den bærer visstnok et snev av sannhet - men hva som er korrekt er jo dønn umulig å vite/huske. Jeg husker bare bilder fra xxxxxxxxx og det er noen år siden.

Når det gjelder menneskers behov for å stappe ting i rare kroker og plasser på kroppen, så er faktisk bananen et veldig kjært redskap. En venn av meg som hadde turnusperiode ved legevakten, fikk selv oppleve det. Det er utrolig mange bruksområder for alt fra bananer til agurker - dokoster til sykkellåser.

Linken slettet, den inneholder bilder vi ikke ønsker å linke til fra KG. Hege

Gjest Scarlet
Skrevet

Tviler på at dette er sant.. Mne uansett så var denne historien ekkel!

Gjest Kinga
Skrevet

Det er mange timer siden jeg leste denne historien...

.. og nå er klokken 2 om natten og jeg får ikke sove.

Det holder jeg deg, NangaParbat, ansvarlig for!

*rynkete bryn og hendene plantet i siden*

Vibeke :wink:

Skrevet

Ekkel historie!

La moralen være at man må være forsiktig med hvilke leketøy man tar med seg i badekaret. :roll:

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får folk slike ekle historier fra?? :spy:

AnonymBruker
Skrevet

Ekkel jaaaa, men sann? Nix

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen, motbydelig.

Skrevet

Hvordan kan en hummer få reker...? Hummer og reker er jo to forskjellige arter....?

En babyhummer/hummerlarve er ikke større enn 0,8 cm....? Dessuten vil en menneskekropp være ALT for varm for at de skulle overleve såpass lenge at de i det hele tatt spreller når det kommer ut igjen... :filer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får folk slike ekle historier fra?? :spy:

hvordan fant du denne tråden? :P

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er fra 2003. :popcorn:

Jeg lurer av og til på hvorfor folk drar opp slike tråder. Fascinerende historie, men den er såpass gammel at de fleste har vel hørt den nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en hummer få reker...? Hummer og reker er jo to forskjellige arter....?

En babyhummer/hummerlarve er ikke større enn 0,8 cm....? Dessuten vil en menneskekropp være ALT for varm for at de skulle overleve såpass lenge at de i det hele tatt spreller når det kommer ut igjen... :filer:

Hummeren hadde spist rekeeggene.

Skrevet

For å være ærlig, hadde jeg funnet det mer betryggende om den hadde vært sann. Jeg finner det nemlig ganske ubehagelig å vite at noen jeg teoretisk sett kan treffe på, har sett for seg dette sånn helt uten videre. Og ikke bare litt, men voldsomt grafisk, attpåtil.

Tenk å få gjørme rennende ut av kroppen, liksom. Med reker i. Slemme mennesket med ekle tankene, som jeg nå er blitt hjemsøkt av. *fnys*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...